Przetargi.pl
Budowę sieci wodociągowej w m. Lesiaki wraz ze stacją uzdatniania wody - Etap III.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę sieci wodociągowej w m. Lesiaki wraz ze stacją uzdatniania wody - Etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Lesiaki w Gminie Cewice wraz ze stacją uzdatniania wody i biegnącym od niej do poszczególnych posesji uzbrojeniem. Zakres robót obejmuje: 1.Budowę sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem od stacji uzdatniania wody dz. 15/1 w m. Lesiaki do poszczególnych budynków w m. Lesiaki i Karwica (dolna) w tym: 1)o śr. ? 90 PE 100, SDR 17,0 L= 885,0 mb 2)o śr. ? 40 PE 100, SDR 17,0 L= 410,5 mb 3)przyłącze wodociągowe - o śr. ? 40 PE 100, SDR 17.0 L=164,0 mb 4)zewnętrzna instalacja wodociągowa - o śr. ? 40 PE 100, SDR 17.0 L=425,5 mb 5)uzbrojenie sieci: 5 hydrantów nadziemnych DN80, zasuwy odcinające, zestawy przyłączeniowe 6)15 studni wodomierzowych , 2.Budynek stacji uzdatniania wody wraz z wyposażeniem technologicznym. Szczegółowy opis technologii uzdatniania wody zawiera projekt budowlany (teczka nr 3)oraz uzgodnienie z PPIS (opinia z 17.06.2016 r.) Budynek SUW jednokondygnacyjny o konstrukcji szkieletowej z wylewaną płytą żelbetową w kształcie kwadratu o wym. min. 4,98 m x 4,98 m posadowiony na fundamencie monolitycznym. Budynek należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym budynków SUW (szczegółowy opis teczka nr 6). Drzwi do budynku dwuskrzydłowe ocieplane pełne stalowe , nad drzwiami należy zamontować daszek z poliwęglanu. Każdy materiał i wyrób używany do uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi musi posiadać pozytywna ocenę higieniczną PPIS w Lęborku Po wybudowaniu SUW, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozytywnego wyniku badania wody uzdatnionej przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Lęborku. 2.Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne na terenie SUW Lesiaki - należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym instalacji elektrycznych (teczka nr 7).Nad drzwiami wejściowymi do SUW zamontować oświetlenie Led z czujnikiem zmierzchowo-ruchowym. 3.Zagospodarowanie terenu SUW - na dz. nr 15/1 obręb Lesiaki znajduje się studnia głębinowa SW1 wraz z obudową typu Lange. Zagospodarowanie terenu działki obejmuje m.in. : budynek techniczny SUW, odstojnik wód popłucznych i studnię chłonną, wykonanie rurociągu tłoczącego wodę ze studni głębinowej do budynku stacji oraz sieć kanalizacji sanitarnej i wód popłucznych ze stacji do odstojnika wód popłucznych i studni chłonnej, zbiornik bezodpływowy, ogrodzenie panelowe z paneli ocynkowanych o wys. 1,75 m na słupkach systemowych stalowych ocynkowanych wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłową o szer.4 m, pozostały teren niezbudowany i nieutwardzony należy obsiać trawą ( szczegółowy opis w projekcie -teczka nr 1). 4.Wykonanie zjazdu i drogi wewnętrznej do SUW - zjazd należy wykonać z drogi gminnej dz. nr 13 wraz z drogą wewnętrzną do ujęcia wody i SUW. Zjazd i drogę wewnętrzną wykonać z kostki brukowej o gr. 8 cm, Szczegółowy opis w projekcie -teczka nr 9. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania operatu wodnoprawnego na pobór wody podziemnej oraz operatu na odprowadzenie ścieków (wód popłucznych do gruntu) wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych. 6.Do Wykonawcy należy również: a)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; b)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami w toku budowy c)opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót zatwierdzony przez odpowiednie organy , jeżeli będzie wymagany. d)uzyskanie pozwoleń na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót e)przed rozpoczęciem robót Wykonawca powiadomi wszystkie niezbędne instytucje , gestorów sieci oraz zapozna się z treścią uzgodnień. Wykaz instytucji i uzgodnień zostały dołączone do SIWZ (teczka nr 5) f)Wykonawca przed wejściem na tereny będące własnością osób fizycznych zobowiązany jest do ich powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni wcześniej. Po wykonaniu robót na działkach prywatnych, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od właściciela pisemnego oświadczenie, że nie wnosi on uwag do wykonanych robót oraz, że teren został uporządkowany. g)w przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. h)w przypadku uszkodzenia istniejących kamieni granicznych Wykonawca zobowiązany jest do ich odtworzenia i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. i)przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót. j)przywrócenie do pierwotnego stanu infrastruktury drogowej. Wykonawca musi uzyskać stosowne oświadczenie , protokół odbioru pasa drogowego itp. od zarządcy drogi, że nie wnosi on uwag. k)uporządkowanie terenu budowy 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Dokumentacja projektowa b)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) c)Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium nr 77 1160 2202 0000 0002 3043 5431 z dopiskiem wadium na budowę sieci wodociągowej w Lesiakach; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1.Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2.Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3.Kwotę gwarancji lub poręczenia; 4.Termin ważności gwarancji lub poręczenia; 5.Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b)nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.. 6.W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 8.Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach