Przetargi.pl
Budowę ścieżek rowerowych, przebudowę ul. Towarowej oraz budowę dworca autobusowego i przebudowę ul. Nad Dworcem w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn.„ Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego”

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. Stary Rynek
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 971 800 , fax. 523 972 194
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 971 800, fax. 523 972 194
    REGON: 52345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę ścieżek rowerowych, przebudowę ul. Towarowej oraz budowę dworca autobusowego i przebudowę ul. Nad Dworcem w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn.„ Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego polegającego na budowie ścieżek rowerowych, przebudowie ul. Towarowej, budowie dworca autobusowego i przebudowie ul. Nad Dworcem w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn. „Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” II. Zakres zamówienia przedstawiony jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym z załącznikami. Część I: Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej Budowa ścieżki rowerowej w ciągu ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego Zadanie IV pkt I E PFU Budowa ścieżek rowerowych w drogach powiatowych Zadanie IV pkt I A, B, C, D PFU Zaprojektowanie i wybudowanie ścieżek rowerowych w ciągu ulic: 1) Aleja Brzozowa 2) ul. Dworcowa i ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3) ul. Warszawska 4) ul. Towarowa Przebudowa ul. Towarowej Zadanie IV pkt II A, B PFU Część II: Budowa dworca autobusowego, przebudowa ul. Nad Dworcem Budowa dworca autobusowego Zadanie II pkt I B, C PFU Przebudowa ul. Nad Dworcem Zadanie II pkt I A, C PFU Uwaga: Należy zaprojektować miejsce na stację roweru miejskiego, natomiast dostawa będzie przedmiotem odrębnego postępowania o zamówienie publiczne. Zadanie II pkt I C PFU Infrastruktura techniczna terenu • Kanalizacja sanitarna • Kanalizacja deszczowa • Sieć wodociągowa • Sieć elektroenergetyczna • Sieć telekomunikacyjna • Kanalizacja teletechniczna/światłowodowa Dla obu części: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie: 1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie (o ile będzie konieczne; Inwestor posiada Dokumentację Geotechniczną terenu przeznaczonego pod budowę węzła integrującego w Chojnicach, wykonaną przez Pracownię Projektową Projektowanie i Nadzorowanie Zdzisław Kufel z listopada 2014 r.); 2) mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych z uzbrojeniem terenu, obejmującej całe przedsięwzięcie wraz z uzyskaniem podkładów geodezyjnych kolejowych; 3) uzyskanie niezbędnych decyzji dotyczących postępowania środowiskowego w przypadku konieczności zmiany istniejącej decyzji, decyzji lokalizacji celu publicznego, wycinki drzew, warunków i uzgodnień od gestorów sieci itp. 4) wstępny projekt budowlany przed przystąpieniem do opracowania Projektu Budowlanego; należy przekazać w 2 egz. do tutejszego Wydziału w terminie: - 2 m-cy licząc od dnia podpisania umowy dla cz. I - 3 m-cy licząc od dnia podpisania umowy dla cz. II 5) projekty budowlane złożone do Starostwa Powiatowego o pozwolenia na budowę w terminie do 15.XI.2018 - dla cz. I i cz. II 6) Projekt Budowlany (6 egzemplarzy) opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) wraz ze złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii wymaganych prawem. Dokumentację należy podzielić na następujące branże: • Projekt zagospodarowania terenu, • Projekt architektoniczno - budowlany • Projekt branży drogowej • Projekt odwodnienia ciągu pieszo – rowerowego (zgodnie z PFU) • Projekt zieleni – projekt nasadzeń zamiennych; projekt zabezpieczenia drzew na terenie placu budowy z uwzględnieniem bryły korzeniowej . • Inne projekty branżowe, które w ustaleniu w Zamawiającym zostaną uznane za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, w tym projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci kolidujących z ciągiem pieszo – rowerowym 7) Dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia 10) Projekt organizacji ruchu i projekt tymczasowej organizacji ruchu. 11) Wersja elektroniczna w 2 egz. ( pdf + edytowalna ) UWAGA Na etapie projektowania wstępny projekt budowlany należy uzgodnić z Zamawiającym, Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz z PKP PLK S.A,. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego, PKP PLK S.A. i zarządców dróg dla opracowywanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosków o pozyskanie uzgodnień i pozwoleń zezwalających na prowadzenie robót budowlanych. 2. Zapewnienie nadzoru autorskiego dla opracowanej dokumentacji w trakcie realizacji robót budowlanych. 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, którą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego: 1) Dziennik budowy, 2) Dokumentacja powykonawcza z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy – dwa egzemplarze, 3) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z danymi technicznymi wraz z potwierdzonym wnioskiem o przyjęcie do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Chojnicach (w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD) 4) Protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń, prób i badań, kartę przekazania odpadu, instrukcje użytkowania, konserwacji i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, 5) Oświadczenie Kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, 6) Dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane materiały budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika budowy/robót), 7) Kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania / zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego. 4. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) Prace rozbiórkowe: • Rozbiórka istniejących nawierzchni, • Usunięcie istniejących drzew, krzewów i pozostałej zieleni kolidujących z trasą projektowanych ciągów pieszych, rowerowych i pieszo – rowerowych, jak i dworcem autobusowym oraz ul. Towarową • Usunięcie i przebudowa kolidującej instalacji oświetlenia drogi, • Usunięcie warstwy humusu, wywóz humusu i jego tymczasowe składowanie, • Rozbiórka i przebudowa innych kolidujących obiektów z projektowanym zakresem 2) Roboty ziemne i odwodnieniowe, 3) Usunięcie kolizji projektowanego ciągu pieszo rowerowego z istniejącą infrastrukturą (o ile zaistnieją), 4) Roboty drogowe: • Wykonanie podbudowy • Wykonanie nawierzchni • Ustawienie obrzeży i krawężników • Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego • Pozostałe roboty: uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, humusowanie i realizacja zieleni) oraz wszystkie inne niezbędne elementy. Prowadzenie robót budowlanych należy skoordynować z Wykonawcą robót budowlanych prowadzonych przez PKP PLK S.A. ( II cz.) oraz Gminę Miejską Chojnice w zakresie realizacji inwestycji „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie MOF Chojnice – Człuchów” ( ul. Brzozowa, Towarowa, Dworcowa ) - ( I cz.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych Część II - 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank: Bank Spółdzielczy w Chojnicach Nr rachunku: 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 5.Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokument wadium należy dołączyć do oferty. 6.Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podst. Art. 89 ust. 1 pkt 7b
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży oświadczenie o okresie gwarancji na formularzu oferty. Wykonawca złoży oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach