Przetargi.pl
BZP.271.101.2011 świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2011/2012.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.101.2011 świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2011/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2011/2012: . Zakres zamówienia obejmuje : Zadanie II- świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów zamieszkałych w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - max liczba dzieci 35. Zamawiający wymaga aby usługa świadczona była jednym pojazdem. Zadanie III- świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę,- max liczba dzieci 47, Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług na tej trasie trzema pojazdami, ze względu na fakt występowania ograniczenia rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton, koniecznym jest aby jeden z pojazdów dojeżdżał do Furmanowej II przy istniejącym przystanku Zadanie IV- świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - max liczba dzieci 38, Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług na tej trasie dwoma pojazdami, ze względu na fakt występowania ograniczenia rzeczywistej masy pojazdów do 5 ton, koniecznym jest aby jeden z pojazdów dojeżdżał w okolice stacji krzesełkowej na Szymoszkową. Zamawiający informuje ,ze podana liczba uczniów na danej trasie może się zmniejszyć. Zmniejszenie się ilości przewidzianych uczniów nie będzie powodowała zmiany wysokości wynagrodzenia dla Zleceniobiorcy i nie stanowi podstawy do zmiany pojazdu świadczącego usługę na inny nie spełniający wymogów zamawiającego. W zakresie zadania III i zadania IV przystanki końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów. Opiekę podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca , w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna. Zmawiający wymaga aby opiekunem była osoba pełnoletnia, zdolna do ponoszenia pełnej odpowiedzialności(karnej i cywilnej) za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką :przeciw której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie, nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo i zna podstawy udzielenia pierwszej pomocy Zamawiający zastrzega ,ze kierowca nie może pełnić jednocześnie roli kierowcy i opiekuna . .Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z2003 r. Nr 32,poz. 262 ) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn zm.) i ustawy o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. tak aby pojazd dysponował miejscami siedzącymi licząc przewidywalną przez zamawiającego maksymalna ilość dzieci plus miejsca siedzące dla opiekuna/opiekunów , Niespełnienie tego wymogu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów W pojeździe w czasie przewozu nie może być większa liczba uczniów niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym - wliczając w tą liczbę kierowcę i opiekuna/ opiekunów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i uczniów oraz kierowcę i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ oznaczyć pojazd na czas przewozu -że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych w Gminie Miasta Zakopane będą realizowane wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. Nr 46, póz. 432, z późn. zm.) tj. w okresie od dnia 1 września 2011r. do dnia 29 czerwca 2012r. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem ,że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych .Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego w danej placówce szkolnej harmonogramu -planu-zajęć. Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży oraz dane osób pełniących rolę opiekunów , wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Edukacji Turystyki i Sportu Urzędu Miasta Zakopane w nieprzekraczalnym terminie do 10 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół, do których uczęszcza młodzież objęta dowozem. 3. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać: 1) opis trasy dojazdu do szkoły i z powrotem 2) szczegółowe godziny kursów 3) numeru telefonu komórkowego opiekuna W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości),wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów Do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: 1)sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, 2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe. 3)zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, 4)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu 5) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do autobusu W celu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Burmistrza Miasta Zakopane lub Starosty Tatrzańskiego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku świadczenia usługi innym pojazdem w okresie letnim, a innym w okresie zimowym - należy rozróżnić pojazd do obsługi w lecie i pojazd do obsługi w warunkach zimowych. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym, W razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż jego samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi, Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług, jest upoważniony do kontroli, włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu (m.in. wyposażenia w opony zimowe oraz wymagany system napędowy). Kontrola przeprowadzana będzie w obecności pracownika Zamawiającego oraz funkcjonariusza Wydziału Ruchu Drogowego KPP Zakopane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach