Przetargi.pl
Budowę kompleksu sportowego w ramach programu MOJE BOISKO ORLIK 2012 w Ołdrzychowicach Kłodzkich

Urząd Gminy Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei 8a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6474100 , fax. 074 6474103
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kłodzko
    ul. Okrzei 8a 8a
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6474100, fax. 074 6474103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodzko.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę kompleksu sportowego w ramach programu MOJE BOISKO ORLIK 2012 w Ołdrzychowicach Kłodzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę boiska do piłki nożnej na podbudowie przepuszczalnej,nawierzchnia do piłki nożnej: sztuczna trawa, nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd. Typ włókna: monofil Skład chemiczny włókna: polietylen Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST, wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane w tulejach, 2 sztuki ,siatki do bramek, 2 sztuki. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 pole gry 15,1m x 28,1m podbudowa: podbudowa przepuszczalna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego. Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST.Technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM, nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy, 2 sztuki, tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm, 2 sztuki mechanizm regulacji wysokości, 2 sztuki. Konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach, 2 sztuki. Wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne tj. badminton, tenis, siatkówka, 2 sztuki. Siatka do siatkówki, 1 sztuka. Ogrodzenie terenu:Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST . Oświetlenie terenu:Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. Chodniki: Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego: Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000 (piętnaście tysięcy zł.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach