Przetargi.pl
Budowa zespołu parkingów publicznych przy Sanktuarium Pana Jezusa Ukrzyżowanego w Kobylance .

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Jana Chrzciciela w Kobylance ogłasza przetarg

  • Adres: 38-303 Kobylanka, Kobylanka 223
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3531685
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Jana Chrzciciela w Kobylance
    Kobylanka 223 223
    38-303 Kobylanka, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3531685
    REGON: 04002824300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: parafia rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu parkingów publicznych przy Sanktuarium Pana Jezusa Ukrzyżowanego w Kobylance .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa zespołu parkingów publicznych i drogi wewnętrznej o ogólnej powierzchni 3000 m 2 w przy Sanktuarium Pana Jezusa Ukrzyżowanego w Kobylance z zakresem rzeczowym robót : 1. wykonanie korytowania i podbudowy warstwy jak w projekcie na grubości 35 cm , 2. ułożenie krawężników drogowych betonowych wibroprasowanych 20x30 cm , 3. ułożenie kostki granitowej nieregularnej gr. 6 cm koloru piaskowego z wypełnieniem spoin bazaltem czarnym wzór jak w projekcie .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz spełniają warunki art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007 r Nr.223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) udzielą na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) w ostatnich pięciu latach (2005 - 2009 ) , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 tożsame zadanie powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2 i wartości nie mniejszej niż 400.000 zł każde z załączeniem dokumentów potwierdzających , wartość zadania , powierzchnie oraz informację zamawiających o jakości wykonanych robót ( referencje). Za tożsame zadanie zamawiający uważa wykonanie kompleksowe parkingu , chodnika, placu z kostki granitowej , brukowej betonowej o kształtach regularnych lub nieregularnych wraz z podbudową . 2) oświadczą , ze posiadają środki finansowe do realizacji całego zamówienia , 3) na wykonane roboty udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji , 4) wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia ( przeprowadzenia wizji lokalnej )i dokumentacją , która znajduje się do wglądu w siedzibie : Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 pokój nr 3 , 5) wykonają przedmiot zamówienia do dnia 15 maja 2010r. 6) oświadczą że są właścicielami lub posiadają dostęp do następującego sprzętu i wyposażenia ( podać własny czy dzierżawiony ) : - koparki o pojemności łyzki 0,4 - 0,6 m3 szt.1 - mikrokoparka szt. 1 - samochody ciężarowe samowyładowcze 5-10t. szt. 1 - spychacz 75 - 100 KM szt.1 - walec wibracyjny mały szt. 2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem / ważne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / a w przypadku ofert zagranicznych równorzędne obowiązujące w kraju wykonawcy składającego ofertę . - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . ( zał. 2 ), - zaświadczenie z właściwego organu podatkowego ( Urzędu Skarbowego, ) o braku zaległości podatkowych, lub że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / a w przypadku ofert zagranicznych równorzędne obowiązujące w kraju wykonawcy. - zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / a w przypadku ofert zagranicznych równorzędne obowiązujące w kraju wykonawcy. - uprawnienia kierownika budowy branży konstrukcyjno- budowlanej , z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa , - referencje zawierające informacje zamawiających o jakości , terminie wykonania zamówienia oraz wartości wykonanych robót , - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - parafowany projekt umowy zał. - pozostałe dokumenty wymagane SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w tłumaczeniu na język polski .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach