Przetargi.pl
Budowa zespołu boisk i urządzeń sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Modliborzyce -etap I

Gmina Modliborzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 23-310 Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8715079 , fax. 015 8717102
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Modliborzyce
    ul. Piłsudskiego 63 63
    23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie
    tel. 015 8715079, fax. 015 8717102
    REGON: 83040960800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modliborzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu boisk i urządzeń sportowo-rekreacyjnych w miejscowości Modliborzyce -etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk (podstawowego i treningowego) wraz z infrastrukturą techniczną ,urządzeniami i wyposażeniem na działce nr 743/ 1 w miejscowości Modliborzyce. Zakres robót obejmuje wykonanie : - przebudowy drogi dojazdowej do boisk sportowych, - drenażu i nawierzchni boiska podstawowego, - drenażu i nawierzchni boiska treningowego, - ogrodzenia boisk, - widowni oraz zakup urządzeń do wyposażenia boisk, - przyłącza wodociągowo-kanalizacyjnego do zaplecza socjalno- gospodarczego oraz kanalizacji odwadniającej drogę, -inwentaryzacji powykonawczej. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, przedmiarem robót, które są załącznikami do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi dla poszczególnych asortymentów robót. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe obliczenie ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 8.2 Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 8.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku Oddział Modliborzyce Nr 92 8717 1123 2010 1000 2118 0001 8.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 8.6 .W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gmina Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce w sekretariacie pok. 8 lub dołączyć do oferty. 8.7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.7.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w ust.4 a i 5 art. 46 Prawa zamówień publicznych, 8.7.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w SIWZ. 8.8. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.8.1. Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określony w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych 8.8.2. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8.9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym wspólną ofertę. 8.10. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 5.1.1.dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5.1.2.udokumentowane należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie (referencje). 5.1.3 ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. 5.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.2.1.Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.2.2.Oceny spełniania warunków przez poszczególnych Wykonawców ,dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów złożonych przez nich ,systemem spełnia -nie spełnia. 5.2.3.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Oświadczenia: 6.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2) potwierdzające, że Wykonawca: 6.1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 6.1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6.1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ,ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 6.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:, 6.3.1. odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6.3.2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie -referencje(według załącznika nr 3). 6.4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 6.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę (ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1.Dokumenty wymagane w pkt 6.2.1,6.2.2. winien złożyć każdy Wykonawca. 6.5.2.Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 6.1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 6.3.1-6.3.2. winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 6.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1,6.2.2. składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modliborzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach