Przetargi.pl
BUDOWĘ INSTALACJI GAZU PŁYNNEGO, JEJ DZIERŻAWĘ ORAZ DOSTAWY GAZU PROPAN DO ZASILENIA INSTALACJI GRZEWCZEJ HANGARU NR 5 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE SP ZOZ LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE PRZY UL. KSIĘŻYCOWEJ 5 W WARSZAWIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5681930 , fax. 022 5681929
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5681930, fax. 022 5681929
    REGON: 01632107400018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWĘ INSTALACJI GAZU PŁYNNEGO, JEJ DZIERŻAWĘ ORAZ DOSTAWY GAZU PROPAN DO ZASILENIA INSTALACJI GRZEWCZEJ HANGARU NR 5 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE SP ZOZ LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE PRZY UL. KSIĘŻYCOWEJ 5 W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa instalacji gazu płynnego składającej się z 2 zbiorników podziemnych, o pojemności 4850 l każdy, do magazynowania gazu, jej dzierżawa oraz dostawa ok. 80 000 litrów gazu płynnego propan na cele grzewcze do zasilania instalacji grzewczej w hangarze nr 5 na terenie SP ZOZ LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE przy ul. Księżycowej 5 w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym w szczególności: wykonują lub wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. 2 dostawy gazu płynnego do celów grzewczych w ilości nie mniejszej niż 40 000 litrów każda (W przypadku każdej dostawy, której realizacja się nie zakończyła, ilość dostarczonego gazu płynnego do celów grzewczych nie może być mniejsza niż 40 000 litrów.) i załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym w szczególności: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż równowartość kwoty100 000,00 zł. 2) wobec, których brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, w formule /spełnia/, /nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 4 do SIWZ); 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 (załącznik nr 5 do SIWZ); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625). 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: wykaz (potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) ppkt 1.1) lit. b) ) wykonywanych lub wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). 6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w w pkt III.2) ppkt 1.1) lit. d). Zgodnie z art. 26 ust. 2c uPzp, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanych w III.2) ppkt pkt 1.1 lit. d) warunków. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2) ppkt 4.3)-4) składa odpowiedni dokument lub dokumenty przewidziane Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r., nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - w zależności od postawionych warunków) zgodnie z ustalonymi w ww. akcie prawnym zasadami. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku do oferty należy dołączyć: 1) dokumenty wymienione w pkt III.2) ppkt 4.2) - 4) przez każdy z podmiotów występujących wspólnie, 2) dokument wymieniony w pkt III.2) ppkt 4.1) wspólny lub przez każdy z podmiotów występujących wspólnie, 3) dokumenty wymienione w pkt III.2) ppkt 4.5), pkt III.2) ppkt 5, pkt III.2) ppkt 6 przez przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie (każdy dokument może dotyczyć innego podmiotu występującego wspólnie). 9. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Oświadczenia wymienione w pkt III.2) ppkt 4.1) i w pkt III.2) ppkt 4.2) powinny być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej ze stron) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach