Przetargi.pl
Budowa zewnętrznych wolier dla małp

Ogród Zoobotaniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Bydgoska 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62-242-10 , fax. 0-56 62-242-10
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoobotaniczny
    ul. Bydgoska 7 7
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62-242-10, fax. 0-56 62-242-10
    REGON: 87020563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zewnętrznych wolier dla małp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie 4 wolier zewnętrznych siatkowo-szklonych dla małp pazurkowców wraz z drogą doprowadzającą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211414
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 89 art. 24 ust. 4 3) Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności jeżeli nie złoży dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów : l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie 1. Cena 100% Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: cena - zamawiający uszereguje oferty od najtańszej do najdroższej. 5) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako ważna oraz najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru tj. zawiera najniższą cenę. 6) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przekaże wykonawcom informacje wskazane w art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wzorem Zamawiającego. 2. Sporządzony kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. Wykonawcy, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązani są załączyć dodatkowe, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi lub oświadczenie - wskazanie przez oferenta, jaki zakres prac zamierza powierzyć podwykonawcy. 7. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 8. Wykaz min. trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 150 000 ,00zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace ogólnobudowlane), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 9. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie minimum 2 prac z wskazanych w wykazie - pkt 7, odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace ogólnobudowlane), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. 10. Oświadczenie oferenta o akceptacji warunków umowy i zobowiązaniu się oferenta do jej podpisania w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego . A) Wszystkie dokumenty, oświadczenia, kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w pk.t 8 muszą być odpowiednio podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta zgodną z podanymi w akcie rejestrowym lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwa. Oferent zobowiązany jest dołączyć dokumenty z których jednoznacznie wynikać będzie uprawnienie osób podpisujących lub poświadczających za zgodność dokumenty do reprezentowania oferenta. B) Wszystkie wypełnione kartki oferty powinny być ponumerowane i spięte lub zszyte w sposób zapobiegający dekompletacji oferty. C) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ( w rozumieniu Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z 16.04.1993 z późniejszymi zmianami ) mogą być zastrzeżone przez wykonawcę nie później niż w terminie składania ofert. D) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona prawidłowo za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty - za wyjątkiem przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. E) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 8.3, 8.4 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach