Przetargi.pl
BZP.271.40.2013 wykonanie drobnych remontów i prac konserwacyjnych w budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Nowotarskiej 25A i Jagiellońskiej 42 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.40.2013 wykonanie drobnych remontów i prac konserwacyjnych w budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Nowotarskiej 25A i Jagiellońskiej 42 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych remontów i prac konserwacyjnych w budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Nowotarskiej 25A i Jagiellońskiej 42 w Zakopanem, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane. Zakres robót obejmuje min.: 1)wykonanie konserwacji i malowania dachu budynku przy ul. Nowotarskiej 25A 2)wykonanie konserwacji i malowania dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 42 3)wykonanie izolacji pionowej ścian oraz drenażu budynku położonego przy ul. Nowotarskiej 25A 4)docieplenie ściany przyziemia budynku położonego przy ul. Nowotarskiej 25A Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane o roboty budowlane liczonej od daty odbioru końcowego robót oraz 6 letniej gwarancji na zastosowane materiały liczonej od daty odbioru końcowego robót Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz na który składa się : - przedmiar robót - STWiOR Zamawiający dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 08 maja 2013r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 08 maja 2013r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8(parter)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach