Usługi Komunalne Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Wiosny Ludów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612852633
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Usługi Komunalne Sp. z o. o.
Wiosny Ludów 3
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612852633
REGON: 36582214000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://uk-sroda.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budynek wielorodzinny 8 lokalowy nr 5 w rejonie ulic Greckiej i Portugalskiej w Środzie Wielkopolskiej - wykonanie robót wykończeniowych i towarzyszących pod klucz” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Nazwa zadania:. „Budynek wielorodzinny 8 lokalowy nr 5 w rejonie ulic Greckiej i Portugalskiej w Środzie Wielkopolskiej - wykonanie robót wykończeniowych i towarzyszących pod klucz” Materiał wykończeniowy płytki posadzkowe, ścienne dostarcza Zamawiający. 1.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 45211000 -9 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych. 1.2. Lokalizacja: rejon ulic Greckiej i Portugalskiej, 63-000 Środa Wielkopolska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania prac wykończeniowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 8 lokalowym nr 5 w rejonie ulicy Greckiej i Portugalskiej w Środzie Wielkopolskiej (dz.nr ewid. 3681/71, 3681/72, 3681/73). Zakres robót obejmuje: Stan wykończeniowy: 1) Stolarka drzwiowa zewnętrzna AL i wewnętrzna z okleiną CPL, 2) Tynki i gładzie gipsowe i okładziny, 3) Posadzki z płytek gressowych i ceramicznych oraz podłogi z paneli (AC4), 4) Roboty malarskie (kolor biały), 5) Ślusarka, Materiały w postaci płytek podłogowych i ściennych dostarcza Zamawiający. 2.2 Ponadto Wykonawca zapewni: a) uczestnictwo w kontrolach i przeglądach robót oraz odbiorach zgodnie z postanowieniami umowy oraz zaleceniami Zamawiającego. b) przeszkolenie pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie przestrzegania przepisów BHP. c) odpowiedzialność wobec osób trzecich za ewentualne szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Następujące dokumenty będą uważane, odczytywane i interpretowane, według następującego pierwszeństwa: a) niniejsza SIWZ wraz z załącznikami; b) projekt budowlany, dokumentacja projektowa; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; d) przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DWÓCH LOKALI KOMUNALNYCH: ZADANIE NR 1: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY KILIŃSKIEGO 9/2 W KOLE. ZADANIE NR 2: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY STARY RYNEK 11/4
Dodano: 2023-10-24 - „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z dwoma lokalami handlowo-usługowymi na działce nr 234/2 i 1052 obręb Starówka przy ul. Wodnej/ Grunwaldzkiej w Koninie.”
Dodano: 2022-12-20 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego „A” przy ul. Jaspisowej w Koninie, z wbudowanymi garażami, infrastrukturą techniczną, układem drogowym i miejscami postojowymi
Dodano: 2020-12-16 - REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY SIENKIEWICZA 25, DZIAŁKA NR 11/8
Dodano: 2020-10-20 - „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zespołu garaży oraz budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 167/5 przy ul. Sienkiewicza w Złotowie z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie”
Dodano: 2020-03-16 - Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych „C”, „D” i „E” z parkingiem i infrastrukturą techniczną, na działce nr 1060 o/ Starówka w Koninie
Dodano: 2020-01-20 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z parkingiem i infrastrukturą techniczną w Koninie, na działkach 132/4 i 1031 o/Starówka
Dodano: 2020-01-17 - Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych „C”, „D” i „E” z parkingiem i infrastrukturą techniczną, na działce nr 1060 o/ Starówka w Koninie
Dodano: 2019-12-16 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z parkingiem i infrastrukturą techniczną w Koninie, na działkach 132/4 i 1031 o/Starówka
Dodano: 2019-12-02 - Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych „C”, „D” i „E” z parkingiem i infrastrukturą techniczną, na działce nr 1060 o/ Starówka w Koninie
Dodano: 2019-11-20