Przetargi.pl
Budowa zespołu kolumbariów K1 na cmentarzu komunalnym w Obornikach Śląskich

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu kolumbariów K1 na cmentarzu komunalnym w Obornikach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. LOKALIZACJA INWESTYCJI: Inwestycja obejmuje swoim zasięgiem teren przy istniejącym cmentarzu komunalnym zlokalizowanym na działkach nr ewid: 209, 54/10, 54/5 AM-1 obręb Siemianice. Budowa kolumbarium K1 planowana jest na działce nr ewid.: 54/10 AM-1 obręb Siemianice. Teren przeznaczony pod budowę kolumbarium K1 jest utrzymany w formie trawnika. Całość założenia dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: Zakres prac obejmuje w szczególności budowę muru kolumbariowego z 75 komorami urnowymi wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego. Ściany kolumbarium wykonane w konstrukcji tradycyjnej, oparte na szkielecie żelbetowym. Komory urnowe zaprojektowano jako żelbetowe. Płyty zamykające komory urnowe wykonane z granitu. Elewacja tylna i boczna zaprojektowana w tynku barwionym cementowo-wapiennym. Dach i obróbki blacharskie wykonane z blachy miedzianej. W części frontowej wykonano opaskę żwirową. Komunikacja z kostki brukowej. Przy projektowanych nasadzeniach ustawiono ławki drewniane i kosze na odpadki. Kolumbarium K1 stanowi grupę trzech ścian o łącznej ilości 75 urn. Powierzchnia zabudowy trzech ścian wynosi 12,80 m2. Powierzchnia czynna z przejściami 27 m2. Powierzchnia całkowita z zielenią 144 m2. 3. ROBOTY BUDOWLANE: 3.1. Fundamenty: 3.1.1. Pomiary przy wykopach fundamentowych w terenie równinnym i nizinnym; 3.1.2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi; 3.1.3. Ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste za skarpami o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m ze złożeniem urobku na odkład (kat. gruntu III); 3.1.4. Podkłady betonowe z betonu C12/15 w budownictwie mieszkaniowym i użyteczności publicznej przy zastosowaniu pompy do betonu na podłożu gruntowym; 3.1.5. Ławy fundamentowe żelbetowe prostokątne o szerokości do 0,8 m w deskowaniu U-Form - transport betonu w pojemniku; 3.1.6. Ściany fundamentowe betonowe prostokątne o szerokości do 0,6 m w deskowaniu U-Form - transport betonu pompą; 3.1.7. Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty gładkie o śr. 6 mm; 3.1.8. Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane o śr. 12 mm; 3.1.9. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej; 3.1.10. Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych z papy zgrzewalnej; 3.1.11. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii kubełkowe z wywinięciem - szer. folii 1,00 m; 3.2. Konstrukcja nadziemna: 3.2.1. Belki podwalinowe D1, D2, D3 w deskowaniu U-Form stosunku deskowane obwodu do przekroju do 8 -transport betonu w pojemniku; 3.2.2. Słupy żelbetowe S1, S2, S3, S4 - ręczne układnie betonu; 3.2.3. Belki górne B1, B2, B3, B4 w deskowaniu U-Form o stosunku deskowanego obwodu do przekroju do 8 - transport betonu w pojemniku; 3.2.4. Okładanie ścian i słupów żelbetowych cegłami pełnymi kl. 150 grubości ? cegły; 3.2.5. Dostawa i obsadzenie prefabrykowanych betonowych komór 40x40x45 cm do kolumbarium; 3.2.6. Dostawa i obsadzenie prefabrykowanych betonowych komór 40x40x60 cm do kolumbarium; 3.2.7. Usztywnienie pionowe W i poziome z siatkami Q295 do osadzenia prefabrykowanych komór; 3.3. Prace wykończeniowe: 3.3.1. Tynki zewnętrzne barwione kat. III na ścianach płaskich wykonywane ręcznie; 3.3.2. Cokół i półki granitowe; 3.3.3. Czapki granitowe 45x45 cm; 3.3.4. Czapki granitowe 129x97 cm; 3.3.5. Czapka granitowa 138x99 cm; 3.3.6. Płyty czołowe zamykające z granitu w odcieniu zielonym np. VERDI (kolor uzgodnić z projektantem); 3.3.7. Płyty czołowe zamykające z marmuru (kolor uzgodnić z projektantem); 3.3.8. Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy miedzianej; 3.4. Zagospodarowanie terenu: 3.4.1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm; 3.4.2. Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-II głębokość 20 cm - pas wzdłuż granicy asfaltowej i pod kostkę brukową; 3.4.3. Obramowanie jezdni lub chodników z brukowca obrobionego 16-20 cm na podsypce piaskowej; 3.4.4. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm; 3.4.5. Ciąg pieszo-jezdny z kostki granitowej o wysokości 8 cm na podsypce piaskowej g. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem; 3.5. Mała architektura: 3.5.1. Dostawa i montaż ławek drewnianych 40x130 cm; 3.5.2. Dostawa i montaż koszy na odpadki. 4. INFORMACJE DODATKOWE: 4.1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane; c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 4.2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4.3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. 4.4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 4.5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4.7. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215400-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót budowlanych w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł, która została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, 2) zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: - kierownik budowy (minimum 1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz osób" realizujących zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach