Przetargi.pl
Budowo boiska wielofunkcyjnego z odwodnieniem liniowym z komorami drenażowymi oraz przylegającymi chodnikami i zielenią urządzoną. w ramach zadania o nazwie - Poprawa stanu infrastruktury edukacyjno- sportowej w Zespole Szkół w Dziekanowie Leśnym w Gminie Łomianki - Etap I- zad. 96/07.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2010-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowo boiska wielofunkcyjnego z odwodnieniem liniowym z komorami drenażowymi oraz przylegającymi chodnikami i zielenią urządzoną. w ramach zadania o nazwie - Poprawa stanu infrastruktury edukacyjno- sportowej w Zespole Szkół w Dziekanowie Leśnym w Gminie Łomianki - Etap I- zad. 96/07.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego z odwodnieniem liniowym z komorami drenażowymi oraz przylegającymi chodnikami i zielenią urządzoną, oznaczone w dokumentacji jako Etap I.. W ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego należy wykonać : Roboty rozbiórkowe - demontaż bramek - rozebranie śmietników - demontaż ławek - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych Roboty ziemne - chodniki i nawierzchnia sportowa - korytowanie - obrzeża betonowe i chodniki z kostki - warstwy odsączające i podbudowy z kruszywa łamanego - dostawa i montaż nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm na podkładzie elastycznym gr 35 mm typ Conipur ET+SP. - malowanie farbą poliuretanową linii boiska Elementy małej architektury - ławki stalowe szt 4 - śmietnik betonowo drewniane szt 3 Urządzenia sportowe - betonowanie i ustawianie tulei do słupków i stojaków. Piłkochwyty - piłkochwyt systemowy 3+2 m Odwodnienie - roboty ziemne - ułożenie geowłókniny - osadnik z zasyfonowaniem o średnicy 1,2 m. - wpusty liniowe z polimerobetonu - komory drenażowe z polietylenu WYTYCZNE PROWADZENIA ROBÓT Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić wszystkie sprawy związane z realizacją budowy z dyrektorem szkoły . Inne ustalenia 1) Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego, Prawa Wodnego itp. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych dotyczących placówek oświatowych. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów, jakie dany produkt posiada. 4) Wprowadzenie Wykonawcy na teren budowy nastąpi w terminie 2 dni od podpisania umowy. 5) W celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: a) Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i po akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. c) Rozpoczęcia robót budowlanych nie później niż 14 dni od podpisania umowy. d) Zapewnienia obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. e) Przygotowania pełnej dokumentacji powykonawczej i odbiorowej. f) Zachowania w procesie realizacji wymaganej jakości nawierzchni poliuretanowej która musi posiadać: Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Wykonawca złoży ofertę na kompleksowe wykonanie ww. zadania na podstawie: a) Szczegółowego zapoznania się z dokumentacją techniczną . b) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności przedmiaru robot z Projektem Technicznym. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót i opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów, jakie dany produkt posiada.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w wysokości: 16 200,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy dwieście zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach