Przetargi.pl
BUDOWĘ CHODNIKO - DROGI WE WSI ANIELINY GMINA SADKI ,, III E T A P

Urząd Gminy Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-110 Sadki, ul. Mickiewicza 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3850789 , fax. 052 3850823
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadki
    ul. Mickiewicza 6 6
    89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3850789, fax. 052 3850823
    REGON: 00054254000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWĘ CHODNIKO - DROGI WE WSI ANIELINY GMINA SADKI ,, III E T A P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: ,, Budowa chodniko - drogi we wsi Anieliny gmina Sadki ,, III - ETAP - 571,33 m? 1) Roboty przygotowawcze 2) Roboty ziemne 3) Podbudowy 4) Wykonanie nawierzchni 5) Roboty wykończeniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy i spełniają warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Pzp) Ocena spełnienia warunków odbędzie się metodą spełnia -niespełnia ,na podstawie załaczonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 2)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz osób i przedmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać,że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada odpowiednie kwalifikacje, a kierownik budowy - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń. 2)Potwierdzenie posiadania kadry technicznej o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach . 3)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakie Wykonawca posiada. 4)Wykaz robót odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi do oferty załączyć następujące dokumenty: 1) Dołączyć sprawozdanie finansowe za 2008 r,lub inne dokumenty określające obroty,zys oraz zobowiązania i należności. 2) Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 50 % wartości inwestycji ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach