Gmina Rogowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-515 Rogowo, Rogowo 51
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2801622 , fax. 054 2802832
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
Rogowo 51 51
87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2801622, fax. 054 2802832
REGON: 00053705900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zespołu boisk w miejscowości Rogowo - III etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa zespołu boisk w miejscowości Rogowo - III etap. Zakres robót. 1. Budowa boiska sportowego do tenisa ziemnego, w tym miedzy innymi następujący zakres robót: 1) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej. 2) Wykonanie makroniwelacji terenu pod boisko. 3) Wykonanie obrzeży betonowych. 4) Wykonanie warstw podbudowy, w tym: a) warstwy dolnej z kamienia łamanego, b) warstwy górnej z kamienia łamanego, c) warstwy wyrównawczej z miału kamiennego. 5) Wykonanie nawierzchni syntetycznej. 6) Wykonanie odwodnienia. 7) Wykonanie chodnika. 8) Wykonanie ogrodzenia o wysokości od 2,5 m do 4,0 m wokół boiska wraz z bramką wjazdową i furtką. 9) Wykonanie siedzisk dla widzów i ławek dla graczy. 10) Zakup i montaż wyposażenia boiska do tenisa. 11) Wykonanie murku oporowego 12) Plantowanie pozostałego terenu inwestycji. 13) Roboty pomiarowe i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2. Budowa siatek ochronnych (piłkochwytów) przy istniejących boiskach, w tym miedzy innymi następujący zakres robót: 1) Wykonanie siatki ochronnej (piłkochwytu) przy istniejącym boisku piłkarskim. 2) Wykonanie siatki ochronnej (piłkochwytu) przy istniejącym boisku wielofunkcyjnym (m.in. do piłki ręcznej). 3) Roboty pomiarowe i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Budowa parkingu, w tym miedzy innymi następujący zakres robót: 1) Wykonanie koryta pod parking. 2) Wykonanie podbudowy z warstwy piasku. 3) Wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych. 4) Wykonanie krawężników betonowych. 5) Roboty pomiarowe i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 6.000,00 zł do dnia składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 boisko o nawierzchni syntetycznej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) wniosą wadium w kwocie 6.000,00 zł, 7) spełniają określone ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją inne wymagania. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2. Parafowany Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji. 4. Kosztorys ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że może ubiegać się o udzielenie zamówienia biorąc pod uwagę art. 22 ustawy - Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Specyfikacji. 6. Następujące dokumenty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Następujące dokumenty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 boiska o nawierzchni syntetycznej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji, 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, łącznie z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień np.: uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, wraz z załączonymi pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Specyfikacji, 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i maszyn, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z załączonymi pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i maszyn, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia, urządzenia i maszyny, którymi będzie dysponował, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Specyfikacji, 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do Specyfikacji. 8. Następujące dokumenty w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) informację banku lub z spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, obowiązują wymagania w zakresie dostarczenia odpowiednich dokumentów, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 10. Informacja zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do Specyfikacji - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 11. Potwierdzenie wniesienia wadium w określonej kwocie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE I ROZBUDOWIE ISTNIEJĄCEGO BOISKA NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 58 PRZY UL. GDAŃSKIEJ 53 W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-22 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE I ROZBUDOWIE BOISKA ISTNIEJĄCEGO NA TERENIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 24 PRZY UL. PUSZCZYKOWEJ 11 W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie obiektu strzelnicy na terenie Kompleksu Sportowego Zawisza zlokalizowanego przy ul. Gdańskiej 163 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-04 - Budowa placu zabaw i boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej Nr 18 - Budżet obywatelski w 2016 roku
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie istniejących boisk na boiska wielofunkcyjne oraz budowie ich oświetlenia: 1) na terenie Gimnazjum nr 20 zlokalizowanego przy ul. Karpackiej 30 w Bydgoszczy, 2) na terenie Zespołu Szkół nr 21 zlokalizowanego przy ul. Bałtyckiej 59 w Bydgoszczy, 3) na terenie Zespołu Szkół nr 6 zlokaklizowanego przy ul. Staroszkolnej 12 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-02 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z JEGO OŚWIETLENIEM NA TERENIE ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. STAWOWEJ 39 W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-06-01 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2
Dodano: 2016-05-30 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA MODERNIZACJI ZEWNĘTRZNEJ BIEŻNI OKÓLNEJ 4-TOROWEJ I PROSTEJ 6-TOROWEJ BOCZNEGO BOISKA ORAZ KRYTEJ BIEŻNI NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWEGO ZAWISZA ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. GDAŃSKIEJ 163 W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-03-21 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Samochodowych
Dodano: 2015-12-09 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO, OBEJMUJĄCYCH PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BOISKA, BUDOWĘ LINII ELEKTROENERGETYCZNEJ OŚWIETLENIA I LINII TELETECHNICZNEJ MONITORINGU, NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 41 PRZY UL. TRAUGUTTA 12 W BYDGOSZCZY
Dodano: 2015-10-26