Przetargi.pl
Budowa Zespołu Sportowo Rekreacyjnego z Kompleksem Moje Boisko Orlik 2012

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2010-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zespołu Sportowo Rekreacyjnego z Kompleksem Moje Boisko Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Zespołu Sportowo - Rekreacyjnego z Kompleksem Moje Boisko - Orlik 2012 1. Zakres robót kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 obejmuje budowę: 1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m? (pole gry 26,0m x 56,0m) a) podbudowa przepuszczalna b) nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specyficznego laboratorium np. Labosport) - Typ włókna: monofil, - Skład chemiczny włókna; polietylen, - Ciężar włókna: 11.000 Dtex, - Gęstość trawy: min. 97.000 włókien m? c) obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). d) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 30,0m x 50,0m o powierzchni 1500m? (pole gry 20,0m x 40,0m) a) podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonań zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) b) nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. c) wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 szt. - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 szt. - mechanizm regulacji wysokości - 2 szt. - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 szt. d) wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt. - siatka do siatkówki - 1 szt. e) wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 1.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 1.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 1.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener ( na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (zał. nr 2 do SIWZ). 1.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 1.1. do 1.6. stanowią załączniki: - Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, - Załącznik Nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 1.1. do 1.6.: - na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na nawierzchnie oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy. 1.7. Budowa budynku sanitarno - szatniowego Szczegółowy opis dla budynku sanitarno - szatniowego stanowią załączniki: - Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, - Załącznik Nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2. Zakres robót pozostałych elementów Zespołu Sportowo - Rekreacyjnego obejmuje budowę: 2.1 Bieżnia lekkoatletyczna - Dookoła boiska wielofunkcyjnego usytuowano 4 - torową bieżnię lekkoatletyczną o dł 200m. Nawierzchnia j. w. - boisko wielofunkcyjne. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (zał. nr 2 do SIWZ) 2.2. Skocznia w dal - w zdłuż ulicy lokalizuje się skocznię lekkoatletyczną z zeskokiem na piasek. Nawierzchnia jw. - boisko wielofunkcyjne. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (zał. nr 2 do SIWZ) 2.3. Skate park W północnej części terenu rekreacyjnego na zapleczu usytuowano skate-park. Nawierzchnia betonowa, podzielona na płyty gr. 18cm z betonu klasy C25/30 zbrojonego zbrojeniem rozproszonym z włókien polipropylenowych lub stalowych o mrozoodporności F-150 na podbudowie dwuwarstwowej z kruszywa łamanego gr. 20 cm i warstwie filtracyjnej z piasku grubego gr. 20 cm. 2.4. Plac zabaw Przy wjeździe na teren zespołu urządzono plac zabaw jako typowe w konstrukcji drewnianej z drewna sosnowego toczonego, impregnowanego o przekrojach okrągłych. Nawierzchnia górna z piasku grubego frakcji 0.1-2-5mm gr.15cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 31.5/63mm gr. 15cm. Trawa siewna na podłożu z gleby uprawnej gr.30cm, mieszanka gliny piaszczystej z humulusem 15% oraz kompostem i nawozami sztucznymi z warstwą wewnętrzną gr. 10cm stanowiącą mieszankę torfu i ziemi uprawnej 2:1. 2.5. Wjazd i miejsca postojowe. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zjazdu indywidualnego do kompleksu sportowo-rekreacyjnego, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych wraz z chodnikami w ul. O. St. Tarasiuka w Kleosinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 60 000,00 zł. w terminie do dnia 26 maja 2010 roku do godz. 12:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach