Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg
- Adres: 05820 Piastów, ul. 11 Listopada
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
- Data zamieszczenia: 2016-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
ul. 11 Listopada 2
05820 Piastów, woj. mazowieckie
tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
REGON: 52703200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zespołu budynków komunalnych, wielorodzinnych wraz z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wod – kan, wentylacji mechanicznej, co i węzłem ciepła oraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: budowa śmietnika i placu rekreacyjnego, budowa jednego zjazdu z ul. J. Sułkowskiego, budowa jednego zjazdu z ul. St. Maczka, przebudowa jednego zjazdu z ul. St. Maczka, komunikacja piesza i kołowa z miejscami postojowymi przy ul. J. Sułkowskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa budynków komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: budowie zespołu budynków komunalnych, wielorodzinnych wraz z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wod-kan, wentylacji mechanicznej, co i węzłem ciepła oraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: budowa śmietnika i placu rekreacyjnego, budowa jednego zjazdu z ul. J. Sułkowskiego, budowa jednego zjazdu z ul. St. Maczka, przebudowa jednego zjazdu z ul. St. Maczka, komunikacja piesza i kołowa z miejscami postojowymi przy ul. J. Sułkowskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa budynków komunalnych. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: dokumentacji projektowej; specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. W/w dokumentacja techniczna tj. dokumentacja projektowo – kosztorysowa, STWiORB stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Roboty należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi polskim normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zamawiający przewiduje wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1502 z późn. zm.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze: co najmniej 20 osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie robót budowlanych, na cały okres realizacji umowy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego; W sytuacji, gdy osoba/y w okresie realizacji zamówienia rozwiąże/ą umowę o pracę lub gdy uczyni to Wykonawca, wówczas zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia kontroli zatrudnionych osób. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w STWiORB. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w wyraźny sposób zaproponowanych materiałów oraz dołączenia kart technicznych urządzeń i innych elementów wyposażenia zawierających parametry techniczne, celem porównania równoważności materiałów i urządzeń opisanych. Dokonanie zmiany możliwe jest tylko wtedy, gdy zaproponowana przez Wykonawcę zmiana nie powoduje zmiany dokumentacji projektowej. Zastosowanie rozwiązań równoważnych jest możliwe także w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej, jednak pod warunkiem uzyskania zgody projektanta oraz złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o poniesieniu wszelkich kosztów związanych z przeprojektowaniem (w tym kosztów wynagrodzenia projektanta). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 29.11.2016 roku, do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Przedszkola i Żłobka w Strzegowie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa boksu garażowego oraz modernizacja budynku OSP Sokółka wraz z częścią mieszkalną
Dodano: 2024-07-08 - Remont słupów i innych elementów konstrukcyjnych na poziomie NS w Centrali NBP
Dodano: 2024-07-05 - WYKONANIE PROJEKTU REMONTU BUDYNKU „T4” WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE DZIAŁKI EW. NR 2 Z OBRĘBU 20604
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji napowietrzania i oddymiania klatek schodowych wraz z wymianą niektórych okien w budynku przy ul. Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa przeciwpożarowej drogi ewakuacyjnej wraz z wymianą niektórych drzwi w budynku przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja budynku remizy OSP w Ładzyniu
Dodano: 2024-06-07 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ogorzelice
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
Dodano: 2024-06-03