Przetargi.pl
Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy PG w Chynowie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-650 Chynów,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6614297, 6614219 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    05-650 Chynów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6614297, 6614219 w. 42
    REGON: 00053894600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy PG w Chynowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 przy Publicznym Gimnazjum w Chynowie. 1 Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach zewnętrznych 30 x 62 m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m ) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) - typ włókna: monofil - składa chemiczny włókna: polietylen - ciężar włókna: min. 11.000 Dtex - gęstość trawy: 97.000 włókien/m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. b) Budowę boiska wielofunkcyjnego ( piłka ręczna, tenis) o wymiarach zewnętrznych 30.0 x 50,0 m o powierzchni 1500,0 m2 Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - poliuretanowa. Technologia układania nawierzchni typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę grubości 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku ( mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3 mm. c) Ogrodzenie + piłkochwyty d)Oświetlenie boisk ( 12 punków). e)Wyposażenie boisk: Boisko do piłki nożnej : - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Boisko do piłki ręcznej : - bramki stalowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki da bramek - 2 sztuki Boisko do tenisa : - słupki do tenisa ziemnego z regulacją wysokości - 1 kpl. Siatka do tenisa ziemnego - 1 sztuka Boiska do koszykówki: - stojaki metalowe do koszykówki z tablicą 120x90 cm, obręczą i siatką - 2 x 2 kpl . f) Drenaż. g) Chodniki , parkingi, zieleń. 2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektami budowlanymi. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga , aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów , urządzeń , itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie go do stanu pierwotnego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane w ramach zamówienia roboty - na okres 5 lat .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : 25.000,00.( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Chynów Nr 39912100090000080820000020, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w § 15 pkt 1.a ) SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww rachunek. UWAGA: Pod rygorem odrzucenia oferty niedopuszczalna jest wpłata gotówki celem wniesienia wadium w formie pieniężnej zarówno jeżeli zostanie dokonana w kasie Zamawiającego jak również jeżeli zostanie dokonana w banku wprost na ww. rachunek. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa , stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Chynów, określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 4.1. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4.1. Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie - w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 1 boisko sportowe o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej , oraz - min. 1 boisko sportowe o nawierzchni z trawy syntetycznej. Uwaga! W przypadku roboty budowlanej polegającej na budowie kompleksu boisk, ocenie w zakresie spełnienia ww. warunku podlega każde z boisk osobno. b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa ( Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. - o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r.Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) . 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż ww., 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych , wymienionych w § 9 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów ( w formie załączników): 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - ( dot. warunku - § 8 pkt. 1.1 i pkt. 1.5.). 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - ( dot. warunku - § 8 pkt. 1.2.). UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 5. Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). 6. Załącznik nr 6 (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dot. warunku - § 8 pkt 1.2.). W rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późniejszymi zmianami), podmiotem zbiorowym jest: a) osoba prawna, b) jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną , z wyłączeniem Skarbu Państwa , jednostek samorządu terytorialnego i ich związków, c) spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa , jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, d) spółka kapitałowa w organizacji, e) podmiot w stanie likwidacji, f) przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną (np. spółka jawna), g) zagraniczna jednostka organizacyjna. Załącznik nr 7 - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 100.000 złotych lub potwierdzająca , że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 100.000 złotych, lub potwierdzająca, że łącznie z obydwu ww. źródeł wykonawca wykaże ( posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową ) kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - (dot. warunku § 8 pkt. 1.4.a). Z treści ww. informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia ww. kwot. 8. Załącznik nr 8 - dokumenty uprawnień budowlanych: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) 9. Załącznik nr 9 - - wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: boisk sportowych (minimum 1) o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, oraz boisk sportowych (minimum 1) o nawierzchni z trawy syntetycznej. W wykazie należy wskazać ich powierzchnię oraz termin i miejsce wykonania (dot. warunku § 8 pkt. 1.3.a). 10. Załącznik nr 10 - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 9 zostały wykonane z należytą starannością - (dot. warunku § 8 pkt. 1.3.a). Załącznik nr 11 - wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu, tj. - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) zwróci jednocześnie oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału. Załącznik nr 12 - Zestawienie kosztów sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych oraz zgodnie z warunkami określonymi w § 16. Załącznik nr 13 ( składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert: 1.1. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: a) Załącznik nr 14 - Karta techniczna produktu dla zaoferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej ( należy wypełnić załączony do SIWZ formularz), b) Załącznik nr 15 - Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni , potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA. Com). c) Załącznik nr 16 - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. d) Załącznik nr 17 - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. e) Załącznik nr 18 - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. f) Załącznik nr 19 - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 1.2. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) Załącznik nr 20 - Karta techniczna produktu dla zaoferowanej nawierzchni syntetycznej poliuretanowej (należy wypełnić załączony do SIWZ formularz), b) Załącznik nr 21 - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. c) Załącznik nr 22 - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. d) Załącznik nr 23 - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. e) Załącznik nr 24 - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej , wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 2. Brak w ofercie ww. załączników lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach