Przetargi.pl
BUDOWĘ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWĘ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWĘ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 14 PRZY UL. OSTATNIEJ 15A W PABIANICACH o nawierzchni syntetycznej, posiadającej certyfikaty FIBA, ITF, EHF, FUTSALL o wymiarach całkowitych areny 22 x 44 m. 2. W ramach zamówienia należy wykonać 1) boisko uniwersalne do piłki ręcznej 20,00 x 40,00 m, 2) boisko do tenisa ziemnego 23,77 x 10,97 m, 3) boiska do siatkówki 9,00 x 18,00 m, 4) dwa boiska do koszykówki 10,83 x 20,00 m, 5) Odwodnienie boiska: powierzchniowo-liniowe poprzez jednostronny spadek na płycie boiska, sprowadzone do kanalizacji deszczowej 6) Elementy wyposażenia sportowego boiska 7) Opaski z kostki brukowej 8) Odtworzenie istniejącej zieleni w sąsiedztwie realizowanego obiektu. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej autorstwa firmy SPEED SPORT, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1) Nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Oferenta jest krótszy, to w tym okresie wykonali minimum 2 roboty polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania w tym przynajmniej 1 specjalistą, o następujących kwalifikacjach a) wykształcenie co najmniej średnie techniczne b) uprawnienia budowlane oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 5) Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 3. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, następujących nw dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych 4) Poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia uprawnień budowlanych osoby wskazanej na kierownika budowy 5) Aktualna, poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia zaświadczenia OIIB 6) Wykaz robót polegających na budowie boisk sportowych ze sztuczną nawierzchnią, z podaniem miejsca i daty wykonania oraz załączeniem dla minimum 2 robót ujętych w zestawieniu, dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykaz ten składa co najmniej jeden spośród nich 7) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne w dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach