Zarząd Gminy i Miasta Kleczew ogłasza przetarg
- Adres: 62-540 Kleczew, Plac Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2700900 , fax. 063 2700940
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gminy i Miasta Kleczew
Plac Kościuszki 5 5
62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie
tel. 063 2700900, fax. 063 2700940
REGON: 00052946200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko -Orlik 2012 wraz z zapleczem w Kleczewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach budowy boisk przewidziano do realizacji: - budowę budynku zaplecza boisk wg. projektu typowego (cztery segmenty) wraz z podłączeniem do istniejących na sąsiedniej działce stanowiącej własność Gminy sieci wodociągowej , kanalizacji sanitarnej i d - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 36.000 zł (sł. trzydzieści sześć tysiecy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 01.04. 2009 r., wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonywali co najmniej jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej i jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową. Zamawiający uzna warunek za spełniony zarówno jeśli wymagane roboty budowlane realizowane były w ramach jednej umowy jak i w ramach dwóch odrębnych umów. 5) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a. kierownik budowy - min. 1 osoba mająca doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub innej pokrewnej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, b. pozostali pracownicy (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) mających doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp 6) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 7) Posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. minimum na kwotę równą cenie ofertowej. 8) Dysponują narzędziami i sprzętem w ilości i asortymencie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 9) Wniosą wadium na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. 10) Złożą oświadczenie, że dla wykonania przedmiotu zamówienia zastosują materiały spełniające minimum wymagania określone w dokumentacji projektowo technicznej i we wzorze umowy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 2) Kosztorys ofertowy wraz z harmonogramem rzeczowo finansowym. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 01.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji) . 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji). 9) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, b) zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 12) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13) Oświadczenie, że dla wykonania przedmiotu zamówienia zastosowane zostaną materiały spełniające minimum wymagania określone w dokumentacji projektowo technicznej i we wzorze umowy. 14) Dowód wniesienia wadium. a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - potwierdzenie wpłaty lub przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach - kopia poręczenia lub gwarancji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Majkowskie centrum rekreacyjno-sportowe przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu - ETAP I
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac zabezpieczających dotyczących budynku trybuny zachodniej stadionu miejskiego przy ul. Łódzkiej 19-29 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Tarcach
Dodano: 2016-07-14 - Orlik lekkoatletyczny przy Zespole Szkół w Przykonie - ogrodzenie
Dodano: 2016-07-14 - Dziedziniec szkolny, bieżnia i skocznia w dal przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gnieźnie
Dodano: 2016-06-22 - Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-06-03 - Budowa zespołu boisk sportowych przeznaczonych dla dziewcząt - na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego na os. Rusa 56 w Poznaniu - II etap
Dodano: 2016-04-04 - Zaprojektowanie i wykonania wodnego placu zabaw na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu, dla spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu
Dodano: 2016-03-08 - Modernizacja boisk na terenie Jarocina
Dodano: 2016-01-29