Przetargi.pl
Budowa zespołu kontenerów mieszkalnych w zabudowie szeregowej z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Nowej w Wieruszowie

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610, , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, , fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu kontenerów mieszkalnych w zabudowie szeregowej z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Nowej w Wieruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu kontenerów mieszkalnych w zabudowie szeregowej z przeznaczeniem na lokale socjalne wraz z wewnętrznymi instalacjami: kanalizacją sanitarną, elektryczną, wodociągową oraz zagospodarowanie terenu obejmujące instalacje zewnętrzne. Obszar inwestycji obejmuje następujące działki położone w Wieruszowie przy ul. Nowej nr ewid. 1991/2, 1991/3, 1990/4,1990/5, 2005. 2. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się: a) zagospodarowanie terenu (roboty przygotowawcze, roboty ziemne, w tym zdjęcie próchnicznej warstwy gleby klasy IIIb z powierzchni 459 m2 stanowiącej część działek nr ewid. 6.1990/4, 6.1990/5, 6.1991/2, 6.1991/3 ob. Miasto Wieruszów i wykorzystanie jej na cele poprawy wartości użytkowej gruntów wskazanych przez Burmistrza Wieruszowa zgodnie z decyzją Starosty Wieruszowskiego znak: GN.6124.1.13.2016 z dnia 02.12.2016 r., wykonanie: nawierzchni chodnika z kostki brukowej, obrzeży, nawierzchni z płyt ażurowych jezdni, krawężników, odtworzenie ubytków trawy); b) wykonanie zadaszenia nad miejscem do gromadzenia odpadów stałych (dostawa kompletu zadaszenia wraz z kontenerami i montażem); c) dostawa i montaż kontenerów mieszkalnych w zabudowie szeregowej trwale połączonych z gruntem, z przeznaczeniem na lokale socjalne o wysokości pomieszczeń 2,5 m na pobyt ludzi; Obiekty kontenerowe nie mogą przekraczać wartości rocznego wskaźnika obliczeniowego zapotrzebowania na energię pierwotną dla budynku EP WT 2017 poniżej 95,00 [kWh/(m2.rok)] określonych przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2015 r. poz.1422). W skład zespołu kontenerów wchodzą kontenery dla: - gospodarstwa dwuosobowego typ B1 o powierzchni użytkowej 12,47 m2 – kpl. 15, - gospodarstwa trzyosobowego typ B2 o powierzchni użytkowej 25,13 m2 – kpl. 9, - gospodarstwa sześcioosobowego typ B3 o powierzchni użytkowej 37,89 m2 – kpl. 2. Wyposażenie każdego kontenera stanowi: - umywalka, - miska ustępowa ze spłuczką, - brodzik z kabiną prysznicową, - armatura łazienkowa, - kuchenka elektryczna czteropalnikowa, - zlew kuchenny z armaturą, - grzejnik elektryczny, - oprawy świetlne; d) wykonanie następujących instalacji zewnętrznych: - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, - budowa przyłącza kanalizacji wodociągowej, - budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej od skrzynki do budynków, - budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; e) uporządkowanie terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót; f) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżące, dokładne i czytelne prowadzenie dziennika budowy; g) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SSTWiORB; h) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabelę elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki badań laboratoryjnych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Wykonawcę, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, rozliczenie z materiałów rozbiórkowych, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania; i) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. 3. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do: a) zapoznania się z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, w szczególności z dokumentacją projektową i zgłoszenie Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, w terminie 7 dni od dnia odbioru dokumentacji – wszelkich uwag i wad dokumentacji projektowej – pod rygorem braku możliwości powoływania się na takie wady w toku wykonywania Umowy i ponoszenia wszelkich kosztów wynikających z takich usterek lub niedokładności; b) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, c) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, d) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, e) wykonywania na własny koszt prac związanych z utrzymaniem terenu budowy, f) zapewnienia nadzoru technicznego związanego z wykonaniem robót branżowych, g) realizacji uwag zawartych w wydanych uzgodnieniach projektu, h) przywrócenia nawierzchni w miejscach roboczych i transportowych do stanu pierwotnego, i) zapewnienia (wykonania) wszelkich przeglądów montowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, niezbędnych do właściwego ich funkcjonowania oraz do zachowania gwarancji, j) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 4. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwa) etapy: a) etap I: • dostawa i montaż 3 (trzech) kontenerów mieszkalnych w ilości: - typ B1 – 1 kpl., - typ B3 – 1 kpl., - typ B2 – 1 kpl. wraz z infrastrukturą towarzyszącą (instalacje wod.-kan., deszczowa, elektryczna, wyposażenie); • zadaszenie nad miejscem do gromadzenia odpadów stałych; • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej, obrzeży, nawierzchni z płyt ażurowych jezdni, krawężników, odtworzenie ubytków trawy w ilości proporcjonalnej do ilości kontenerów mieszkalnych; • wykonanie przyłączy zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej; b) etap II: • dostawa i montaż 23 (dwudziestu trzech) kontenerów mieszkalnych w ilości: - typ B1 – 14 kpl., - typ B2 – 8 kpl., - typ B3 – 1 kpl. wraz z infrastrukturą towarzyszącą (instalacje wod.-kan., deszczowa, elektryczna, wyposażenie); • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej, obrzeży, nawierzchni z płyt ażurowych jezdni, krawężników, odtworzenie ubytków trawy w ilości proporcjonalnej do ilości kontenerów mieszkalnych. 5. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za ewentualne przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 6. Każdorazowo po zakończeniu robót (etapów) i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez Inspektora nadzoru Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty: a) protokoły odbiorów technicznych, atesty na wbudowane materiały, instrukcje, b) dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, c) dziennik budowy, d) protokoły badań i sprawdzeń wykonanych przez Wykonawcę, e) rozliczenie z materiałów rozbiórkowych. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt ubezpieczenia wszelkich ryzyk budowlanych (CAR) na kwotę nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia umownego brutto oraz utrzymywać to ubezpieczenie, aż do dnia odbioru końcowego robót i zakończenia wszelkich prac. W zakresie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia trwającym do dnia zakończenia jakichkolwiek prac związanych z niniejszym zamówieniem. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót. 9. Pozostałe prawa i obowiązki Wykonawcy dot. wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).). 3. Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA NAJWYŻEJ NA PODSTAWIE ART. 26 UST. 2 PZP. 1. Dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2. Wykaz wykonanych głównych robót budowlanych oraz dowody określające czy te roboty budowlane zostały należycie wykonane, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (referencje, inne dokumenty, które zostały wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonano lub wykonuje się zamówienie); 3. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych. 4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oferta powinna zawierać dokumenty w/w dla każdego partnera z osobna. INNE DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ W OFERCIE 1)Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2)Dowód wpłaty wadium; 3)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach