Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg
- Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
ul. Przedszkolna 1 1
07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
REGON: 00054170100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowy boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 oraz Gimnazjum Publicznym nr 2 w Małkini Górnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44 m x 22 m przeznaczonego do gry w różne dyscypliny sportowe. Powierzchnia całkowita płyty 968 m2. Płyta boiska ogrodzona jest siatką na słupkach ? 2,5 cala i wysokości 4 m. Nawierzchnię stanowi trawa syntetyczna wysokości max. 10 mm typ FIBRYLOWANE wykonana z polietylenu. Przestrzeń pomiędzy sztuczną trawą wypełniona piaskiem kwarcowym o uziarnieniu 0,2 - 0,8 mm w ilości 15 kg/m2 (?10%). Na płycie boiska wyprofilowany spadek od środka 5 promila - od osi boiska. Zakres prac obejmuje: wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, wykonanie drenażu, wykonanie nawierzchni, wykonanie ogrodzenia, zakup i montaż osprzętu. Szczegółowe informacje o przedmiocie zamówienia w załączniku nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 2. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. b. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym /na załączonym druku - Zał. nr 1 do SIWZ/. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Zał. nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Zał. nr 3 do SIWZ; 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wyciąg z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu Sądowego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda: 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych (sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączenia 1 dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa boiska sportowo - rekreacyjnego w Wykowie wraz z budową oświetlenia - I Etap realizacji zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa boiska sportowo - rekreacyjnego Wykowo oraz zaplecza i infrastruktury
Dodano: 2016-07-27 - część 1 - Wykonanie remontu polegającego na wymianie nawierzchni na boisku do piłki nożnej, zlokalizowanym przy ul. Worobczuka w Warszawie część 2 - Wymiana powierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym zlokalizowanym przy ul. Sytej 123 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na boisku wielofunkcyjnym przy Zespole Szkół nr 116 przy ul. Korynckiej 33 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Dobudowa pomieszczenia magazynowego boiska sportowego w Strzegowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa piłkarskiego boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią w Osiedlu Las przy ul. Łasaka w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - Budowa boisk wraz z zagospodarowaniem terenu w Szkole Podstawowej nr 33 przy ul. Cieszyńskiej 8 w Warszawie
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja nawierzchni boisk sportowych na terenie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-22 - Dobudowa pomieszczenia magazynowego boiska sportowego w Strzegowie
Dodano: 2016-07-08 - BUDOWA PEŁNOWYMIAROWEGO BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MSC. JADÓW
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na boisku wielofunkcyjnym przy Zespole Szkół nr 116 przy ul. Korynckiej 33 w Warszawie
Dodano: 2016-07-06