Przetargi.pl
BUDOWA ZINTEGROWANEJ SIECI ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-012 Lublin, Strażacka 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 53 51 200 , fax. 81 532 97 00
  • Data zamieszczenia: 2023-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    Strażacka 7
    20-012 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 53 51 200, fax. 81 532 97 00
    REGON: 000173580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpsplublin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZINTEGROWANEJ SIECI ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanej sieci łączności radiowej na terenie województwa lubelskiego.2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy wyposażenia:- Radiotelefony zgodne z instrukcją łączności KG PSP zaprogramowane zgodnie z wytycznymi Zamawiającego - 18 szt.- Sterownik do sterowania IP radiotelefonem kompatybilny z posiadanym sprzętem przez Zamawiającego wraz z licencją do nagrywania na rejestratorze posiadanym przez Zamawiającego - 17 szt.- Obudowa sterowników przystosowana do obsługi dwóch radiotelefonów (dwa zasilacze 12V, 10A), przystosowana do montażu w szafie rack 19’’ - 8 szt.- Zestawy mobilne (konsola), w którego skład wchodzi: walizka, zasilacz, komputer przenośny o przekątnej min. 14 cali, oprogramowaniem do obsługi radiotelefonów, pulpit dyspozytorski, router do komunikacji z jednostka centralna z wykorzystaniem VPN-a - 8 szt.3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35711000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną