Przetargi.pl
BZP.271.17.2014 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na remoncie ul. Grunwaldzkiej od km.0+470 do 0+ 695 tj. od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/40 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.17.2014 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na remoncie ul. Grunwaldzkiej od km.0+470 do 0+ 695 tj. od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/40 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem umowy jest wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na remoncie ul. fragmentu ul. Grunwaldzkiej o w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem. Przedmiot ten obejmuje w szczególności: 1)remont nawierzchni jezdni i chodnika fragmentu ul. Grunwaldzkiej od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego wraz z dowiązaniem wysokościowym do stanu istniejącego. 2.W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności : 1)renowację kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Grunwaldzkiej w km od 0+470 do km 0+695 , 2)remont nawierzchni jezdni (od km 0+470 do km 0+695) , a)frezowanie i rozbiórka nawierzchni na gł. 13 cm, b)ułożenie w- wy podbudowy zasadniczej z AC 11 P o grubości 4cm, c)ułożenie siatki stalowej - wzmocnienie warstw asfaltowych, d)wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W gr 4,0 cm e)wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 gr 4,0 cm 3)Zamawiający informuje, że ww. zapisy dotyczące konstrukcji nawierzchni jezdni zastępują konstrukcje opisaną w dokumentacji projektowej. 4)remont lewego chodnika (od km 0+470 do km 0+600), a)rozbiórka krawężników i obrzeży chodnikowych, b)ułożenie krawężników kamiennych granitowych 20x30cm c)ułożenie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki kamiennej 11x13 cm d)ułożenie obrzeża chodnikowego 8x30 cm e)wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, f)wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm, g)wykonanie w-wy ścieralnej z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym gr. 8cm, typu Chyż - bet Stare Miasto lub równoważnej. 5)remont wycinków prawego chodnika w sąsiedztwie korekt skrzyżowań i zjazdów (od km 0+470 do km 0+695) a)rozebranie fragmentów istniejącej konstrukcji chodnika b)rozbiórka krawężników i obrzeży chodnikowych, c)ułożenie krawężników kamiennych granitowych 20x30cm, d)ułożenie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki kamiennej 11x13cm e)ułożenie obrzeża chodnikowego 8x30cm, f)wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, g)wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm, h)wykonanie w-wy ścieralnej z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym gr. 8cm, typu Chyż-bet Stare Miasto lub równoważnej. 6)remont nawierzchni istniejących zjazdów - strona lewa (od km 0+470 do km 0+695), a)wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm, b)wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm, c)wykonanie w-wy ścieralnej z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze grafitowym gr. 8cm, typu Chyż-bet Stare Miasto lub równoważnej. 7)remont nawierzchni istniejących zjazdów - strona prawa (od km 0+470 do km 0+695), a)rozebranie istniejącej nawierzchni zjazdów z kostki granitowej, b)wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm, c)wykonanie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm, d)wykonanie w-wy ścieralnej z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze grafitowym gr. 8cm, typu Chyż-bet Stare Miasto lub równoważnej. e)Wykonanie zgodnej z WT geometrii (wyłuczeń) skrzyżowań. ul. Grunwaldzkiej z: ul. Do Tadziaków, Ornak, Marusarzówny Heleny, 8)remont w tym malowanie latarń istniejącej sieci oświetlenia ulicznego, 9)zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, gazowej). 10)wymiana i regulacja wysokościowa skrzynek, zasuw i hydrantów oraz wymiana i regulacja wysokościowa włazów i zwieńczeń studni na kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 11)demontaż starego i wykonanie nowego oznakowania pionowego, 12)dostosowanie wszystkich przejść dla pieszych, po obu stronach jezdni do poruszania się osób niepełnosprawnych, zgodnie z projektem , 13)wykonanie oznakowania poziomego, 14)dostosowanie elementów drogi do stanu istniejącego nieruchomości do niej przyległych, 15)rekultywacja terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie elementów drogi , w szczególności polegająca na: a)usunięciu kamieni i pozostałości gruzu budowlanego do gł. 20 cm, b)wyrównaniu i wzruszeniu wierzchniej warstwy istniejącego podłoża, c)dowiezieniu i rozścieleniu gruntu, celem uzyskania poziomu rozścielenia ziemi urodzajnej, d)nawiezieniu i rozścieleniu warstwy ziemi urodzajnej - warstwa gr. 5cm z udziałem 20% materii organicznej, e)wyrównaniu terenu. 16)Wykonanie rysunków i opisów wykonawczych dla robót ujętych w zamówieniu dotyczących przebudowy wybranych elementów prawostronnego chodnika (od km 0+470 do km 0+695), roboty zostały pominięte w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. 17)Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej zamówieniem. 18)Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy, 19)zapewnienie geodezyjnej obsługę inwestycji, w tym wytyczenie obiektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze i tożsamy wygląd (dla lamp ulicznych), jak wymagany przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Załącznikiem nr 1 do SIWZ jest projekt wykonawczy dla remontu całej ul.Grunwaldzkiej. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje remont odcinka drogi od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Makuszyńskiego (od km 0+470 do km 0+600), Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości, co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12 15, z oporem o parametrach 0,10m3 betonu mb ławy, który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu, jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiOR. Zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie metody wykopowej remontu istniejącej kanalizacji deszczowej, jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiOR. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił, co najmniej 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. UWAGA!!! Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót - należy wypełnić załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik 4 do siwz. Zestawienie asortymentu robót służy jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty, a wypełnione przez Wykonawcę będzie załącznikiem do umowy o nazwie: tabela elementów rozliczeniowych i będzie służyło do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz, na który składają się -Dokumentacja projektowa -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR), Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 04 kwietnia 2014 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 04 kwietnia 2014 r. do godz. 12:00 w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach