Przetargi.pl
„Budowę altany rekreacyjnej w Ryglicach wraz z drogą wewnętrzną oraz wyposażeniem” w ramach projektu „Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej subregionu tarnowskiego etap I”

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2017-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowę altany rekreacyjnej w Ryglicach wraz z drogą wewnętrzną oraz wyposażeniem” w ramach projektu „Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej subregionu tarnowskiego etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa altany rekreacyjnej w Ryglicach wraz z drogą wewnętrzną oraz wyposażeniem w ramach projektu „Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej subregionu tarnowskiego etap I”. Adres inwestycji: Ryglice, dz. ewid. nr 129/3, 568/1, 569/1, obręb Ryglice, gm. Ryglice. Przedmiotem zamówienia jest budowa altany z infrastrukturą w Ryglicach. Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje budowę: - altany z miejscem do grillowania wraz z tarasem przyległym do altany, - zjazdu na działkę oraz drogi wewnętrznej dojazdowej, - instalacji zewnętrznych elektrycznych, - miejsc postojowych, - oraz wyposażenie altany (drewniany stół ogrodowy – 9szt., drewniane krzesła ogrodowe – 10 szt., drewniane ławy ogrodowe – 16 szt., ocynkowane 5-stanowiskowe stojaki na rowery – 10 szt., tablice informacyjne zewnętrzne – 5 szt.). Przedmiotem zamówienia j.w., jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych objętych następującą dokumentacją projektową a) Projekt budowlany pn. „Budowa altany z miejscem do grillowania i przyległym tarasem, oraz infrastruktury technicznej, w tym oświetlenie parkowe, zjazd z drogi dojazdowej z przekroczeniem cieku wodnego po istniejącym przepuście oraz budowa miejsc do parkowania na działkach nr 568/1, 569/1 położonych na terenie miasta Ryglice”, opracowanego przez BxB Studio, ul. Dworcowa 8/3, 39-300 Mielec, styczeń 2014 r. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „Budowa altany z miejscem do grillowania, taras przyległy do altany, zjazd z drogi gminnej oraz zewnętrzne instalacje elektryczne”, opracowana przez Projekt Horyzont Jakub Przybylski, Orłowo 126, 88-100 Inowrocław, 30.01.2014 r. c) Przedmiar robót pn. „Budowa altany z miejscem do grillowania i przyległym tarasem, oraz infrastruktury technicznej, w tym oświetlenia parkowego, zjazdu z drogi gminnej nr 129/3, wewnętrznej drogi dojazdowej z przekroczeniem cieku wodnego po istniejącym przepuście oraz budowa miejsc do parkowania na działkach nr 568/1, 569/1 położonych na terenie miasta Ryglice”, opracowany przez Kosztorysowanie Robót Budowlanych mgr Szczepan Kapustka, 33-152 Pogórska Wola 148c, 13.05.2016r. (aktualny na dzień 24.08.2017 r.) – pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. d) Przedmiar robót pn. „Wyposażenie altany w Ryglicach”, opracowany przez pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach – Jarosława Mikrut, 13.05.2016 r. (aktualny na dzień 24.08.2017 r.). UWAGI: 1) Inwestycja dotowana jest w ramach działania 6.3 „Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Poddziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów- spr. Tytuł projektu: „Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej subregionu tarnowskiego etap I”. 2) Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji, w celu sporządzenia prawidłowej oferty. 3) W związku z ograniczeniami technicznymi mostu zlokalizowanego na drodze prowadzącej do miejsca inwestycji (ograniczenia DMC, szerokość mostu), przy sporządzaniu oferty należy wkalkulować koszty dostawy materiałów i sprzętu w związku z szerokością mostu i ograniczonym tonażem na wspomnianym moście). Dopuszczalna masa całkowita (masa pojazdu obciążonego osobami i ładunkiem) wynosi 6 ton (dotyczy przejazdu przez ww. most), a szerokość jezdni na moście – ok. 2,90 m. W związku z powyższym Zamawiający udostępni Wykonawcy plac składowy przy ul. Mickiewicza w Ryglicach (do składowania materiałów sypkich, prefabrykatów, elementów drewnianych itp.). Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przekazanie terenu budowy odbędzie się protokolarnie w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy. 2) Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie oferty Wykonawcy. Wynagrodzenie to jest ostateczne i uwzględnia wszystkie roboty, czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy w szczególności: wszystkie obowiązujące podatki, koszt zabezpieczeń, prac przygotowawczych pomiarowych i porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, składowania odpadów, odtworzenia miejsc prowadzonych robót budowlanych do stanu pierwotnego, koszty mediów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, opracowania dokumentacji odbiorowo-rozliczeniowej. 3) Zamawiający posiada prawomocne decyzje o pozwoleniu budowę na zakres objęty przedmiotem zamówienia: a) Decyzję o pozwoleniu na budowę dla altany z miejscem do grillowania i przyległym tarasem, oraz infrastruktury technicznej, w tym oświetlenie parkowe, zjazd publiczny z drogi gminnej dz. nr 129/3, wewnętrznej drogi dojazdowej z przekroczeniem cieku wodnego po istniejącym przepuście i miejsc do parkowania, zlokalizowanych na dz. nr 568/1 i 569/1 w m. Ryglice”, decyzja nr 1216/14 z dnia 16.09.2014 r. znak: UAB.6740.1051.2014. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem: a) kierownika budowy posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2016 nr 0 poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (tekst. jedn. Dz. U. 2014 nr 0 poz. 1946 z późn. zm.) b) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2016 nr 0 poz. 290) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2016 nr 0 poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst. jedn. Dz. U. 2014 nr 0 poz. 1946 z późn. zm.). 5) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - budowa altany z miejscem do grillowania wraz z tarasem przyległym do altany, - budowa zjazdu na działkę oraz drogi wewnętrznej dojazdowej, - wykonanie instalacji zewnętrznych elektrycznych, - wykonanie miejsc postojowych, - wyposażenie altany. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu informacje nt. stanu oraz sposobie zatrudnienia ww. osób. 6) Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Zamawiającym, by minimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców korzystających z pobliskiej drogi gminnej. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 7) Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia terenu robót i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie tego zabezpieczenia. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić / zorganizować we własnym zakresie zaplecze (w tym sanitarne) budowy, magazyny, media, dostawy i transport wszystkich materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji prac będących przedmiotem zamówienia obowiązywanie przepisów i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony Środowiska. 10) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić / zorganizować wywóz i utylizację wszystkich odpadów jakie powstaną w trakcie realizacji robót. 11) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym i informowania o postępach robót. 12) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy na roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych do dokumentacji projektowej przedmiarów robót. 13) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego, wymogami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi, oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej. 14) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże certyfikaty zgodności z normami lub aprobatą techniczną zastosowanych do realizacji zamówienia materiałów i urządzeń. 15) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej miejsc prowadzonych robót przed i po zakończeniu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Dokumentacja fotograficzna sporządzona zostanie w postaci kolorowych plików jpg o rozdzielczości min. 3,0 megapiksela oraz przekazania jej Zamawiającemu w dwóch kopiach, na nośniku danych CD/DVD. 16) Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren robót, zaplecze budowy, tereny zajęte lub użytkowane przez Wykonawcę w związku z prowadzonymi pracami, w tym dokona na własny koszt renowacji zniszczonego lub uszkodzonego w wyniku prowadzonych prac mienia nieruchomego i ruchomego. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia elementów budynku (w tym przegród budowlanych, ścian, stropów) w miejscach naruszonych w wyniku prowadzonych robót do stanu zastanego w zakresie konstrukcji, wykończenia powierzchni i jej kolorystyki. 17) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, w tym także transportem budowlanym, powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 18) Wykonawca kompletuje w trakcie realizacji robót dokumentację zgodnie z wymogami Zamawiającego, przepisami Prawa budowlanego oraz przygotuje komplet dokumentów i protokołów niezbędnych przy odbiorze. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie niezbędne próby, badania i kontrole związane z obiorem przedmiotu umowy oraz właściwie je udokumentować. 19) Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie Kierownika budowy b) o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z projektem budowlanym i oraz obowiązującymi przepisami, c) o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego. d) Oświadczenie Wykonawcy lub Kierownika budowy o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych. e) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót. Do odbiorów częściowych robót zanikających lub ulegających zakryciu zastosowanie będą mieć protokoły odbioru częściowego. f) Kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie załączonego przedmiarów robót, uwzględniający ilości faktycznie wykonanych robót. g) Dokumentacją fotograficzną z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego) oraz stanu po zakończeniu robót – w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix) z nazwą pliku zawierającą datę w formacie rok_miesiąc_dzień oraz informację z jakiego etapu robót zdjęcie pochodzi. h) Dokumenty poświadczające jakości wbudowanych materiałów (świadectwa jakości: deklaracje zgodności, Aprobaty Techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obrocie, certyfikaty, atesty, wyniki prób i badan materiałów). i) Instrukcje obsługi i eksploatacji, karty gwarancyjne, dokumentacje techniczno-ruchowe. j) Protokoły prób i badań wykonanych robót. k) Komplet dokumentów i wniosek niezbędny do zgłoszenia wykonanych w ramach przedmiotu zamówienia urządzeń do Urzędu Dozoru Technicznego l) Dokumentację powykonawczą zgodną z przepisami Prawa budowlanego i geodezyjną dokumentację powykonawczą wraz z informacją geodety o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodną z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce i wymogami Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Tarnowie, m) Wszystkie przekazane/wypożyczone przez Zamawiającego na czas realizacji robót dokumenty. Ilości Zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do przetargu ZP.271.1.10.2017”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty,3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,4)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniami mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi których wskazane zdolności dotyczą. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału. 5)dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach