Wrocław 2012 Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 54-118 Wrocław, Al. Śląska 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 776 80 00 , fax. 71 776 80 01
- Data zamieszczenia: 2013-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocław 2012 Sp. z o.o.
Al. Śląska 1 1
54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 776 80 00, fax. 71 776 80 01
REGON: 02064893200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.2012.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowę systemu kontroli biletów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na : 1. Inwentaryzacji istniejących sprawdzarek biletowych firmy SKIDATA polegającej na przygotowaniu zestawienia wraz z lokalizacją i identyfikacją nr fabrycznych. 2. Demontażu z kołowrotów firmy Gastop istniejących 84 sprawdzarek firmy SKIDATA oraz ich zapakowaniu w opakowania umożliwiające wysyłkę oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej każdej zdemontowanej sprawdzarki. 3. Demontażu 4 istniejących sprawdzarek SKIDATA do kołowrotów niskich, (wejście do biznes klubu)oraz ich zapakowaniu w opakowania umożliwiające wysyłkę. 4. Wykonaniu projektu wykonawczego instalacji kontroli biletów 5. Dostawie i montażu w kołowrotach firmy Gastop 84 sprawdzarek wraz z obudowami umożliwiającymi kontrolę biletów w standardach (kod kreskowy 1D, 2D, RFID) 6. Dostawie, montażu i zintegrowaniu z systemem biletowym 84 paneli informacyjnych graficznych kolorowych montowanych na tylnej ścianie kołowrotu Gastop. 7. Dostawie, montażu i zintegrowaniu z systemem biletowym 4 sprawdzarek do kołowrotów niskich (wejście do biznes klubu) 8. Dostawie i uruchomieniu 16 sterowników grupowych dla sprawdzarek biletowych. 9. Integracji systemu biletowego z systemem monitoringu wizyjnego CCTV firmy AVIGILON 10Oprogramowanie do kontroli biletów umożliwiające integracje z systemem sprzedaży biletów Enter 5 - zainstalowanym na Stadionie Wrocław 11Konfiguracja i uruchomienie systemu 12Dokumentacja powykonawcza i szkolenie z obsługi systemu czterech pracowników Zamawiającego. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722110007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2012.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną