Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej ogłasza przetarg
- Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 998 605 , fax. 586 224 871
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej
ul. Powstania Styczniowego
81-519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 586 998 605, fax. 586 224 871
REGON: 19295394600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ucmmit.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„„Budowa zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem windy czteroosobowej zainstalowanej do budynku kliniki w zakresie transportu pionowego pacjentów oraz materiałów i sprzętu medycznego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem windy czteroosobowej zainstalowanej do budynku kliniki w zakresie transportu pionowego pacjentów oraz materiałów i sprzętu medycznego, zgodnie z dokumentacją projektową pod nazwą „Budowa zewnętrznego szybu dźwigowego dla windy 4 przystankowej zainstalowanej do budynku Klinicznego w zakresie transportu pionowego pacjentów oraz materiałów i sprzętu medycznego”. 2. Realizacja inwestycji odbywać się będzie na podstawie pozwolenia na budowę wydanego decyzją nr RAAIII.6740.3.20.2018.AZ-840/6B z dnia 05.11.2018r. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca: 1) projekt budowlany – zał. Nr 1 do umowy; 2) projekt wykonawczy w zakresie konstrukcji szybu zewnętrznego – zał. Nr 2 do umowy, 3) projekt wykonawczy w zakresie robót elektrycznych – zał. Nr 3 do umowy, 4) przedmiar robót w zakresie w zakresie konstrukcji szybu zewnętrznego – zał. Nr 4 do umowy, 5) przedmiar robót w zakresie w zakresie robót elektrycznych – zał. Nr 5 do umowy, 6) specyfikacje techniczne wykonana i odbioru robót w zakresie konstrukcji szybu zewnętrznego – zał. Nr 6 do umowy, 7) specyfikacje techniczne wykonana i odbioru robót w zakresie robót elektrycznych – zał. Nr 7 do umowy, 8) opinię geotechniczną – zał. Nr 8 do umowy, 9) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zał. Nr 9 do umowy, 4. Szczegółowy zakres, sposób i jakość wykonania przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania windy w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację windy i pokrycie związanych z tym kosztów oraz wymaganych przepisami prawa corocznych przeglądów windy przez cały okres rękojmi i gwarancji i pokrycie związanych z tym kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY: a) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. d) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną