Przetargi.pl
„Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych - etap III: Dwa budynki mieszkalne wielorodzinne nr 5 i 6 z wbudowanymi garażami indywidualnymi wraz z zadaniem 3 infrastruktury towarzyszącej i parkingami oraz zadaniem 3 zagospodarowania terenu przy ul. Baczyńskiego w Sosnowcu”

Towarzystwo Budownictwa Społecznego DOMBUD Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Topolowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 251 80 85 , fax. +48 32 720 63 65
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego DOMBUD Sp. z o.o.
    ul. Topolowa 6/22
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. +48 32 251 80 85, fax. +48 32 720 63 65
    REGON: 277651599
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych - etap III: Dwa budynki mieszkalne wielorodzinne nr 5 i 6 z wbudowanymi garażami indywidualnymi wraz z zadaniem 3 infrastruktury towarzyszącej i parkingami oraz zadaniem 3 zagospodarowania terenu przy ul. Baczyńskiego w Sosnowcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 5 i 6 z wbudowanymi garażami indywidualnymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. K.K. Baczyńskiego w Sosnowcu. W ramach zakresu określonego w dokumentacji projektowej – szczegółowy opis przedmiotu zmówienia obejmuje: a) Przygotowanie placu budowy. b) Realizację III Etapu przedsięwzięcia inwestycyjnego składającego się z jednego budynku dwusegmentowego: pięcio i sześciokondygnacyjnego niepodpiwniczonego, z poddaszem nieużytkowym w postaci stropodachu wentylowanego oraz jednego budynku jednosegmentowego pięciokondygnacyjnego. Wszystkie kondygnacje - techniczna i mieszkalne stanowią kondygnacje nadziemne. Każdy z segmentów posiada własną klatkę schodową obiegająca szyb windowy. W dwóch segmentach projektuje się 12 lokali mieszkalnych, w trzecim 15 (po trzy na każdej kondygnacji). Mieszkania mają zróżnicowane powierzchnie użytkowe oraz różną ilość izb mieszkalnych. Łączna ilość mieszkań w budynkach to 39. c) W ramach Etapu III należy ponadto wykonać: - drogę wewnętrzną wzdłuż przedmiotowych budynków z włączeniem do ulicy Baczyńskiego z miejscami postojowymi, chodnikami i dojściami do budynków, - wybudowanie przyłącza wody, kanalizacji deszczowej i sanitarnej od w/w budynku do odbiorników, - oświetlenie terenu w zakresie Etapu III, - zagospodarowanie terenu, w tym; wykonanie śmietnika, zieleni, murów oporowych, itp., - koordynacja firm i podmiotów zewnętrznych wykonujących sieci energetyczne (w tym przygotowanie frontu robót dla wykonawców tych sieci zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego), - wszelkie niezbędne roboty wynikające z wdrożenia organizacji ruchu oraz decyzji administracyjnych związanych z ochroną przyrody, - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie przedmiotowych obiektów. d) Skrócony opis budynków wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: Wszystkie kondygnacje - techniczna i mieszkalne stanowią kondygnacje nadziemne. Każdy z segmentów posiada własną klatkę schodową obiegająca szyb windowy. W dwóch segmentach projektuje się 12 lokali mieszkalnych, w trzecim 15 (po trzy na każdej kondygnacji). Mieszkania mają zróżnicowane powierzchnie użytkowe oraz różną ilość izb mieszkalnych. Łączna ilość mieszkań w budynkach to 39. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe: Budynek został zaprojektowany w konstrukcji żelbetowej. Układ ścian konstrukcyjnych mieszany. Posadowienie budynku na płycie fundamentowej. Z uwagi na występowanie w poziomie posadowienia nasypu niebudowlanego o różnym stopniu zagęszczenia należy grunt pod płytą uzdatnić np. stosując kolumny żwirowe. Stropy żelbetowe, zespolone częściowo prefabrykowane typu Filigran. Ściany działowe grubości 9 cm/12 cm z ceny poryzowanej modularnej. Budynek przykryty jest stropodachem wentylowanym. Biegi schodowe, belki spocznikowe i płyty balkonowe żelbetowe prefabrykowane. Izolację termiczną ścian zewnętrznych projektuje się ze styropianu EPS80 gr.16,0cm dla części mieszkaniowej budynku oraz 12,0cm dla kondygnacji garażowo-technicznej. Dla ścian żelbetowych – zewnętrznych gr. 19, 21 i 25cm należy zastosować styropian o wsp. λ=0.040 K/(m*K); Zmiana grubości styropianu min. 50cm poniżej stropu pierwszej kondygnacji mieszkalnej. Przewiduje się okna z PCV, o zadeklarowanym przez producenta współczynniku przenikalności cieplnej maksymalnie 1,3 W/m2K. Kolorystyka zewnętrzna stolarki okiennej została podana na rysunkach elewacji. Kolor stolarki okiennej w pomieszczeniach – biały. Drzwi wejściowe do budynku aluminiowe o ciepłych profilach przeszklone zapewniające światło przejścia 1,20m o jednym nieblokowanym skrzydle szer. 0,9m. Kolor profili brązowy. Szklenie szkłem bezpiecznym. Wyposażone w samozamykacz oraz w blokadę w pozycji otwarcia w przypadku pożaru. Drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych EI30 antywłamaniowe z samozamykaczem z ościeżnicą i progiem. Atest IMP klasy C. Laminat drewnopodobny. Ościeżnica w kolorze skrzydła. Drzwi zaopatrzone w wizjer szerokokątny, dwa zamki patentowe. Klamka i okucia w kolorze chrom. Stolarka drzwiowa lokalowa wewnętrzna - typowa płytowa przeszklona o podciętym skrzydle drzwiowym na 1cm. W drzwiach łazienek kratki wentylacyjne. Drzwi do przestrzeni komórek lokatorskich z pomieszczeniami technicznymi – przeciwpożarowe EI 60 wyposażone w samozamykacz. Drzwi komórek lokatorskich – ażurowe drewniane ze skoblem. Drzwi bez ościeżnic, zabezpieczone środkami ochrony drewna. W mieszkaniach tynki wewnętrzne - na ścianach z pustaków, z cegły oraz ścianach żelbetowych – tynk gipsowy cienkowarstwowy o śr. gr. 1,5 cm, kat. III. Dla sufitów - szpachlowane gipsem. Izolacja pionowa ścian do wys. 2,0 m 2x folia w płynie w pomieszczeniach łazienek, tynk cementowy kat. II. Do wys. 2m okładzina z płytek ściennych, w kuchniach fartuchy z płytek ceramicznych. Ściany garażu malowane bez tynkowania. W pozostałych pomieszczeniach technicznych tynki – cienkowarstwowy o śr. gr. 1,5 cm, kat. III wg. odpowiednika dla tynków cementowo-wapiennych wykonanych zgodnie z tablicą z normy PN-B-10110 z 2005r. Ściany komórek lokatorskich bez tynkowania. Tynki zewnętrzne – na warstwie ocieplenia ze styropianu EPS80, wykonać tynk akrylowy na zaprawie klejowej zbrojonej siatką, podwójnie dla parteru – kolorystyka podana na rys. elewacji budynku. Dla cokołu budynku oraz w rejonie wejść do budynku i wjazdów do garaży tynk mozaikowy. Dylatacje budynku docieplone styropianem na głębokość 1m, niewentylowane, zabezpieczone profilem dylatacyjnym systemowym. Kolory elewacji wg projektu kolorystki budynku. Balustrady balkonów ze stali nierdzewnej, z czołowym wypełnieniem płytą laminatu HPL 8mm. e) Budynek jest wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: - wewnętrzną instalację wentylacji mechanicznej, - wewnętrzną instalację sanitarną, - instalację zimnej i ciepłej wody, - wodociąg, - instalację elektryczną, - instalację telefoniczną, - instalację TV, - instalację internetową, - instalacja oddymiania, - instalację centralnego ogrzewania. Piony wodne i sanitarne prowadzone są w szachtach i izolowane wełną mineralną. Instalacje elektryczną, telefoniczną, TV, internetową wykonać jako zatapianą w trakcie wykonywania ścian i stropów. Instalacje ciepłej i zimnej wody, centralnego ogrzewania prowadzone są w warstwach pod posadzką. f) Parametry techniczne budynku wchodzącego w zakres Etapu III: ilość mieszkań = 39 mieszkań pow. użytkowa: = 2 912,86 m2 pow. użytkowa mieszkań: = 2 081,63 m2 kubatura brutto: = 11 439 m3 g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą następujące projekty: - PROJEKT BUDOWLANY Zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych 3,4,5,6 wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu przy ul. K. K. Baczyńskiego w Sosnowcu działka nr 5778/5; 5778/6; 5778/7; 5770; 6481 (lipiec 2016) ww. dokumentacja jest załącznikiem do następującej decyzji: - Decyzja nr 570/16 dla Towarzystwa Budownictwa Społecznego DOMBUD Sp. z o.o. ul. Topolowa 6/22, 42-500 z dnia 15.09.2016r. - zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę: „zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych ETAP III dwa budynki mieszkalne wielorodzinne nr 5 i 6 z wbudowanymi garażami indywidualnymi na dz. nr 5778/6, 5778/7 obręb 0009 przy ul. Baczyńskiego w Sosnowcu”. Oprócz powyższych projektów w skład dokumentacji wchodzą przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych są – zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) – opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót związanych z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjno-budowlanego. Znajomość i przyjęcie uwarunkowań ujętych w specyfikacji jest jednym z podstawowych elementów niezbędnych do sporządzenia ważnej oferty. h) Zadanie obejmuje również wykonanie projektów wykonawczych, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedsięwzięcia, a niezałączonych do dokumentacji przetargowej. i) Wykonawca zrealizuje zamówienie na podstawie umowy z Zamawiającym oraz na podstawie niezbędnych uzgodnień i zatwierdzeń Zamawiającego. j) Zamawiający w każdej chwili ma prawo ograniczyć zakres robót i pomniejszyć wynagrodzenie o wartość robót niewykonanych 2)Warunki realizacji zamówienia. a) Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 5 lat. b) Wykonawcy udzielą gwarancji na roboty budowlane zgodnie ze złożoną ofertą, lecz nie mniej niż 5 lat. c) Wykonawcy udzielą gwarancji na zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż gwarancja producenta. d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostępność części do kuchenek, zestawów hydroforowych, ciepłomierzy, wentylatorów, pomp obiegowych oraz dźwigów osobowych, zamontowanych podczas realizacji niniejszego zamówienia, przez okres 10 lat po upływie gwarancji producenta. e) Materiały zastosowane podczas realizacji zamówienia winny być dobrej jakości, posiadać certyfikaty, aprobaty techniczne bądź świadectwo dopuszczenia do obrotu. f) Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność i ryzyko poniesienia wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych, powstałych w wyniku zdarzeń losowych w tym kradzieży oraz z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, w tym także w wyniku ruchu pojazdów mechanicznych powstałych w związku z prowadzonymi robotami. g) Wykonawca dokona cesji należności z tytułu ubezpieczenia od ryzyk budowlanych na rzecz Zamawiającego oraz wyrazi zgodę na dokonanie przez Zamawiającego cesji praw z ww. polisy na rzecz Banku Gospodarstwa Krajowego, udzielającego kredytu na realizację zadania, jako zabezpieczenia części jego należności, do czasu odbioru i zasiedlenia budynków. h) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekt organizacji placu budowy. i) Obowiązkiem Wykonawcy jest również: - zorganizowanie zaplecza budowy na koszt własny (w tym uzyskanie zasilania w energię elektryczną oraz przyłączenia innych niezbędnych mediów na czas budowy), - inwentaryzacja zieleni, uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów oraz ich wycięcie (ewentualne nasadzenia zastępcze wykona Zamawiający), - poniesienie kosztów i opłat administracyjnych, koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia (np. opłat za zajecie pasa drogowego itp.) - sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), - opracowanie na koszt własny i uzyskanie zatwierdzenia projektów organizacji ruchu dla potrzeb budowy, - uzgodnienie we własnym zakresie miejsca składowania i uwzględnienia poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi i gruzu z wykopów, w tym utylizację ewentualnych odpadów szkodliwych dla środowiska, - wykonanie, utrzymanie i oznakowanie placu budowy oraz dróg w rejonie budowy podczas prowadzenia robót, - wykonanie ogrodzenia placu budowy oraz ustawienie banera informacyjnego – reklamowego (np. plansza z widokiem budynku, opisem itd.) wykonanego w uzgodnieniu z Zamawiającym, - przeprowadzeniu na koszt własny wytyczenia geodezyjnego budynku, - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji mieszkań zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Tj: Dz. U. z 2014 r., poz. 121), - przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji obmiarowej, - wykonanie i przekazanie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (budynków, drogi, elementów małej architektury, zieleni i sieci), - rozliczanie inwestycji wg wzoru i układu ustalonego z Zamawiającym, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu wszelkich prac objętych zamówieniem, - monitorowanie geodezyjne przemieszczeń każdego segmentu budynków znajdujących się na działkach sąsiednich tj. 5778/2, 5778/3, w trakcie budowy oraz przez okres udzielonej gwarancji, - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowania budynków. Koszty wynikające z powyższych prac należy ująć w ofercie w kosztach ogólnych. 3) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty betoniarskie (betoniarze); b) roboty murarskie (murarze); c) roboty ciesielskie (cieśle); d) roboty zbrojarskie (zbrojarze); e) roboty dekarskie (dekarz); f) roboty tynkarskie (tynkarze); g) roboty malarskie (malarze); h) roboty polegające na układaniu okładzin podłogowych i ściennych (płytkarze); i) roboty polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej; j) roboty polegające na wykonaniu instalacji wodno – kanalizacyjnej; Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały określone w punkcie 26 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O. w Katowicach 95 1050 1214 1000 0022 5454 2141 Towarzystwo Budownictwa Społecznego DOMBUD Sp. z o. o. ul. Topolowa 6/22 42-500 Będzin z dopiskiem: „Wadium do przetargu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych - etap III: Dwa budynki mieszkalne wielorodzinne nr 5 i 6 z wbudowanymi garażami indywidualnymi wraz z zadaniem 3 infrastruktury towarzyszącej i parkingami oraz zadaniem 3 zagospodarowania terenu przy ul. Baczyńskiego w Sosnowcu”” lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym wpłatę spośród innych wpłat. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone w oryginale najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w siedzibie Zamawiającego pokój nr 8, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach