Przetargi.pl
budowa zespołu boisk przy Szkole Podstawowej nr 5 w Stargardzie Szczecińskim - etap I

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa zespołu boisk przy Szkole Podstawowej nr 5 w Stargardzie Szczecińskim - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa zespołu boisk przy Szkole Podstawowej nr 5 w Stargardzie Szczecińskim - etap I 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót realizowanych w granicach obszarowych objętych projektem budowlanym boisk sportowych Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Kuśnierzy 7 w Stargardzie - w zakresie etapu I - dla osiągnięcia zamierzonego projektem celu (rezultatu) opisanego stanem projektowanym, a w tym: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) budowa boiska wielofunkcyjnego do gry w koszykówkę, siatkówkę i tenisa o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o powierzchni 405 m2 (strefa gry 25x13m) wraz z osprzętem, 3) budowa boiska do gry w piłkę o nawierzchni syntetycznej trawiastej nożną i piłkę ręczną o nawierzchni syntetycznej trawiastej o powierzchni ok. 960m2 (strefa gry 36x20m ) wraz z osprzętem, 4) skocznia do skoku w dal, 5) wykonanie innych robót ujętych w przedmiarach robót; oraz: 6) wszelkich innych, nie wymienionych w p. 1) - 5), robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki: a) roboty wykonywane są w granicach obszarowych określonych przez projekt budowlany; b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych projektem budowlanym i przedmiarem robót; 7) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w projekcie budowlanym, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 8) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); Wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST)- wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej, (materiały przetargowe udostępnione są jedynie w formie elektronicznej), 2) zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje innych robót opisanych projektem budowlanym, wykraczających poza etap I - tj robót związanych z wykonaniem nawierzchni brukowanych oraz zieleni (załączone przedmiary robót odnoszą się wyłącznie do etapu I) 3) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do siwz, 4) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenów objętych robotami. 5) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń w siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót. 6) Zamawiający nie wymaga opracowania i zatwierdzenia systemu kontroli jakości robót, o której mowa w ST jak również obowiązków wynikających z p. 2.1 wymagań ogólnych ST 7) jeżeli postanowienia w SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ 4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego; c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, e) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, f) bieżące prowadzenie książki obmiaru, g) dostarczenie zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, h) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. i) wypełniania pozostałych obowiązków wynikających z ST (z zastrzeżeniem p.3 - opis przedmiotu zamówienia) 2) Obowiązkiem Wykonawcy jest selektywne gromadzenie odpadów ( materiałów z rozbiórki) z budowy z uwzględnieniem zasad postępowania z odpadami nadającymi się do powtórnego wykorzystania. Wywózka elementów zdemontowanych, niemożliwych do wykorzystania na miejscu inwestycji oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności. Zagospodarowanie nadmiaru ziemi z wykopów leży po stronie Wykonawcy Materiały odzyskane przewidziane do ponownego wbudowania zabezpiecza Wykonawca do czasu ich ponownego wbudowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia do jego dyspozycji wybranych demontowanych materiałów Elementy nadające się do powtórnego wykorzystania nie wbudowane na placu zostaną złożone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Teren budowy objęty jest ochrona konserwatorską; w przypadkach konieczności prowadzenia ewentualnych badań archeologicznych (wykonywanych na koszt Zamawiającego) Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić wykonanie niezbędnych czynności i robót. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, 5) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od daty odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, 6) Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu instrukcje użytkowania nawierzchni i zamontowanego osprzętu. 7) Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego - pobranie ze strony www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 9 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach