Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg
- Adres: 42286 Koszęcin, ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
ul. Powstańców 10
42286 Koszęcin, woj. śląskie
tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
REGON: 54274100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl, http://koszecin.bipgmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zintegrowanych węzłów przesiadkowych wraz z budową dróg rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego-Gmina Koszęcin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlano wykonawczego drogi dla rowerów wraz z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 2331S, na odcinku od Sadowa do Rusinowic oraz węzła przesiadkowego w Rusinowicach. Projekt budowlano wykonawczy powinien zawierać: - projekt zagospodarowania, - projekt odwodnienia- rurociągi (kanalizacja deszczowa), studnie zbiorcze, studnie ściekowe itp., - projekt oświetlenia, - projekt budowlany drogi rowerowej z poszerzeniem jezdni, zawierający charakterystyczne przekroje i profile, - projekt węzła przesiadkowego z wiatą, poczekalnią, parkingiem i pozostałymi elementami wskazanymi w Programie Funkcjonalno Użytkowym, - projekt zmiany organizacji ruchu, - wizualizacje węzła przesiadkowego oraz drogi rowerowej, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, - badania gruntu pod budowę drogi rowerowej oraz węzła przesiadkowego - plan bioz, - pozostałe elementy projektu zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Droga dla rowerów winna zostać zaprojektowana przy zachowaniu idei tzw. projektowania uniwersalnego [access-for-all oraz design-for-all], czyli musi uwzględnić wszystkie rodzaje aktywności rowerowej, wszystkie rodzaje rowerów oraz każdy typ adresata, czyli użytkowników którzy mają różne potrzeby, oczekiwanie i ograniczenia, w szczególności np. ze względu na niepełnosprawność. Droga rowerowa ma być zaprojektowana jako dwukierunkowa. Projekt ma być zaopiniowany i/lub uzgodniony z wszelkimi organami i instytucjami zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. W ramach wykonania projektu Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane przepisami prawa decyzje, które będą potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę. Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pozytywną opinię zarządcy drogi DP 2331S i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz uzyskać zatwierdzenie Zamawiającego zgodnie z § 2 ust. 6 projektu umowy. Na podstawie wykonanego i zatwierdzonego projektu Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę, a następnie wykona zaprojektowane roboty budowlane. Uwaga: Część projektowanego węzła przesiadkowego usytuowana jest na działce nr 741/1, k.m. 124-10, obręb 0004 Rusinowice, która leży w granicach terenu zamkniętego. Zgodnie z art. 82 ust. 3 pkt 5 Prawo Budowlane w sprawach obiektów i robót budowlanych właściwym organem administracji architektoniczno-budowlanej jest Wojewoda (Dz. U. z 2017r. poz.1332). W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać: - drogę rowerową o szerokości 2,00 m, na odcinku DP 2331S od Sadowa do węzła przesiadkowego w Rusinowicach, długość ok. 2230 mb, - odwodnienie drogi rowerowej jako rów kryty Ø 500 na długości ok. 2064 mb, - odwodnienie węzła przesiadkowego i przebudowywanej ul. Polnej, - poszerzenie jezdni ( DP 2331S) na przedmiotowym odcinku do szerokości podstawowej 6,00 m, - węzeł przesiadkowy w Rusinowicach na terenie obecnego dworca tj. parking na samochody osobowe (9 miejsc postojowych), wiata stalowa o wymiarach 5,50 m x 11,00 m z parkingiem na rowery (20-30 rowerów), poczekalnia, nawierzchnie utwardzone, elementy małej architektury, oświetlenie, oznakowanie, - przebudowa drogi gminnej ul. Polnej na odcinku ok. 70,00 m Szczegółowy zakres robót został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym dla projektu: „Budowa zintegrowanych węzłów przesiadkowych wraz z budową dróg rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego”- część 2 - Koszęcin, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koszęcinie nr konta: 84 8288 0004 2000 0000 0013 0010. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowości Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. 5 Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców. 6. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”] 10. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gm.Miedźno:Budowachodnikana (...)ul.Ogrodowa(doul.Kleśniana)wm.OstrowynadOksząorazBudowachodnikana(...)ul.Wł.Jagiełły(do ul.B.Prusa)wm.Miedźno
Dodano: 2023-12-12 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gm.Miedźno:Budowachodnikana (...)ul.Ogrodowa(doul.Kleśniana)wm.OstrowynadOksząorazBudowachodnikana(...)ul.Wł.Jagiełły(do ul.B.Prusa)wm.Miedźno
Dodano: 2023-10-30 - Remont instalacji naśnieżania tras narciarskich na hali Jaworzyna w COS-OPO w Szczyrku
Dodano: 2023-10-19 - Przebudowa dróg gminnych – ulicy Dębowej, Kanuskiej, Wiejskiej i Granicznej w Łagiewnikach Wielkich i Dralinach w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-19 - Przebudowa dróg gminnych – ulicy Dębowej, Kanuskiej, Wiejskiej i Granicznej w Łagiewnikach Wielkich i Dralinach w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Budowa kanalizacji "Osiedla Na Stoku" - etap II
Dodano: 2023-03-13 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Szczyrkowskiej i Wrzosowej w Bystrej
Dodano: 2022-11-16 - Przebudowa wraz z rozbudową dróg gminnych: ul. Brzozowa, ul. Leśna, ul. Cicha oraz ul. Bór w Ostrowach nad Okszą
Dodano: 2021-04-26 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Słoneczna, ul. Topolowa, ul. Zakładowa w Ostrowach nad Okszą
Dodano: 2021-04-01 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Słoneczna, ul. Topolowa, ul. Zakładowa w Ostrowach nad Okszą
Dodano: 2020-12-22