Przetargi.pl
„Budowa „zrównoważonej” trasy rowerowej „singletrack” w ramach projektu PLS.01.01.00-18-0152/17 p.n. „Porta Rusica – z Połonin w Bieszczady”

Nadleśnictwo Cisna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-607 Cisna, Cisna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4686301, 668036997 , fax. 134 686 435
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cisna
    Cisna 87A
    38-607 Cisna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4686301, 668036997, fax. 134 686 435
    REGON: 37001467900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cisna.krosno.lasy.gov.pl/,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa „zrównoważonej” trasy rowerowej „singletrack” w ramach projektu PLS.01.01.00-18-0152/17 p.n. „Porta Rusica – z Połonin w Bieszczady”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 2. Nazwa przedmiotu zamówienia (zwanego dalej „zamówieniem”): „Budowa „zrównoważonej” trasy rowerowej „singletrack” w ramach projektu PLS.01.01.00-18-0152/17 p.n. „Porta Rusica – z Połonin w Bieszczady” 3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne polegające na budowie trasy rowerowej „singletrack” o szerokości do 1,00 m i długości 13 269,1 mb; o przekroju poprzecznym jednostronnym bądź dwustronnym, z pochyleniem w kierunku zgodnym ze spadkiem stoku – 5%. Konstrukcja jezdni o nawierzchni kamiennej lub rodzimej z kamieni odzyskanych z wykopów i najbliższej okolicy ścieżki. Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności oczyszczenie korytarza ścieżki, przygotowanie podłoża, prace ręczne, budowę nawierzchni ścieżki wykonanie przepustów, wykonanie nasypów wyprofilowanych zakrętów oraz montaż oznaczeń. Trasa ścieżki przebiega przez tereny leśne położone na terenie Gminy Cisna. Prace polegające na odtworzeniu oznaczeń niwelety ścieżki zgodnie ze standardami projektowania i budowy zrównoważonych tras rowerowych IMBA. Wykonawca powinien posiadać w tym zakresie niezbędną wiedzę nt. budowy i projektowania zrównoważonych tras rowerowych. Prace muszą zostać wykonane przy użyciu sprzętu o szerokości do 1 m z uwagi na wymagania środowiskowe oraz wymagania wynikające z dokumentacji projektowej. 4. Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz przedmiarami robót (załącznik nr 13 do SIWZ). Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w załączniku do SIWZ pn. „dokumentacja projektowa” (dalej zwana „projektem” lub „dokumentacją projektową”). 5. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pozycji robót niezbędnych do zrealizowania zamówienia nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem a zakresem prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem i STWiOR Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego w celu ich wyjaśnienia. 6. Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy Pzp w treści opisu przedmiotu zamówienia odniesiono się do Polskich Norm przenoszących normy europejskie. W nawiązaniu do powyższego (na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jednocześnie, o czym mowa w art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana, dostawa, usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powziąwszy informację, o której mowa w zdaniu poprzednim zobowiązuje się do realizacji przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z następującymi zasadami wykorzystania Polskich Norm użytych w treści dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający w dokumentacji technicznej stanowiącej przedmiot zamówienia posłużył się Polskimi Normami i wskazał, czy dana norma przenosi normy europejskie (literowo- cyfrowe oznaczenie normy). Jeżeli wykorzystana w treści dokumentacji technicznej Polska Norma nie przenosi normy europejskiej, to obowiązkiem Wykonawcy w miejscu podanej Polskiej Normy nie przenoszącej normy europejskiej jest uwzględnienie w podanej kolejności: (1) europejskich aprobat technicznych, (2) wspólnych specyfikacji technicznych, (3) norm międzynarodowych, (4) innych technicznych systemów odniesienia ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne. 7. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 8. Lokalizacja: Nadleśnictwo Cisna, powiat Leski, gmina Cisna na działkach: • nr ew. 380, 382/4, 395/1 obręb Cisna; • nr ew. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11/3 obręb Habkowce; • nr ew. 153/9, 156 obręb Żburacze. 9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) roboty ziemne, 3) roboty budowlane związane z wykonaniem podbudowy ścieżki, 4) roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni ścieżki 5) roboty montażowe elementów infrastruktury towarzyszącej. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego załącznika zawierającego skład osobowy tych, że pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zwiera również „Projekt umowy z Wykonawcą" - Załącznik nr 10 do SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 11, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) Przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji: imię i nazwisko osób, które będą świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, stanowisko pracy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 7 dni roboczych, lub 2) Okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, lub 3) Sprawdzenie, na placu budowy, czy roboty budowlane są wykonywane przez osoby wymienione w Załączniku nr do umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 14. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 13, pkt 1) lub 2), będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 13 projektu umowy załączonego do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 15. Kontrola, o której mowa w ust. 13 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz danych firm podwykonawców. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy również podwykonawców. Zasady kontroli, opisane w pkt 13-15 powyżej odnoszą się także do podwykonawców. 17. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 18. Zgodnie z art. 36ba. ustawy jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 19. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 20. Postanowienia ust. 18 i 19 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 21. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 22. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu zawarte zostały w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. 23. Zasady zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia dla Wykonawcy, podwykonawcy i dalszego podwykonawcy określone są w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ 24. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy oraz kopie umów z podwykonawcami, w zakresie robót jakie wskazał w ofercie, a które ci podwykonawcy będą wykonywać. 25. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2018 r. poz. 1202; zwaną dalej „ustawą Prawo budowlane”), sztuką budowlaną, obowiązującymi Polskimi Normami, projektem oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektów, 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, tj. z kierownikiem budowy, 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 4) urządzenia terenu budowy, 5) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia (np. kabli energetycznych lub telefonicznych, sieci i przyłączy kanalizacyjnych czy wodociągowych), 6) uzyskania decyzji na zajęcia pasa drogowego i umieszczenia w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi oraz poniesienia opłat z nich wynikających, 7) oznakowania miejsca realizacji robót, 8) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 9) wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 10) składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów, 11) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 12) uporządkowanie terenu objętego placem budowy. 26. W przypadku powstania uszkodzeń w infrastrukturze drogowej wykorzystywanej do transportu materiałów i maszyn potrzebnych do realizacji zamówienia, Wykonawca na własny koszt usunie powstałe szkody w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia. 27. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 24 miesiące, a maksymalnie 60 miesiące (zgodnie z ofertą Wykonawcy), liczone od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 28. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia publicznego, starannego i rzetelnego wypełniania obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych zatrudnianych przez siebie pracowników, zleceniobiorców oraz podwykonawców, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO). W szczególności Zamawiający wymaga dopełnienia obowiązku informacyjnego określonego w przepisach art. 13 i 14 RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BANK POLSKI nr rachunku: 69 1020 2980 0000 2602 0031 0862 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa „zrównoważonej” trasy rowerowej „singletrack” w ramach projektu PLS.01.01.00-18-0152/17 p.n. „Porta Rusica – z Połonin w Bieszczady”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zwanych dalej „gwarancją wadialną”) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pierwsze, pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 13. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie pełna kwota wadium zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 14. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – w Kasie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7 b ustawy Pzp. 15. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 16. Wadium wniesione przez jednego spośród członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i inne składane wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ tj: 1) wypełniony formularz oferty – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 5) potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej - oryginał dokumentu - zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach