Przetargi.pl
Budowa zewnętrznych obiektów sportowych przy Zespole Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach

Zespół Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, Sikorskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857152821 , fax. 858142017
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach
    Sikorskiego 68
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 857152821, fax. 858142017
    REGON: 00018753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zsmwl.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zewnętrznych obiektów sportowych przy Zespole Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarnieckiego w Łapach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznych obiektów sportowych przy Zespole Szkół Mechanicznych im. Stefana Czarneckiego w Łapach, w skład których wchodzą: - boisko szkolne wielofunkcyjne - bieżnia ze skocznią do skoku w dal - siłownia zewnętrzną wraz z doziemną instalacją oświetleniową, monitoringiem terenu i odwodnieniem boiska na działkach o nr ewid. 1088/6, 1089/1, 1089/2, 1094/1, 1094/6, 1090, 1091, 1093 i na części działek 1092/2, 1092/1 obręb: 0001 Łapy, gmina Łapy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez PTASZYŃSKI ARCHITEKTURA Roman Ptaszyński, ul. dr I. Białówny 9/6, 15-437 Białystok, stanowiących załączniki nr 9 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający informuję, że w 2018 r. wykonał budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych (oznaczonych jako P5 na projekcie zagospodarowania terenu (rys. 1)), i zakres tych prac nie obejmuje niniejsze zamówienie. 4. Zamawiający dołącza przedmiary robót jedynie w celach pomocniczych. 5. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem w branżach wymienionych w Zestawieniu kosztów zadania (załącznik nr 1A Do SIWZ) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (odpowiednio podwykonawcę oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r. poz.1040, 1043 i 1495), czyli tzw. pracowników fizycznych. 7. Obowiązki Wykonawcy lub podwykonawcy/ dalszego podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy w §2 ust. 11(załącznik nr 8 do SIWZ). 8. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 9. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5-letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ). 10. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowane materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji 11. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy, tj. jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, i dołącza do oferty oświadczenia o równoważności (zał. nr 7 do SIWZ). 12. Na etapie realizacji umowy (w czasie trwania budowy) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 14. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu. 15. Zamawiający informuje, że Wykonawca może dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, celem zapoznania się z zakresem prac objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ – składa każdy z wykonawców – do oferty 2) Dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ – składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego ( oferta oceniona najwyżej) 3) Dokument, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ – składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz,. V pkt. 1 ppkt. 2) lit. c) SIWZ – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej) 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) Zamieścić informację o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu – na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ 2) Złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) Złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. UWAGA: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowalne lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu – na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach