Przetargi.pl
Budowy infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawy sprzętu komputerowego w Gminie Boronów

Gmina Boronów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-283 Boronów, ul. Dolna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3539100 , fax. 034 3669814
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boronów
    ul. Dolna 2 2
    42-283 Boronów, woj. śląskie
    tel. 034 3539100, fax. 034 3669814
    REGON: 15139840000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowy infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawy sprzętu komputerowego w Gminie Boronów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Dostawa 6 szt. zestawów komputerowych PC (jednostek centralnych) o wymaganiach minimalnych zgodnych załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz dostawa 13 szt. monitorów LCD => 19 o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zadanie 2 - Dostawa 1 szt. drukarki laserowej oraz 1 szt. skanera o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcę: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek dla Zadania 1 i Zadania 2 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ, warunek dla Zadania 1 i Zadania 2 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ, warunek dla Zadania 1 i Zadania 2 4. Oferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ: warunek dla Zadania 2 - Złożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w wymaganiach minimalnych dla parametrów zestawów komputerowych PC (jednostek centralnych): a) w punkcie 16. Certyfikaty i normy - warunek dla Zadania 1 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie ( spełnia/ nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niżej wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dla Zadania 1 i Zadania 2 b) formularz techniczny oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1 i Zadania 2 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1 i Zadania 2 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty; - załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 2 - dokumenty o których mowa w wymaganiach minimalnych dla parametrów jednostek centralnych: a) w punkcie 16. Certyfikaty i normy - warunek dla Zadania 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie VII a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum . W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę konsorcjum wszystkich stron, (wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców); w przypadku spółki cywilnej umowę spółki cywilnej 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania, 4. Wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga, wszelką korespondencję oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach