Przetargi.pl
Budowa zbiornika wody pitnej na Stacji Uzdatniania Wody w Maryszewicach

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zbiornika wody pitnej na Stacji Uzdatniania Wody w Maryszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę zbiornika wody pitnej na Stacji Uzdatniania Wody w Maryszewicach. 2. Zakres prac do wykonania : Budowa dwukomorowego zbiornika o pojemności 2x200 m3 Uwaga : 1) Do budowy zbiornika żelbetonowego zastosować beton siarczanoodporny HSR (odporność chemiczna na klasę ekspozycji XA 3 -zgodnie z PN-EN206-1) beton klasy C 35/45. Beton użyty do konstrukcji powinien być szczelny o wodoszczelności W-10 i wskaźniku w/c = 0,40-0,45 oraz wskaźniku mrozoodporności F=150. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót są istotnymi elementami zamówienia i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 3) Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : 3.1 Obsługą geodezyjną (wytyczenie, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - 3 kpl. 3.2 Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót - 1 kpl. 3.3 Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 1 kpl. 3.4 Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 3.5 Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia. 3.6 Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy. 3.7 Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. 3.8 Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi badanie szczelności zbiornika). 3.9 Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 3.10 Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. 3.11 Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji projektowej lub przetargowej, a wynikające z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452235001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach