Przetargi.pl
BZP.271.40.2014 Przedmiot zamówienia: sporządzenie, dostarczenie i przeniesienie praw autorskich dodokumentacji projektowo-kosztorysowej ,zwanej dalej Dokumentacją, termomodernizacji budynków oświatowych dla zadań inwestycyjnych: -,nr 2013/03 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem - nr 2013/04 Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 3 w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.40.2014 Przedmiot zamówienia: sporządzenie, dostarczenie i przeniesienie praw autorskich dodokumentacji projektowo-kosztorysowej ,zwanej dalej Dokumentacją, termomodernizacji budynków oświatowych dla zadań inwestycyjnych: -,nr 2013/03 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem - nr 2013/04 Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 3 w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: sporządzenie, dostarczenie i przeniesienie praw autorskich dodokumentacji projektowo-kosztorysowej ,zwanej dalej Dokumentacją, termomodernizacji budynków oświatowych dla zadań inwestycyjnych: -,nr 2013/03 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zakopanem - nr 2013/04 Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 3 w Zakopanem 3.1 przedmiot zamówienia obejmuje: sporządzenie dla termomodernizacji budynków oświatowych szkoły podstawowe i gimnazjum: 3.1.1. analizy ekonomicznej wraz z rekomendacją wyboru dla wariantów zasilania w ciepło i przygotowanie c.w.u przy założeniu ogrzewania w wariancie początkowym gazem płynnym i docelowym gazem ziemnym z sieci miejskiej: 3.1.1.1. ze źródeł ciepła zlokalizowanych w budynku szkoły podstawowej ( kotłownia zbiorcza), 3.1.1.2. ze źródeł ciepła zlokalizowanych odrębnie dla każdego budynku tj. w szkole podstawowej nr 4 iw budynku gimnazjum nr 4, 3.1.2. Zamawiający na podstawie rekomendacji zadecyduje o wyborze sposobu zbiorczego lub odrębnego zasilania w ciepło obu budynków. Decyzja będzie wiążąca dla Wykonawcy przy dalszym projektowaniu zasilania budynków. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest: również sporządzenie dla każdego z budynków oświatowych tj. szkoły podstawowe i gimnazjum: 3.2.1. aktualizacji charakterystyk energetycznych obiektów , 3.2.2. materiałów graficznych i opisowych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 3.2.3. projektów budowlanych(PB), 3.2.4. informacji bioz 3.2.5. kompletnych zgłoszeń robót nie wymagających decyzji pozwolenia na budowę, 3.2.6. kompletnych wniosków o wydanie decyzji pozwoleń na budowę, 3.2.7. projektów wykonawczych do robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz uzupełniających projekt budowlany, (PW) 3.2.8. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót STWIOR), 3.2.9. przedmiarów robót, 3.2.10. kosztorysów inwestorskiego, 3.2.11. tabeli elementów rozliczeniowych planowanych robót budowlanych (TER) 3.3. W ramach zadania do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 3.3.1. W zakresie organizacji prac projektowych: 3.3.1.1. dokonanie oględzin obiektu i zdefiniowanie oraz dokonanie analizy niezbędnych do rozwiązania zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej, w tym ustalenie zakresu niezbędnych do wykonania robót. 3.3.1.2. wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogram czynności wraz z planem opisowym. 3.3.1.3. bieżące monitorowanie pod nadzorem Zamawiającego wykonywania harmonogramu. 3.3.1.4. uczestniczenie w konsultacjach społecznych organizowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego. 3.4. W zakresie materiałów przedprojektowych: 3.4.1. pozyskanie aktualnej mapy ewidencyjnej wraz z wypisem z rejestru gruntów 3.4.2. pozyskanie wypisu i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 3.4.3. wykonanie inwentaryzacji obiektów do celów projektowych, 3.4.4. aktualizację(audyt) charakterystyki energetycznej budynku, 3.4.5. ustalenie zakresu robót i prac projektowych niezbędnych do przeprowadzenia termomodernizacji w celu osiągnięcia należytego stanu technicznego budynku i wskaźników,, 3.4.6. pozyskanie badan geotechniczne w zakresie niezbędnym do celów projektowych, 3.4.7. pozyskanie badan fotometrycznych , 3.4.8. wykonanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego koncepcji termomodernizacji, 3.4.9. uzyskanie wszystkich wymaganych prawem warunków wynikających ze specyfiki opracowania projektowego, w tym od administratorów sieci obejmujących również zasilanie gazem płynnym i docelowo ziemnym, 3.5. W zakresie opracowań geodezyjnych: 3.5.1. pozyskanie aktualnej mapy przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjno-Kartograficznego do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 3.5.2. sporządzenie lub pozyskanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych zawierającej wszystkie wskazane przez projektanta naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji, 3.6. W zakresie dokumentacji projektowej: 3.6.1. wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego robót termomodernizacyjnych uwzgledniającego także pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od administratorów urządzeń obcych, 3.6.2. sporządzenie informacji BIOZ , 3.6.3. uzyskanie dla projektów budowlanych wymaganych prawem uzgodnień, postanowień lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowania projektowego w tym 3.6.4. uzgodnień rzeczoznawców, 3.6.5. uzgodnień projektu u administratorów sieci, 3.6.6. uzgodnienia z ZUDP przy Staroście Tatrzańskim, 3.6.7. przygotowanie kompletnych wniosków wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę dla robót objętych takim obowiązkiem. 3.6.8. przygotowanie kompletnego zgłoszenia łącznie z załącznikami opisowo-graficznymi dla zakresu robót objętych termomodernizacją nie wymagających pozwolenia na budowę, 3.6.9. wykonanie projektów wykonawczych: 3.6.10. stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych i rozstrzygających zagadnienia niewymagane do ujęcia w projektach budowlanych a niezbędne do zrealizowania inwestycji, 3.6.11. dla zakresu robót nie wymagających pozwolenia na budowę wchodzących w skład modernizacji, 3.6.12. uzgodnienie projektów branżowych wykonawczych (technicznych), jeśli konieczność taka wynika z uzgodnień pozyskanych do sporządzenia projektu budowlanego, 3.7. W zakresie dokumentacji kosztorysowej: 3.7.1. wykonanie przedmiarów robót z podaniem podstawy wycen, 3.7.2. wykonanie kosztorysów inwestorskich z kalkulacją cen jednostkowych, 3.7.3. wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania I Odbioru Robót na wszystkie elementy realizowanych robót, dostosowane do specyfiki i skomplikowania realizowanych robót, 3.7.4. wykonanie tabeli rozliczeniowych planowanych robót budowlanych do celów ofertowych w oparciu o zagregowane pozycje kosztorysu inwestorskiego, 3.8. Wykonawca wykona dokumentacje w formie: 3.8.1. zbroszurowanej (w teczkach o standardzie teczki kosztorysowej Zero Max Plus A4 zapakowane w teczki z rączką o standardzie teczki VauPe Classic opisane trwale na trzech powierzchniach), w ilości dla każdego z obiektów: 3.8.2. koncepcja w formie opisowe i graficznej- 2 szt. 3.8.3 materiały opisowe i graficzne do zgłoszenia - 2 szt, 3.8.4. projekt budowlany 6 szt. (4 szt. oprawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz.U.2012.462 z późn. zm.), 3.8.5. projekt wykonawczy - 4 szt., 3.8.6. specyfikacje istotnych warunków wykonania i odbioru robót -3 szt., 3.8.7. kosztorysy inwestorskie - 2 szt., 3.9. dokumentacji elektronicznej w formacie Word, PDF, DWG oraz dodatkowo kosztorys inwestorski w zapisie umożliwiającym odczyt w formacie Excel, 3.10. Układ i zawartość dokumentacji w wersji elektronicznej (np. nazwy poszczególnych katalogów i plików, podpisy i pieczątki osób sporządzających dokumentację - projektant, sprawdzający, wykonujący, weryfikator, uzgodnienia, itp.) powinny być identyczne z wersją papierową. Dokumentacja w formie elektronicznej powinna być odpowiednikiem wersji papierowej, wraz ze stosownymi podpisami i klauzulami, 3.11. Dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym: 3.11.1. Prawem budowlanym (j.t. Dz.U. Z 2013 r., Nr 1409. ze zm.). 3.11.2. Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., Nr 1129), 3.11.3. Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130 poz.1389). 3.12. Dokumentacja powinna zawierać racjonalne ekonomicznie rozwiązania, które będą zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać tego typu obiekty 3.13. Dokumentacja swoim zakresem dowiązując do stanu istniejącego powinna objąć w szczególności takie elementy budynku szkoły podstawowej jak: 3.13.1. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, jeśli zajdzie taka potrzeba 3.13.2. remont przewodów wentylacyjnych i spalinowych zgodnie z dokonaną przez Wykonawcę oceną stanu technicznego , 3.13.3. wykonanie nowych uzupełniających przewodów wentylacyjnych w zależności od potrzeb z ich wyprowadzeniem ponad dach budynku, 3.13.4. montaż nasad wentylacyjnych typu rotowent poprawiających ciag, 3.13.5. remont wraz z wymiana rynien i rur spustowych, 3.13.6. wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej podziemnej części ścian budynku, 3.13.7. wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, 3.13.8. wykonanie izolacji termicznej stropu piwnic, 3.13.9. wykonanie izolacji termicznej metoda lekka mokra ścian zewnętrznych budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi, 3.13.10. wykonanie izolacji termicznej stropodachu w jego przestrzeni dachowej, 3.13.11. montaż instalacji odgromowej, 3.13.12. demontaż instalacji c.o. wraz ze źródłem ciepła tj. kotłami na paliwo stałe 3.13.13. remont instalacji c.o. obejmujący wymianę grzejników i rurarzu, oraz wymianę źródła ciepła na kocioł zasilany w okresie początkowym gazem płynnym a docelowo gazem ziemnym 3.13.14. demontaż instalacji c.w.u wraz ze źródłem ciepła tj. kotłem na paliwo stałe, 3.13.15. wykonanie instalacji zewnętrznej zasilającej kotłownię w paliwo gazowe wraz ze zbiornikami zewnętrznym, 3.13.16. przebudowa instalacji c.w.u. obejmujący wymianę rurarzu, armatury, wprowadzenie cyrkulacji oraz wymianę źródła ciepła na wymiennik zasilany w okresie początkowym gazem płynnym a docelowo gazem ziemnym, 3.13.17. przebudowa instalacji elektrycznej budynku poprzez wymianę osprzętu w tym punktów świetlnych i przewodów. 3.13.18. wykonanie innych robót nie ujętych w/w wykazie wynikłych podczas oględzin budynku przed przystąpieniem do prac projektowych, 3.13.19. wykonanie robót naprawczych po modernizacji instalacji w tym tynkarskich ,posadzkarskich i malarskich, 3.14. dokumentacja swoim zakresem dowiązując do stanu istniejącego powinna objąć w szczególności takie elementy budynku gimnazjum jak: 3.14.1. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej: 3.14.2. remont przewodów wentylacyjnych i spalinowych zgodnie z dokonaną przez Wykonawcę oceną stanu technicznego , 3.14.3. wykonanie nowych uzupełniających przewodów wentylacyjnych w zależności od potrzeb z ich wyprowadzeniem ponad dach budynku, 3.14.4. montaż nasad wentylacyjnych typu rotowent poprawiających ciag, 3.14.5. remont wraz z wymiana rynien i rur spustowych, 3.14.6. wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej ścian fundamentowych, 3.14.7. wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, 3..14.8. wykonanie izolacji termicznej stropu przyziemia, 3.14.9. wykonanie izolacji termicznej metoda lekka mokra ścian zewnętrznych budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi, 3.14.10. wykonanie izolacji termicznej stropodachu, 3.14.11. montaż instalacji odgromowej, 3.14.12. demontaż instalacji c.o. 3.14.13. remont instalacji c.o. obejmujący wymianę grzejników i rurarzu, 3.14.14. demontaż instalacji c.w.u 3.14.15. przebudowa instalacji c.w.u. obejmujący wymianę rurarzu, armatury, wprowadzenie cyrkulacji, 3.14.16. w zależności od wyboru wariantu: zaprojektowanie indywidualnej kotłowni wraz dwufunkcyjnym kotłem c.o. i c.w.u na paliwo gazowe płynne oraz instalacją zewnętrzną ze zbiornikiem gazu płynnego lub, wykonanie ciepłociągu łączącego instalacje wewnętrzna c.o. i c.w.u. ze źródłami ciepła usytuowanymi w kotłowni budynku szkoły podstawowej nr 4, 3.14.19. przebudowa instalacji elektrycznej budynku poprzez wymianę osprzętu w tym punktów świetlnych i przewodów. 3.14.20. wykonanie robót naprawczych po modernizacji instalacji w tym tynkarskich, posadzkarskich i malarskich, 3.14.21. wykonanie innych robót nie ujętych w/w wykazie wynikłych podczas oględzin budynku przed przystąpieniem do prac projektowych, 3.15 Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace projektowe objęte przedmiotowym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach