Przetargi.pl
Budowa zjazdu z drogi publicznej Al.Jana Pawła II w Płocku do działek nr ewid. 6526/11 i 526/15 wraz z przebudową urządzeń sieci telekomunikacyjnej zlokalizowanych na działkach o nr ewid.642/2, 642/3, 526/11 i 526/15 w Płocku

Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Kwiatka 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3660330 , fax. 024 3660346
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Kwiatka 5 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3660330, fax. 024 3660346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbs.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zjazdu z drogi publicznej Al.Jana Pawła II w Płocku do działek nr ewid. 6526/11 i 526/15 wraz z przebudową urządzeń sieci telekomunikacyjnej zlokalizowanych na działkach o nr ewid.642/2, 642/3, 526/11 i 526/15 w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi zjazdowej od al. Jana Pawła II do drogi dojazdowej na terenie osiedla. 2. Ogólny zakres robót do wykonania: -rozebranie chodnika, -wykonanie przepustów pod kable elektryczne oraz usunięcie kolizji z istniejąca studnią telekomunikacyjną TP S.A., -wywiezienie gruzu i nadkładu ziemnego na wysypisko, -korytowanie, wykonanie podbudowy, obrzeży i krawężników, -ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm, -humusowanie terenu, -montaż znaków drogowych. 3.Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określają: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Dział III SIWZ. 4.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: -opracowanie Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu oraz jego uzgodnienie w Miejskim Zarządzie Dróg, -aktualizacja Projektu Stałej Organizacji ruchu lub opracowanie nowego projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2).Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3).Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1).zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. zamówienie polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o pow. min. 260m2 i o wartości brutto nie niższej niż 100.000zł. 3.2).dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, tj. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /dających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/. 4).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunki określone w pkt 1) i 2) musi spełnić każdy z Wykonawców, b) warunki określone w pkt 3) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy / Formularz 2.1/ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /Formularz 2.2 /. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /Formularz 2.3 /. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję techniczną posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Formularzu 2.3 .Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbs.plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach