Przetargi.pl
Budowa zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu windy, budowa wiatrołapu oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Przychodni Specjalistycznej przy ulicy Wiejskiej 13 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 42404
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 58444840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu windy, budowa wiatrołapu oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Przychodni Specjalistycznej przy ulicy Wiejskiej 13 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i robót w celu wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na budowie zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu windy, budowie wiatrołapu oraz przebudowie i zmiany sposobu użytkowania części budynku Przychodni Specjalistycznej przy ulicy Wiejskiej 13 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. Zakres prac: 1) budowa zewnętrznego szybu windowego zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR i przedmiarami stanowiącymi załączniki do SIWZ; 2) wykonanie niezbędnych instalacji (wentylacyjnej, elektrycznej między innymi: zasilającej, uziemienia szybu windowego, oddymiania szybu windowego i ochrony przeciwpożarowej), pomiarów instalacji elektrycznej wraz z protokołami badań i sprawdzeń; 3) dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego łącznie z opłaceniem kosztów odbioru i rejestracji urządzenia oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i decyzją o pozwoleniu na budowę. Dźwig windy winien być wyposażony we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dokumentacją eksploatacyjną potrzebną do uzyskania decyzji o dopuszczeniu dźwigu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Szczegółowy opis parametrów techniczno-funkcjonalnych dźwigu osobowego określony został w załączniku nr 1a do SIWZ; 4) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu 5) w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej. 6) Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera wzór umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SIWZ, (materiał pomocniczy). Przedmiary robót załączone do SIWZ ma charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne 45313100 -5 Instalowanie wind 42416100-6 Windy Zaleca się Wykonawcy, aby przed złożeniem oferty odbył wizytację terenu wykonywania prac oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące związane zarówno z przygotowaniem terenu jak i prowadzeniem robót budowlanych, montażowych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w formularzu oferty. Obowiązujące minimalne okresy gwarancji to: - 60 miesięcy na wszelkie prace i roboty budowlane, - 24 miesiące na dostarczone i wbudowane materiały oraz zainstalowane urządzenia (w tym dźwig osobowy). - maksymalny punktowany dodatkowy okres gwarancji to 20 miesięcy - za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji powyżej minimalny, Zamawiający przyzna 2 pkt. tj.: 1 miesiąc – 2 pkt., 2 miesiące 4 pkt, itd. .... 20 miesięcy – 40 pkt. Wykonawca ma obowiązek zaoferowania dodatkowej gwarancji wyłącznie w miesiącach, niedopuszczalne jest wskazanie gwarancji w dniach lub części miesiąca. Długość okresu gwarancji – stanowi kryterium oceny ofert, liczony od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł.(piętnaście tysięcy zł.) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i skuteczności wniesienia decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego). Sposób wnoszenia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: PKO B.P. S.A. w Międzyrzecu Podlaskim, Nr rachunku: 23 1020 4476 0000 8902 0427 6077 z dopiskiem: Wadium w sprawie nr 26/2020/PN, zaś potwierdzenie dokonanej wpłaty w formie kserokopii lub oryginału zaleca się dołączyć do oferty. 2) wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w formie oryginału, dokument należy dołączyć do ofert w oddzielnej osłonce tzw. „koszulce” tak aby było możliwe odłączenie dokumentu od oferty bez naruszenia jej integralności.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach