Przetargi.pl
Budowa zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu windy, budowa wiatrołapu oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Przychodni Specjalistycznej przy ulicy Wiejskiej 13 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2021-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 42404
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 58444840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu windy, budowa wiatrołapu oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Przychodni Specjalistycznej przy ulicy Wiejskiej 13 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i robót w celu wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na budowie zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu windy, budowie wiatrołapu oraz przebudowie i zmiany sposobu użytkowania części budynku Przychodni Specjalistycznej przy ulicy Wiejskiej 13 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 3.2 Zakres prac: 1) budowa zewnętrznego szybu windowego zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR i przedmiarami stanowiącymi załączniki do SIWZ; 2) wykonanie niezbędnych instalacji (wentylacyjnej, elektrycznej między innymi: zasilającej, uziemienia szybu windowego, oddymiania szybu windowego i ochrony przeciwpożarowej), pomiarów instalacji elektrycznej wraz z protokołami badań i sprawdzeń; 3) dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego łącznie z opłaceniem kosztów odbioru i rejestracji urządzenia oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i decyzją o pozwoleniu na budowę. Dźwig windy winien być wyposażony we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dokumentacją eksploatacyjną potrzebną do uzyskania decyzji o dopuszczeniu dźwigu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Szczegółowy opis parametrów techniczno-funkcjonalnych dźwigu osobowego określony został w załączniku nr 1a do SIWZ; 4) wykonywanie w okresie gwarancji czynności konserwacyjnych zainstalowanego dźwigu windy w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej; 5) Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera wzór umowy. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SIWZ, (materiał pomocniczy). 3.4 Przedmiary robót załączone do SIWZ ma charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. 3.5 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne 45313100 -5 Instalowanie wind 42416100-6 Windy 3.6 Zaleca się Wykonawcy, aby przed złożeniem oferty odbył wizytację terenu wykonywania prac oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące związane zarówno z przygotowaniem terenu jak i prowadzeniem robót budowlanych, montażowych. 3.7 Obowiązujące okresy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały to: - 60 miesięcy na wszelkie prace i roboty budowlane, - 24 miesiące na dostarczone i wbudowane materiały oraz zainstalowane urządzenia (w tym dźwig osobowy). 3.8 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2013, poz. 1409). Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest doprzedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do wskazanych w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.9 Zamawiający stawia wymóg realizacji przedmiotu zamówienia siłami pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 3.10 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę dotyczy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ziemnych oraz stawiania konstrukcji. 3.11 Sposób dokumentowania zatrudnienia: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 1 do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie w/w oświadczenia, będzie podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu oświadczenie na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę. 3.12 Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.13 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach