Przetargi.pl
Budowa żłobka w Łącku

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 384 14 00 , fax. 24 384 14 15
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    Gostynińska 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 384 14 00, fax. 24 384 14 15
    REGON: 611015738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalack.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka w Łącku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa żłobka w Łącku”.2. Przedmiot umowy obejmuje budowę żłobka (gm. Łąck dz. nr ewid. 18/3, obręb: 0011 PSO Łąck) tj. budynku w rzucie prostokąta, usytuowanego równolegle do frontu ul. Kolejowej w Łącku. Budynek posiadać będzie 1 kondygnację nadziemną i poddasze nieużytkowe o dachu jednospadowym i kącie nachylenia 10° oraz powierzchni użytkowej (parter) – 160,99 m².3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:1) wytyczenie budynku i obiektów terenowych na działce;2) wykonanie fundamentów;3) murowanie ścian zewnętrznych;4) montaż konstrukcji dachowej;5) wykonanie pokrycia dachowego;6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej;7) roboty instalacji wewnętrznych;8) roboty wykończeniowe;9) wykonanie przyłączy wodociągowych oraz kanalizacyjnych, z uwzględnieniem niezbędnych robót ziemnych oraz dokonanie włączenia ww. przyłączy odpowiednio do sieci wodociągowej / kanalizacyjnej zgodnie z warunkami technicznymi znak: GZK.WiK.410.1.20.2023 z dnia 28.09.2023 r. oraz GZK.WIK.410.1.21.2023 z dnia 28.09.2023 r.; 10) poprowadzenie wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) od istniejącego złącza kablowo-pomiarowego Energa Operator S.A. do wewnętrznej rozdzielni projektowanego budynku. Przekrój przewodu musi być dostosowany do planowanego zużycia energii (dł. 36 m, kabel YKY 5x16); 11) opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia na użytkowanie obiektu;11) wydzielenie miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej i innych miejsc postojowych.4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie wykonać wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot, którego zakres został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, specyfikacji warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać: 1) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);2) zgodnie z dokumentacją techniczną; 3) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;4) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polskimi normami z uwzględnieniem celu, któremu służy przedmiot zamówienia;5) na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy oraz zgodnie z kosztorysem ofertowym i harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym przez Wykonawcę.6. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ, składającej się z następujących opracowań:1) projekt architektoniczno-budowlany; 2) projekt zagospodarowania terenu;3) specyfikacja techniczna;4) projekt techniczny – branża instalacyjna sanitarna;5) projekt techniczny – instalacje elektryczne;6) projekt techniczny – wykonawczy architektura i konstrukcja;7) przedmiary robót.Uwaga: zapewnienie całości materiałów, sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. Uwaga: udostępnione Wykonawcom przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót. Dokumenty te należy traktować jako pomocnicze do obliczenia ceny ryczałtowej. Podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego stanowi dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Starej Białej Oddział w Łącku nr 06 9038 1014 2600 3216 2000 0040 z dopiskiem: „Wadium – nr postępowania RI.271.8.2023”.Uwaga!Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone wraz z ofertą jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie „Pzp”;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczeń lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Łąck;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy „Pzp”), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy „Pzp” zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy „Pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) posiadają zdolność ekonomiczną lub finansową niezbędną do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający uzna za spełnienie warunku dotyczącego posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą 100 000,00 złotych;3) posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o powierzchni użytkowej m.in. 100 m² oraz wartości robót budowlanych m.in. 700 000,00 zł brutto - nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których robota ta została wykonana.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował:a) Kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń posiadającym stosowne uprawnienia oraz minimum 10 letnie doświadczenie;b) Kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń posiadającym stosowne uprawnienia oraz minimum 8 letnie doświadczenie;c) Kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym stosowne uprawnienia oraz minimum 5 letnie doświadczenie.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy „Pzp” w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlanelub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W związku z powyższym, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią powyższy warunek łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach