Przetargi.pl
BUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 948 W MIEJSCOWOŚCI MIĘDZYBRODZIE BIALSKIE - ŻARNÓWKA

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-311 Czernichów, ul. Żywiecka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8661325 , fax. 033 8661287
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej
    ul. Żywiecka 2 2
    34-311 Czernichów, woj. śląskie
    tel. 033 8661325, fax. 033 8661287
    REGON: 55316852690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 948 W MIEJSCOWOŚCI MIĘDZYBRODZIE BIALSKIE - ŻARNÓWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi wojewódzkiej 948 ul. Żywiecka w miejscowości Międzybrodzie Bialskie. Zakres rzeczowy obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 948 w miejscowości Międzybrodzie Bialskie - Żarnówka o długości 1.171,13 m od końca istniejącego chodnika do okolic skrzyżowania z ul. A.Koniora po stronie zachodniej wraz z budowa dwóch zatok autobusowych, przy czym na wysokości zatok chodnik będzie dwustronny. PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO CHODNIKA: -długość chodnika 1171,13mb -szerokość 2,28mb wraz z obrzeżem i krawężnikiem -pochylenie poprzeczne 2% -pochylenie podłużne zgodnie z profilem podłużnym PRZEKROJE TYPOWE: Przekroje typowe zostały przedstawione na odpowiednich załącznikach. Chodnik na całej długości został podzielony na siedem odcinków jednorodnych, dla których wykonano przekroje typowe. Pięć tych przekroi występuje na długości chodnika, a dwa na wysokości projektowanych zatok autobusowych. Na całej długości projektowanego chodnika jego szerokość jest stała i wynosi 200,0 cm, a wraz z obrzeżem i krawężnikiem betonowym 228,0cm za wyjątkiem lokalnego zawężenia przed mostem na potoku Żarnówka Duża Budowa chodnika częściowo zlokalizowana jest w pasie drogowym, częściowo na gruntach, które w przeszłości zostały zajęte pod pas drogi wojewódzkiej, a częściowo na gruntach prywatnych. Konstrukcja chodnika jest trzywarstwowa. Składa się z dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego pochodzącego z korytowania i wykopów stanowiącej równocześnie zasypkę rowu. Warstwa ta powinna być segregowana pozbawiona wszelkich części organicznych takich jak humus, drewno jak również pozbawiona gruzu betonowego i ceglanego. Podbudowa powinna być ułożona w docelowych spadkach podłużnych i poprzecznych. Podbudowa zasadnicza została zaprojektowana z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-63.5mm gr.15cm stabilizowanego mechanicznie. Podbudowa powinna być układana na wyrównanym i stabilizowanym podłożu, na którym powinny być wyprofilowane spadki podłużne i spadki poprzeczne. Nawierzchnia zostanie wykonana z kostki betonowej prasowanej gr.8cm kolor szary. Kostka montowana jest na podbudowie za pośrednictwem podsypki cem- piaskowej 1:4 gr.3cm. Na wysokości wjazdów do posesji podbudowa jest z betonu C 16/20 gr.15cm, a nawierzchnia z kostki betonowej prasowanej gr.8cm kolor czerwony. Podobnie jak poprzednio kostka montowana jest na podsypce cem-piaskowej 1:4 gr.3cm. Nawierzchnia na wysokości zjazdów do posesji i drogi gminne gruntowe, nieutwardzone zostanie wykonana jedynie na szerokości chodnika, a góra obrzeża powinna licować się z powierzchnią chodnika dla pieszych. Na wysokości tych zjazdów chodnik należy nawiązać do stanu istniejącego Na wysokości skrzyżowania z drogami bitumicznymi chodnik należy dostosować do krawędzi tych dróg. Spadek poprzeczny chodnika wynosi 2%, a na wysokości zjazdów do posesji i na drogi gruntowe należy dostosować do istniejącego terenu. Spadek podłużny chodnika nawiązany jest do drogi i należy wykonać zgodnie z profilem podłużnym. Krawężnik na wysokości zjazdów powinien być obniżony tak, aby wystawał powyżej nawierzchnię bitumiczną 3-5cm,a na pozostałej długości krawężnik należy wykonać zgodnie z profilem podłużnym. Projekt zawiera także wykonanie dwóch zatok autobusowych. Przy założeniu obciążenia ruchem kategorii KR 6, na podstawie dokumentacji geotechnicznej i zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 02.03.1999r przyjęto konstrukcję zatok autobusowych jest czterowarstwowa. Po wykonaniu korytowania pod konstrukcje podłoże należy zagęścić i profilować do docelowych spadków poprzecznych i podłużnych. Pod konstrukcję zatoki należy wykonać warstwę mrozochronną z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0/100mm z dodatkiem 20% przekruszonego kruszywa łamanego. Podbudowa pomocnicza została zaprojektowana z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5mm gr. 15cm, a podbudowa zasadnicza z betonu C 30/37 gr. 25cm.Nawierzchna na wysokości zatok autobusowych zostanie wykonana z kostki kamiennej granitowej regularnej 18*18 cm montowanej na podbudowie za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej 1:4 gr. 3cm. Po wykonaniu nawierzchni spoiny należy zasypać zasypką z zaprawy cem-piaskowej. Na całym odcinku odwodnienie jest powierzchniowe, a woda z chodnika dostanie się na krawędź drogi wojewódzkiej do projektowanego ścieku i dalej popłynie wzdłuż krawężnika do projektowanych studzienek ściekowych. Woda ze studzienek ściekowych dostanie się do projektowanego kanału deszczowego z rur PVC poprzez projektowane studzienki rewizyjne nałożone na niego lub bezpośrednio do rowów. Kolektor deszczowy zostanie zabudowany w osi chodnika i odprowadzony do istniejących poprzecznych cieków wodnych lub do istniejącej kanalizacji deszczowej. Końcowy odcinek chodnika za potokiem Żarnówka Duża zostanie odwodniony do projektowanych studzienek ściekowych. Dwie studzienki ściekowe na końcowym odcinku zostaną odprowadzone bezpośrednio do istniejących studni rewizyjnych. Natomiast na wysokości projektowanych zatok autobusowych został zaprojektowany kolektor deszczowy, który zostanie opróżniony do istniejącej studni rewizyjnej. Połączenie projektowanych studni ściekowych i rewizyjnych będzie realizowane za pośrednictwem przykanalików PVC. Ze względu na zbyt małe spadki podłużne istniejącej niwelety drogi na całej długości wzdłuż krawędzi jezdni zaprojektowano ściek przykrawężnikowy szerokości 30cm o spadku podłużnym zgodnym ze spadkiem drogi wojewódzkiej i zgłębieniu 3cm lub spadkiem podłużnym łamanym i zagłębieniu zmiennym 0-6cm. W km 0+290-0+482 odwodnienie chodnika i drogi będzie realizowane przy udziale rowu przydrożnego, trapezowego. Rów, który zbiera wody deszczowe z drogi, chodnika i przyległego terenu zostanie opróżniony w trzech miejscach do istniejących przepustów. Po wykonani chodnika należy na wysokości zjazdów nawiązać projektowane obrzeża do stanu istniejącego. W tym celu na długości około 5,0mb należy dokonać profilowania zjazdu przy pomocy kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63,5mm grubości średnio 20cm. 1. Przekrój typowy nr 1-1 Szczegółowa lokalizacja chodnika o powyższym przekroju typowym zgodnie z planem sytuacyjnym. Chodnik o powyższym przekroju przebiega wzdłuż skarpy, a elementy zaprojektowano w celu ujęcia wód powierzchniowych i wgłębnych z istniejącej skarpy w celu niedopuszczenia do nawodnienia konstrukcji drogi i chodnika. Od strony drogi chodnik obramowany jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20*30*100 układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20 za pośrednictwem warstwy zaprawy cementowej gr. 1cm. Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej prasowanej szerokości 30cm. Ściek będzie montowany na wspólnej z krawężnikiem ławie z betonu C 16/20. Ściek będzie przebiegał w spadku podłużnym zgodnie ze spadkiem drogi, a jego zagłębienie w stosunku do krawędzi drogi wojewódzkiej będzie stałe i będzie wynosić 3cm. Po wykonaniu ścieku spoiny zostaną zasypane zasypka z zaprawy cem-piaskowej. Z drugiej strony chodnik obramowany jest ściekiem z elementów betonowych prefabrykowanych 40*50*15. Korytka ściekowe będą montowane na ławie z betonu C 16/20 gr. 15cm za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej 1:3 gr. 3cm. Po obu stronach ścieku zaprojektowano obrzeże betonowe prasowane 8*30 montowane na wspólnej ławie ze ściekiem. Obrzeże od strony chodnika powinno być montowane tak aby góra jego wystawała 4cm powyżej niweletę chodnika. Z drugiej strony obrzeże należy nawiązać do istniejącej skarpy. Spadek podłużny ścieku jest stały, skierowany w kierunku projektowanych studzienek ściekowych i będzie wynosił 0,5%. Spadek ścieku zostanie osiągnięty poprzez jego zagłębienie 0-15cm w stosunku do góry obrzeży betonowych. Zadaniem ścieku jest ujęcie wód powierzchniowych ze skarp, a wody wgłębne zostaną ujęte w drenaż. Drenaż zostanie wykonany pod ściekiem z elementów prefabrykowanych w jego linii i będzie posiadał przekrój 40*80 /cm/. Woda ze ścieku z elementów prefabrykowanych jak również z drenażu zostanie ujęta do projektowanych studzienek ściekowych zlokalizowanych w osi ścieku i dalej popłynie do projektowanej kanalizacji deszczowej. 2. Przekrój typowy nr 2-2 Szczegółowa lokalizacja chodnika o powyższym przekroju typowym zgodnie z planem sytuacyjnym. Od strony drogi chodnik obramowany jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20*30*100 układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20 za pośrednictwem warstwy zaprawy cementowej gr. 1cm. Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej prasowanej szerokości 30cm. Ściek będzie montowany na wspólnej z krawężnikiem ławie z betonu C 16/20. Ściek będzie przebiegał w spadku podłużnym zgodnie ze spadkiem drogi, a jego zagłębienie w stosunku do krawędzi drogi wojewódzkiej będzie stałe i będzie wynosić 3cm. Po wykonaniu ścieku spoiny zostaną zasypane zasypka z zaprawy cem-piaskowej. Z drugiej strony chodnik oddzielony jest obrzeżem betonowym 8*30*100 montowanym na ławie z oporem z betonu C 12/15 za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr.3cm. Obrzeże na całej długości powinno być montowane tak aby góra wystawała 4cm powyżej niweletę chodnika. Wzdłuż projektowanego chodnika zaprojektowano rów trapezowy. Góra skarpy rowu będzie oddzielona poboczem gruntowym szerokości 50cm od projektowanego obrzeża betonowego. Dno rowu zostanie umocnione płytkami chodnikowymi 35*35*7, a skarpy płytami ażurowymi typu krata 60*40*10. Elementy betonowe prefabrykowane zarówno w dnie jak i na skarpach będą układane na wyprofilowanym podłożu za pośrednictwem podsypki z pospółki gr. 10cm. Pomiędzy rowem, a chodnikiem zaprojektowano barierę stalową wysokości 110cm. 3. Przekrój typowy nr 3-3 Chodnik o tym przekroju zostanie wykonany w km 0+410,55-0+589,18. Od strony drogi chodnik obramowany jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20*30*100 układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20 za pośrednictwem warstwy zaprawy cementowej gr. 1cm. Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej prasowanej szerokości 30cm. Ściek będzie montowany na wspólnej z krawężnikiem ławie z betonu C 16/20. Ze względu na zbyt małe spadki podłużne istniejącej niwelety drogi na długości tego przekroju typowego ściek przykrawężnikowy zostanie wykonany w spadku podłużnym łamanym i zagłębieniu w stosunku do krawędzi jezdni, zmiennym 0-6cm. Po wykonaniu ścieku spoiny zostaną zasypane zasypka z zaprawy cem-piaskowej. Z drugiej strony chodnik oddzielony jest obrzeżem betonowym 8*30*100 montowanym na ławie z oporem z betonu C 12/15 za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr.3cm. Obrzeże na całej długości powinno być montowane tak aby góra wystawała 4cm powyżej niweletę chodnika. Pomiędzy skarpa, a chodnikiem zaprojektowano pobocze gruntowe o szerokości 50cm o spadku w kierunku skarpy. 4. Przekrój typowy nr 4-4 Przekrój należy wykonać na wysokości projektowanej zatoki autobusowej na kierunku Porąbka--Żywiec Zatoka powstanie wzdłuż drogi wojewódzkiej i zostanie od niej oddzielona ściekiem z kostki betonowej szerokości 30cm. Ściek będzie zagłębiony 3cm poniżej krawędź drogi wojewódzkiej, a jego spadek podłużny będzie zgodny ze spadkiem niwelety drogi. Skos wjazdowy zaprojektowano jako 1:8, a skos wyjazdowy jako 1:4. Długość peronu zatoki autobusowej wynosi 20,0mb, jego szerokość 3,0mb, a całkowita długość 56,0mb. Chodnik od strony zatoki autobusowej obramowany jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20*30*100 układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20 za pośrednictwem warstwy zaprawy cementowej gr. 1cm o stały odkryciu 12cm. Z drugiej strony chodnik obramowany jest ściekiem z elementów betonowych prefabrykowanych 40*50*15. Korytka ściekowe będą montowane na ławie z betonu C 16/20 gr. 15cm za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej 1:3 gr. 3cm. Po obu stronach ścieku zaprojektowano obrzeże betonowe prasowane 8*30 montowane na wspólnej ławie ze ściekiem. Obrzeże od strony chodnika powinno być montowane tak aby góra jego wystawała 4cm powyżej niweletę chodnika. Z drugiej strony obrzeże należy nawiązać do istniejącej skarpy. Spadek podłużny ścieku jest zgodny ze spadkiem chodnika, skierowany w kierunku projektowanych studzienek ściekowych. Spadek ścieku zostanie osiągnięty poprzez jego zagłębienie 0-15cm w stosunku do góry obrzeży betonowych. Zadaniem ścieku jest ujęcie wód powierzchniowych ze skarp, a wody wgłębne zostaną ujęte w drenaż. Drenaż zostanie wykonany w linii ścieku z elementów prefabrykowanych i będzie posiadał przekrój 40*80 /cm/. Woda ze ścieku z elementów prefabrykowanych jak również z drenażu zostanie ujęta do projektowanych studzienek ściekowych zlokalizowanych w osi ścieku i dalej popłynie do projektowanej kanalizacji deszczowej. 5. Przekrój typowy nr 5-5 Przekrój należy wykonać na wysokości projektowanej zatoki autobusowej na kierunku Żywiec-Porąbka Zatoka powstanie wzdłuż drogi wojewódzkiej i zostanie od niej oddzielona ściekiem z kostki betonowej szerokości 30cm. Ściek będzie zagłębiony 3cm poniżej krawędź drogi wojewódzkiej, a jego spadek podłużny będzie zgodny ze spadkiem niwelety drogi. Skos wjazdowy zaprojektowano jako 1:8, a skos wyjazdowy jako 1:4. Długość peronu zatoki autobusowej wynosi 20,0mb, jego szerokość 3,0mb, a całkowita długość 56,0mb. Chodnik od strony zatoki autobusowej obramowany jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20*30*100 układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20 za pośrednictwem warstwy zaprawy cementowej gr. 1cm o stały odkryciu 12cm. Z drugiej strony chodnik oddzielony jest obrzeżem betonowym 8*30*100 montowanym na ławie z oporem z betonu C 12/15 za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr.3cm. Obrzeże na całej długości powinno być montowane tak aby góra wystawała 4cm powyżej niweletę chodnika. Pomiędzy skarpą, a chodnikiem zaprojektowano pobocze gruntowe o szerokości 50cm o spadku w kierunku skarpy. 6. Przekrój typowy nr 6-6 Chodnik o tym przekroju powstanie na końcowym odcinku, a jego szczegółowa lokalizacja zgodnie z planem sytuacyjnym. Od strony drogi chodnik obramowany jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20*30*100 układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20 za pośrednictwem warstwy zaprawy cementowej gr. 1cm. Z drugiej strony chodnik oddzielony jest obrzeżem betonowym 8*30*100 montowanym na ławie z oporem z betonu C 12/`5 za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr.3cm. Obrzeże na całej długości powinno być montowane tak aby góra wystawała 4cm powyżej niweletę chodnika. Pomiędzy skarpa, a chodnikiem zaprojektowano pobocze gruntowe o szerokości 50cm o spadku w kierunku skarpy. 7. Przekrój typowy nr 7-7 Chodnik o tym przekroju zostanie wykonany w km 0+497,5-0+520. Od strony drogi chodnik obramowany jest krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20*30*100 układanym na ławie z oporem z betonu C 16/20 za pośrednictwem warstwy zaprawy cementowej gr. 1cm. Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej prasowanej szerokości 30cm. Ściek będzie montowany na wspólnej z krawężnikiem ławie z betonu C 16/20. Ze względu na zbyt małe spadki podłużne istniejącej niwelety drogi na długości tego przekroju typowego ściek przykrawężnikowy zostanie wykonany w spadku podłużnym łamanym i zagłębieniu w stosunku do krawędzi jezdni, zmiennym 0-6cm. Po wykonaniu ścieku spoiny zostaną zasypane zasypka z zaprawy cem-piaskowej. Z drugiej strony chodnik oddzielony jest obrzeżem betonowym 8*30*100 montowanym na ławie z oporem z betonu C 12/15 za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr.3cm. Obrzeże na całej długości powinno być montowane tak aby góra wystawała 4cm powyżej niweletę chodnika. Pomiędzy skarpa, a chodnikiem zaprojektowano pobocze gruntowe o szerokości 50cm o spadku w kierunku skarpy. Ze względu na zbyt duże pochylenie, formowana skarpa zostanie oparta na budowlach siatkowo-kamiennych. Wzdłuż istniejącego rowu u podnuża skarpy zaprojektowano kosze siatkowo-kamienne. Dolny kosz zostanie wykonany poniżej dna rowu, drugi kosz będzie licował się z dolnym a dwa pozostałe będą układane z przesunięciem 30cm. Na długości projektowanych koszy dno i skarpy istniejącego rowu zostaną umocnione brukiem na zaprawie cementowej. Bruk kamienny będzie układany na wyprofilowanym i zagęszczanym podłożu za pośrednictwem podsypki z pospółki gr. 10cm. Na poboczu pomiędzy skarpą a chodnikiem zaprojektowano barierę stalową wysokości 110cm. ODWODNIENIE: 1.Odbiorniki kanalizacji deszczowej: -Przepust z rur żelbetowych o średnicy 500mm w km 0+135 -Przepust z rur żelbetowych o średnicy 1000mm w km 0+277 -Przepust z rur żelbetowych o średnicy 400mm w km 0+752,5 -Przepust z rur żelbetowych o średnicy 1000mm poza zakresem projektowym 2.ROBOTY TOWARZYSZĄCE: 2.1 Rowy przydrożne 2.2 Ścianki czołowe 2.2.Bariera ochronna 3. Charakterystka konstrukcji; 1. studzienki ściekowe, 2. studzienki rewizyjne PE, 3. studzienki rewizyjne z kręgów żelbetowych, 4. ściek betonowy przykrawężnikowy, 5. krawężniki, 6. dren, 7. odwodnienie - kolektor o średnicy 300 mm, 8. przykanaliki, 4. Roboty dodatkowe 5. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w następujących załącznikach do SIWZ; 1.projekt budowlany, 2.projekt wykonawczy, 3.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4.operat wodno prawny na odprowadzanie wód deszczowych, 5.projekt organizacji ruchu 6.dokumentacja geotechniczna, 7.przedmiar robót (kosztorys ofertowy),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) 1.1Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1)Udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2)Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności; -drogowej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3)Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 500 000,00 zł, 4)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności w wysokości co najmniej 1 000 0000 zł. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 1. Do wykazu należy dołączyć niezbędne odpisy uprawnień oraz z aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z określonym w nim terminem ważności. 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością zał. nr II. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony szczegółowo Formularz Ofertowy na załączonym druku A 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr III. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zał. nr IV. 4) Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę(osoby) - druk B 5) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi, tabelą elementów scalonych i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia, opracowany na podstawie przedmiaru robót. Przedmiar robót jest dokumentem informacyjnym służącym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Kosztorys ofertowy ma znaczenie pomocnicze do ustalenia płatności częściowych. - Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginałów albo czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentacji zgodnie z załączonym pełnomocnictwem, -Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić w inny sposób. -Oferty muszą spełniać warunki formalne: właściwy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wpisem z rejestru, nadto zaznacza się, że forma prawna prowadzonej działalności winna być dostosowana do obowiązujących aktualnie przepisów prawa. -Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach