Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sobibór ogłasza przetarg
- Adres: 22200 Włodawa, Sobibór
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 719 811 , fax. 825 719 859
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sobibór
Sobibór 103
22200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 825 719 811, fax. 825 719 859
REGON: 11001689800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobibor.lublin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe gospodarstwo leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
:Budowie budynku kancelarii leśnictwa Petryłów nr ewid. dz. 367/600 w miejscowości Hańsk Pierwszy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest budowa budynku kancelarii leśnictwa wykonany w technologii tradycyjnej szkieletowej z dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką powlekaną. Podstawowa funkcja budynku, to funkcja administracyjno – biurowa, która służyć będzie pracownikowi do prowadzenia kancelarii związanej z gospodarką leśną z przyjmowaniem interesantów. Powierzchnie: Powierzchnia zabudowy budynku - 49,9m2 Kubatura - 236,2m3 Powierzchnia użytkowa - 41,1 m2 Wysokość - 4,46 m 1. Szczegółowy zakres robót jak również parametry techniczne przedmiotu zamówienia określony jest w projekcie budowlanym, pozycjach przedmiarowych kosztorysów ofertowych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; Powyższe dokumenty stanowią załączniki do S.I.W.Z; Roboty należy przeprowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej S.I.W.Z; Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zapewni, co najmniej 3 letnią nieodpłatną gwarancję na wykonaną robotę budowlaną. 3. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na planowanej powierzchni robót w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 4. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. 5. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 Pzp, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego; Stosowane materiały i urządzenia powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną; 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami; 7. Wykonawca udzieli na wykonywany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości liczonej od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót na: a) minimalny (wymagany) okres, który wynosi 36 miesiące, b) maksymalny pożądany okres, który wynosi 60 miesięcy. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosić na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 8. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami; 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami – zgodnie z art. 2 pkt 9 i art. 143b Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: w BGŻ O/Chełm 97 2030 0045 1110 0000 0102 3940 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Nadleśnictwo Sobibór w Sobiborze, Sobibór 103, 22-200 Włodawa. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (z dopiskiem na blankiecie przelewu – wadium na Budowa budynku kancelarii leśnictwa Petryłów nr ewid. dz. 367/600 Hańsk Pierwszy ) i musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11 ust. 2.1 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 16.07.2018 r . 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach ZS Nr 1 oraz ZS Nr 2 w Kraśniku - obejmująca dobudowę szybu windowego do „głównej części budynku” ZS Nr 2 w Kraśniku
Dodano: 2024-06-26 - Remont tarasu zachodniego Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Dodano: 2024-06-13 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI KIJOWIEC KOLONIA WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ZEWNĘTRZNEGO
Dodano: 2024-04-23 - Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych
Dodano: 2024-04-12 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sarnowie wraz z budową boiska piłkarskiego i bieżni
Dodano: 2023-12-06 - Wymiana kotłów na biomasę w kotłowni wolnostojącej przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Bystrzyckich Żołnierzy Niepodległości
Dodano: 2023-11-22 - Przebudowa budynku zabytkowego praktycznej nauki zawodu
Dodano: 2023-10-12 - Przebudowa pralni oraz pomieszczeń przylegających do pralni
Dodano: 2023-09-26 - Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie – II etap (młyn, plac zabaw, zagospodarowanie terenu)
Dodano: 2023-09-25 - Budowa Centrum Kultury Dawnej w m. Wysokie – II etap (młyn, plac zabaw, Zagospodarowanie terenu)
Dodano: 2023-09-21