Przetargi.pl
BUDOWA ŻŁOBKA MIEJSKIEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO W ŁUKOWIE

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    ul. Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŻŁOBKA MIEJSKIEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO W ŁUKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.4. Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Łukowie wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej i robót towarzyszących: 5.4.1. budowa jednokondygnacyjnego, wolnostojącego, niepodpiwniczonego budynku żłobka miejskiego z funkcją użytkową dla 48 dzieci o powierzchni zabudowy ok. 430 m2 i kubaturze równej 2187 m3, 5.4.2. budowa zewnętrznej infrastruktury towarzyszącej w tym zjazdu na działkę, ogrodzenia, utwardzenia terenu, przyłączy i instalacji doziemnych oraz pozostałych elementów zagospodarowania terenu przewidzianych projektem, 5.4.3. przebudowa zewnętrznych elementów komunikacyjnych (schodów i tarasów) istniejącego na przedmiotowej działce budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2, na terenie stanowiącym działkę ewidencyjną nr 8453/6 i 8450/18 z lokalizacją przy ul. Piłsudskiego w Łukowie. 5.5. Przedsięwzięcie realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa żłobka miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Łukowie”, współfinansowanego ze środków resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2020, Moduł 1a. 5.6. UWAGA: Wyłącza się z zakresu robót budowlanych budowy budynku żłobka miejskiego, zakres dotyczący dostawy i montażu kompletnego wyposażenia obejmującego m.in.: meble, zabawki i sprzęty użytkowe, tekstylia, sprzęt AGD, sprzęty i urządzenia porządkowe oraz utrzymania czystości, łazienkowe uchwyty dla osób niepełnosprawnych i drobne elementy wyposażeniowe w tym suszarki do rąk, (wyłączenie nie dotyczy koniecznych do zamontowania urządzeń sanitarnych, ścianek systemowych oraz armatury sanitarnej i stałego osprzętu elektrycznego, wycieraczek systemowych do obuwia oraz wyposażenia budynku w niezbędne oznaczenia i sprzęt P.POŻ zgodnie z założeniami koniecznej do opracowania przez Wykonawcę robót instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu). 5.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. 5.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ. 5.9. W przypadku, gdy w Dokumentacji Projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót lub przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 5.10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót lub przedmiarach robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty lub materiały i urządzenia dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, pod warunkiem: 5.10.1. zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót lub przedmiarach robót, 5.10.2. wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium - w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 19.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 19.2.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE Nr 84 9206 1048 7103 0300 2000 0160; z dopiskiem: Wadium na budowę żłobka. 19.2.2. poręczeniach bankowych; 19.2.3. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 19.2.4. gwarancjach bankowych; 19.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 19.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 19.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium 19.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 19.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 19.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 19.2.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 19.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 19.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 19.9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach