Przetargi.pl
BZP.271.24.2013 świadczenie usług polegających na utrzymaniu dodatkowych terenów zieleni miejskiej na terenie Miasta Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.24.2013 świadczenie usług polegających na utrzymaniu dodatkowych terenów zieleni miejskiej na terenie Miasta Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu dodatkowych terenów zieleni miejskiej. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności na terenie miasta Zakopane: 1) obsadzenia i utrzymania: - 18 szt. wież kwiatowych typu H2000, - 14 szt. donic montowanych na latarniach typu W600, - 50 szt. donic betonowych o powierzchni nasadzenia: 0,31m2 każda, - 4 szt. donic betonowych o powierzchni nasadzenia: 2m2 każda, 2) obsadzenia i utrzymania rabat z roślinnością jednoroczną: - w rondzie Armii Krajowej o powierzchni 71m2, - w rondzie Solidarności o powierzchni 43m2, - w Al. 3-go Maja o powierzchni 12m2, 3) wykonanie obsadzeń z kwiatów jesiennych we wskazanych w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji donicach i misach kwiatowych. W ramach obsadzania i utrzymania18 szt. wież kwiatowych typu H2000, 14 szt. donic montowanych na latarniach typu W600, 50 szt. donic betonowych o powierzchni nasadzenia 0,31m2 każda oraz 4 donic betonowych o powierzchni nasadzenia 2m2 każda Wykonawca zobowiązany jest do: 1) odebrania wież kwiatowych i donic z miejsca przechowywania wskazanego przez Zamawiającego 2) przygotowania podłoża, do nasadzeń poprzez wypełnienie wskazanych przez Zamawiającego wież kwiatowych i donic świeżą ziemią kwiatową w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego, 3) obsadzenia wskazanych przez Zamawiającego wież kwiatowych oraz donic materiałem roślinnym, według planu nasadzeń który stanowi załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji w terminie 3 dni od wezwania ze strony Zamawiającego 4) wystawienia wskazanych przez Zamawiającego wież kwiatowych oraz donic do miejsc ekspozycji wskazanych w załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji oraz przemieszczania ich w obrębie miasta Zakopane w miarę potrzeb, 5) likwidacji obsadzeń wraz z wyczyszczeniem konstrukcji kwietnikowych i donic w terminie 3 dni od wezwania ze strony Zamawiającego oraz przechowywania ich w zadaszonym suchym miejscu przez okres zimy zabezpieczając je uprzednio przed zniszczeniem, 6) zebrania, wywozu i utylizacji powstałych odpadów w dniu prowadzenia prac. W ramach obsadzenia i utrzymania rabat z roślinnością jednoroczną o powierzchni: 71m2 leżącej w rondzie im. Armii Krajowej, 43m2 leżącej w rondzie Solidarności oraz 12m2 w Al.3-go Maja w Zakopanem, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wytyczenia i uformowania rabat do rozmiarów i kształtów wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji oraz przygotowania podłoża do nasadzeń poprzez uzupełnienie ziemi urodzajnej w niezbędnej ilości w oparciu o ziemię kwiatową w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego 2) obsadzenia powierzchni materiałem roślinnym, w zakresie określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego 3) likwidacji obsadzeń wraz z wyrównaniem powierzchni rabat w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego oraz wywozem i utylizacją powstałych odpadów w dniu prowadzenia prac. W ramach wykonania obsadzeń z kwiatów jesiennych we wskazanych w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji donicach i misach kwiatowych, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przygotowania podłoża, do nasadzeń poprzez uzupełnienie podłoża w misach i donicach świeżą ziemią kwiatową oraz obsadzenia ich materiałem roślinnym, w zakresie określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji w terminie 3 dni od wezwania ze strony Zamawiającego, 2) wystawienia mis i donic do miejsc ekspozycji wskazanych przez Zamawiającego oraz przemieszczania ich w obrębie miasta Zakopane w miarę potrzeb, 3) likwidacji obsadzeń wraz z wyczyszczeniem mis i donic oraz przechowywaniem w zadaszonym suchym miejscu przez okres zimy zabezpieczając je uprzednio przed zniszczeniem w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego, 4) zebrania, wywozu i utylizacji powstałych odpadów w dniu prowadzenia prac. W obrębie wymienionych w umowie wież, donic i rabat Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) usuwania odpadów i nieczystości oraz utrzymywania estetycznego wyglądu rabat, wież kwiatowych i donic na bieżąco, 2) podlewania i odchwaszczania roślin w miarę potrzeb, 3) nawożenia roślin nawozami wieloskładnikowymi w dawkach zgodnych z wymaganiami poszczególnych roślin w miarę potrzeb, 4) stosowania środków ochrony roślin w miarę potrzeb, 5) uzupełniania brakujących roślin oraz wymiany wypadów roślin w oparciu o materiał roślinny zgodny z aktualnym nasadzeniem, bez ponoszenia kosztów ze strony Zamawiającego ,na bieżąco, 6) usuwania obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów na bieżąco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach