Przetargi.pl
Budowa zespołu boisk na terenie MOSiR w Gostyninie przy ul. Sportowej w ramach programu rządowego Moje boisko - Orlik 2012

Gmina Miasta Gostynina ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360737 , fax. 024 2360712
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gostynina
    ul. Rynek 26 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360737, fax. 024 2360712
    REGON: 61101543100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu boisk na terenie MOSiR w Gostyninie przy ul. Sportowej w ramach programu rządowego Moje boisko - Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (zał. Nr 1 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych (ST) i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) (zał. Nr 2 do SIWZ). Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2. - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz ST i SST. - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2 Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 30,0m x 50,0m o powierzchni 1500m2 (pole gry 20,0m x 40,0m), - podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz ST i SST. - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej oraz ST i SST. technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 4 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 4 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 4 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 4 sztuki - wyposażenie do tenisa i siatkówki - uniwersalne słupki mocowane w tulejach z mechanizmem naciągowym - 2 sztuki - siatka - 1 sztuka - wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 2.3 Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz ST i SST - projektowane ogrodzenie panelowe ocynkowane i pokryte poliestrem w kolorze zielonym. 2.4 Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz ST i SST. 2.5 Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kabinę sanitarną i kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz ST i SST. 2.6 Zakup i ustawienie kabiny sanitarnej dla niepełnosprawnych: Kabina wykonana z wysokozagęszczonego polietylenu, dach z półprzeźroczystego polietylenu umożliwiający wykorzystanie oświetlenia zewnętrznego, podest umożliwiający wjazd na wózku, kabina umożliwiająca zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi swobodne manewry wózkiem inwalidzkim, zbiornik na nieczystości o pojemności 208 litrów, przeciwpoślizgowa podłoga, drzwi zamykane automatycznie, zamek z informacją wolne, zajęte, w pełni wyposażony dla potrzeb niepełnosprawnych, muszla ceramiczna z deską sedesową o zwolnionym opadaniu spłuczka automatyczna, umywalka pojemności 30l, dozownik płynu do mycia rąk, podajnik ręczników papierowych, poręcze, lustro. 2.7 Przygotowanie pomieszczenia dla trenera w budynku MOSiR Pomieszczenie ma powierzchnię 5,7m2 Prace do wykonania obejmują wymianę okna o wymiarach 210/90 na okno 210/150, montaż parapetu wewnętrznego z konglomeratu, parapetu zewnętrznego z wykończeniem jak pozostałe okna MOSiR, wykonanie napraw tynków i 2-krotne malowanie wewnętrzne farbami akrylowymi. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.7 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót Załącznik Nr 4 do SIWZ Załącznik graficzny dot. adaptacji pomieszczenia Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.7: - na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego; - wymagany okres gwarancji dla kabiny sanitarnej (materiały i robociznę) wynosi minimum 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy; 3. Uwagi i wytyczne Zamawiającego dot. zakresu robót: 1) Inwestycja przewidziana jest do dofinansowania przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. W związku z powyższym należy zgodnie z obowiązującymi zasadami przy dofinansowaniu inwestycji wykonać i zafakturować najpóźniej do 15 listopada b.r. następujące elementy zadania inwestycyjnego obejmowane dotacją: a) ogrodzenie, b) oświetlenie, c) nawierzchnie syntetyczne boisk; 2) Jednocześnie informujemy, że zakończenie i ostateczne rozliczenie inwestycji nastąpi do 30 czerwca 2011 r. Fakturowanie i zapłata za pozostałe wykonane elementy nie objęte dotacją Ministerstwa dokonana zostanie w 2011 r.; 3) w zakresie prac przygotowawczych należy ująć również usunięcie karp pozostałych po wycince dwóch brzóz; 4) przy realizacji robót należy spełnić warunki techniczne wykonania i odbioru robót podane w podręcznikach na stronach www.orlik2012.pl. Wszystkie materiały lub urządzenia niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgostynin.bip.org.pl/?tree=1727
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach