Przetargi.pl
BZP.271.37.2015 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Sabały w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/149 Modernizacja drogi ul. Sabały w Zakopanem na odcinku od km 0+000,00 do km 0+349,39.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.37.2015 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Sabały w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/149 Modernizacja drogi ul. Sabały w Zakopanem na odcinku od km 0+000,00 do km 0+349,39.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Sabały w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011 149 Modernizacja drogi ul. Sabały w Zakopanem na odcinku od km 0+000,00 do km 0+349,39. W ramach zadania należy wykonać w szczególności: 3.1.roboty pomiarowe geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza, 3.2.usunięcie kolidujących drzew; oprócz wskazanych w dokumentacji należy usunąć dodatkowo drzewo na działce nr ewid. 464/3, 3.3.roboty rozbiórkowe elementów dróg (krawężników lub innych obramowań jezdni wraz z ławą betonową, nawierzchni zjazdów, słupków, tablic, znaków drogowych), 3.4.frezowanie rozbiórkę warstw bitumicznych nawierzchni jezdni, 3.5.przebudowę istniejącej konstrukcji jezdni w granicach istniejącego pasa drogowego w km od km 0+000,00 do km 0+349,39, polegającą w szczególności na: 3.5.1. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 3.5.2. wykonaniu podbudowy i ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, 3.5.3. wykonaniu oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, 3.5.4. wykonaniu warstwy podbudowy z betonu asfaltowego, 3.5.5. zabudowaniu siatki wzmacniającej z trwałą powłoką antykorozyjną, 3.5.6. wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, 3.5.7. wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 3.5.8. wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej granitowej na podsypce cementowo-piaskowej (zjazdy, zatoki parkingowe); uwaga: przy posesji Sabały nr 2 pomiędzy zjazdami należy wykonać zamiast trawnika miejsce postojowe i wykonać nawierzchnię jak na pozostałych zatokach postojowych, przy posesji nr 53a należy wykonać szerszy zjazd (2 x 3,5 m, w km 0+047,33) do garażu dwustanowiskowego, 3.6.przebudowę kanalizacji deszczowej z renowacją kanału metodą bezwykopową; 3.7.przebudowa instalacji oświetlenia ulicznego wraz z urządzeniami; uwaga przy posesji Sabały 8 należy latarnię uliczną odsunąć od krawędzi zjazdu (zjazd istniejący km 0+217,75), wszystkie oprawy oświetleniowe projektowane zastąpić ekonomicznym oświetleniem ledowym, 3.8.przebudowa sieci gazowej, 3.9.obramowanie jezdni z krawężnika kamiennego na ławie betonowej z oporem, 3.10.ściek przykrawężnikowy z dwóch rzędów kostki betonowej na ławie betonowej, 3.11.obramowanie chodników z obrzeża betonowego na ławie betonowej z oporem, 3.12.nawierzchnie chodników z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, 3.13.zjazdy z kostki kamiennej granitowej na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie; 3.14.zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, oświetleniowej, gazowej), 3.15.wymianę i regulację wysokościową skrzynek, zasuw i hydrantów oraz wymianę i regulację wysokościową włazów i zwieńczeń studni na kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 3.16.wykonanie przy przejściach dla pieszych nawierzchni z płyt betonowych z wypustkami koloru żółtego oraz krawężnikiem betonowym, 3.17.wykonanie nowego oznakowania pionowego (wraz z naklejkami na słupach i słupkach zlokalizowanych w ciągach dla pieszych), 3.18.wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego, 3.19.montaż słupków i ozdobnych barierek kutych na murkach kamiennych mostu wraz z remontem murków kamiennych, 3.20.dostosowanie elementów drogi do stanu istniejącego nieruchomości do niej przyległych, 3.21.plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą terenu zieleńca przy krawężniku oraz rekultywację terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie elementów drogi. 3.22. Uwaga: Na skrzyżowaniu z obecną drogą gruntową ul. Goszczyńskiego należy wykonać zjazd w tą ulicę o parametrach jezdni 2 x 3,00 m (w dokumentacji projektowej 3,50 m). 3.23.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. 3.24.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.25.Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. UWAGA Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10 m3 betonu mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiORB. 3.26 .Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.26. Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się 3.26.1.Dokumentacja projektowa 3.26.2.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR), 3.27.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 30 000,00 zł( słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 06 lipca 2015 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 06 lipca 2015r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 25.2.1. Okres gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotowym zamówieniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach