Przetargi.pl
„Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 330920707
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa żłobka w miejscowości Konikowo”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka gminnego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia kuchni i sanitariatów. Inwestycja realizowana będzie w ramach programu "Maluch +", na działce nr. 106/10 oraz na części działki nr 106/12 (w zakresie zaprojektowania powiązania z terenem szkoły- chodnik i dojazd). Zamówienie obejmuje wykonanie Etapu I zadania pn. „Budowy budynku żłobka i przedszkola w Konikowie”, który obejmuje budowę budynku żłobka wolnostojącego jednokondygnacyjnego o prostej konstrukcji złożonej z zestawionych ze sobą modułów. Obiekt zawierać będzie wydzielone funkcje na potrzeby żłobka - przystosowany do jednego oddziału żłobka, do 32 dzieci. Konstrukcja obiektu wykonana z elementów przestrzennych– modułów 10 szt. Moduły zbudowane z konstrukcji prefabrykowanej powtarzalnej o konstrukcji ze słupków stalowych kwadratowych o przekroju 80x80x6 mm, górny rygiel z dwuteownika stalowego 160 mm i dolnego rygla z dwuteownika stalowego 200 mm. Konstrukcję dachu stanowić będą belki drewniane do których mocowana jest płyta OSB a na niej ułożona jest izolacja oraz dachówka ceramiczna. Ocieplenie wełną mineralną usytuowano w grubości konstrukcji ram górnych. Zaprojektowano dwie sale zabaw podzielone ścianka mobilną. Przy każdej z sal znajduje się pomieszczenie sypialni. Do sal zabaw przylega łazienka. Sale wyposażone są w umywalki, łazienka w umywalki i miskę ustępową dostosowaną do wzrostu dzieci, brodzik z natryskiem oraz stanowisko do mycia nocników. Sale posiadają wentylację grawitacyjną wspomaganą mechanicznie wyprowadzoną ponad dach. Zaprojektowano wydawalnię, jadalnię oraz kuchnię mleczną z możliwością podgrzewania i przygotowania posiłków. Ciąg kuchenny wyposażony jest w kuchenkę gazową, zlewozmywak, elektryczny podgrzewacz do butelek , zmywarkę do naczyń oraz lodówkę. Do mycia rąk zaprojektowano umywalkę. Pomieszczenie posiada wentylację grawitacyjną wspomaganą mechanicznie , załączaną światłem. Żłobek posiada pomieszczenie szatni. Na grzejnikach należy zamontować osłony ochraniające przed kontaktem. Okna powinny być w 50 % otwieralne. Łazienki i wc posiadają wentylacje grawitacyjną wspomaganą mechanicznie. Ściany pomieszczeń sanitarnych do wysokości 2,0 m należy pokryć płytkami ceramicznymi. Wyżej malowane farbą .Podłogi wykonać z terakoty. W budynku żłobka przewidziane są pomieszczenia pokoju biurowego oraz socjalne personelu. Budynek posiada instalację odgromową. Zestawienie powierzchni:  powierzchnia zabudowy:469,10m2  powierzchnia użytkowa:433,92 m2  kubatura:1301,76 m3 Zagospodarowanie terenu: Wjazd na działkę zaprojektowano od strony drogi wewnętrznej gminnej dz. nr 107/2 . Na terenie zaprojektowano 10 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (w tym jedno miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych). Budynek zaprojektowano zgodnie z warunkami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania – tj. poza nieprzekraczalna linią zabudowy. Zaprojektowano dojazd do budynku, który zapewnia droga o szerokości 6,0 m stanowiąca też drogę pożarową oraz pieszo jezdnię o szerokości 4,5 m zakończonej placem gospodarczym. Dla dzieci zaprojektowano plac zabaw o nawierzchni przepuszczalnej, bezspoinowej, syntetycznej, bezpiecznej, wylewanej na placu budowy (na której zostaną zamontowane urządzenia placu zabaw). Wyposażenie placu zabaw obejmuje piaskownicę, ślizgawkę i dwa bujaki. Na znacznej części działki utrzymuje się lub wprowadza się roślinność trawiastą – trwałą i walcowaną - odporną na warunki atmosferyczne (zanieczyszczenie powietrza, zasolenie), mrozoodporną, z małymi wymaganiami glebowymi. W ramach zagospodarowania w zieleń projektuje się nową zieleń niską – trawy, krzewy liściaste oraz zieleń zadarniającą jako tereny biologicznie czynne z nawierzchnią ziemną urządzoną w sposób zapewniający naturalną wegetację roślinności. Przedmiot zamówienia obejmuje pielęgnację zieleni przez okres 24 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót. Teren jest oświetlony lampami parkowymi. Budynek jest udostępniony dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano podjazdy pod główne wejście. Projektuje się ustawienie na terenie elementów małej architektury obejmujących ławki, kosze na śmieci , stojaki na rowery, donice, kubiki betonowe w konstrukcji drewnianej, ławki wypoczynkowe i kosze uliczne – wzdłuż ciągów pieszych oraz budki dla ptaków. Projektuje się ogrodzenie systemowe o wysokości 150 cm z bramami i furtkami wg. rysunku projektu wykonawczego. Budynek zasilany będzie w:  wodę - z istniejącej sieci wodociągowej na terenie działki ( ze względu na kolizję wymaga przebudowy, osobne opracowanie))  odprowadzenie ścieków- do istniejącej kanalizacji sanitarnej na terenie działki nr 106/12 ( osobne opracowanie)  gaz – z sieci gazowej  energetyka – z sieci  ciepło – indywidualna kotłownia gazowa  telekomunikacja- z sieci  odprowadzenie wód opadowych – do kanalizacji deszczowej  zaopatrzenie w wodę na cele ppoż. – z projektowanych 2 zbiorników podziemnych o pojemności 200 m3 UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia t.j. meble, zabawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, -projekt wykonawczy, - przedmiary robót - STWiORB, - badania geologiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – RIG.271.116.2018”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach