Jednostka Wojskowa 3293 ogłasza przetarg
- Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
- Data zamieszczenia: 2015-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3293
ul. Witkowska 8 8
62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
REGON: 31018885400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budynek nr 2/0925 - częściowa wymiana okładzin podłogowych wraz z malowaniem pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Budynek nr 2/0925 - częściowa wymiana okładzin podłogowych wraz z malowaniem pomieszczeń. Lokalizacja: Budynek nr 2 kompleks 0925, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz. Zadanie obejmuje malowanie pomieszczeń, stolarki drzwiowej, rur i grzejników; częściową wymianę stolarki drzwiowej, częściową naprawę podłóg, usprawnienie instalacji c.o., usprawnienie węzłów sanitarnych. Charakterystyka: budynek 3-kondygnacyjny, podpiwniczony ściany murowane, dach z płyt pokryty papą, wyposażony w instalację wod.-kan., c.o. i elektryczną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna nr ST-01 - załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. UWAGA!!! Roboty budowlane są objęte podatkiem VAT w wysokości 8%. 4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45450000-6 Roboty wykończeniowe, pozostałe. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014, poz. 1232). 6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, Strony ustalą ich zakres i wartość w protokole konieczności, przy czym przez pojęcie roboty dodatkowe należy rozumieć, zgodnie z art. 630 § 1 kodeksu cywilnego, roboty, które są objęte przedmiotem zamówienia, ale nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych, będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego. Natomiast poprzez pojęcie zamówienie dodatkowe należy rozumieć zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zamówienie podstawowe. Takie zamówienie zostanie udzielone odrębnym zamówieniem w trybie ustawowym. 7. Protokół konieczności, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do rozliczenia ich w kosztorysie powykonawczym, przy zastosowaniu cen robocizny, materiałów i sprzętu z oferty. 8. Protokół konieczności powinien w szczególności zawierać: wyszczególnienie robót dodatkowych do wykonania, określenie wzrostu wynagrodzenia oraz określenie przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli takie będzie konieczne. 9. Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 10. Zamawiający przekaże plac budowy Wykonawcy w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 11. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń w budynku nr 1/5912, WKU Kalisz Plac Św. Józefa 5
Dodano: 2016-07-27 - Malowanie pomieszczeń w budynkach nr: 2, 4, 5, 7, 16, 27 oraz wymiana drzwi wewnętrznych w budynku nr 23 w kompleksie 2321 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-15 - Remont budynku nr 26 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-14 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego
Dodano: 2016-04-14 - Remont sali audytoryjnej z powiązanymi funkcjonalnie przyległymi pomieszczeniami
Dodano: 2016-03-10 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-08-19 - Budynek Nr 11/0925 - roboty budowlane w budynku nr 11 w JW. Powidz
Dodano: 2015-07-29 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-07-15 - Budynki nr 3, 4, 5, 25 - malowanie pomieszczeń w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-06-17 - Opracowanie projektu budowlanego oraz realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb użytkowników, wykonanie oznakowania oraz aranżacja przestrzeni wokół budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2
Dodano: 2015-06-16