Przetargi.pl
BZP.271.14.2014 wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 150/2011 Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Na Wilcznik 24 w Zakopanem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.14.2014 wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 150/2011 Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Na Wilcznik 24 w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 150 2011 Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Na Wilcznik 24 w Zakopanem, polegających na przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z rozbiórką części balkonów i śmietnika oraz remontem ogrodzenia, chodników i wjazdu, przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, pionów kanalizacyjnych, elewacji budynku, wymianą pokrycia dachowego, dociepleniem stropu i dachu, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą uszkodzonych rur spustowych i płotków przeciwśniegowych, zadaszenia na wejściem na działce nr ewid.: 586 1 w obrębie 5 w miejscowości Zakopane. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: -Remont ogrodzenia ( na istniejących fundamentach) wraz z montażem furtki i bramy wjazdowej. -Remont chodnika - dojścia do budynku. -Rozbiórkę i budowę wiaty smietnikowej -Remont daszku nad wejściem głównym. -Naprawę elementów wykonanych z kamienia. -Remont balkonów. -Wykonanie drenażu, izolacji pionowej wokół ścian. -Wykonanie opaski chodnikowej wokół budynku z kostki brukowej. -Ocieplenie elewacji budynku. -Wymianę pokrycia dachowego. -Docieplenie dachu i stropodachu. -Wymianę pionów kanalizacji sanitarnej. -Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w całym budynku. -Naprawę i wymianę uszkodzonych rur spustowych. -Montaż płotków przeciwśniegowych i ław kominiarskich -Wykonanie i naprawę przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych -W części strychowej przemurowanie kominów z wyprowadzeniem trzonów kominowych ponad dach. -Montaż instalacji odgromowej. -Remont dróg wewnętrznych. -Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów. -Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym oraz decyzją pozwolenia na budowę. -Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. -Dostarczenie Zamawiającemu protokołów z kontroli przewodów kominowych. -Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla obiektów kubaturowych obarczonych koniecznością ich sporządzania przez Prawo Budowlane z wyłączeniem wymienionym w art. 5 ust. 7. -Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego. -Uzyskanie w imieniu Zamawiającego skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy. Uwaga: Wykonawca wykonując wszelkie roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót w budynku niepodlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem mieszkańców obiektu i takie zorganizowanie robót, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie budynku. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PB+PW) bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB + PW) w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB+PW), gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Przedmiot zamówienia podany w pkt.3 siwz opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się : -Projekt budowlany(PB) -Projekt wykonawczy(PW) -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) -Przedmiar robót załączony do oferty Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych opisie przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 -cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca ma do oferty załączyć tabelę elementów rozliczeniowych robót (TER) sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 31 marca 2014 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 31 marca 2014 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach