Przetargi.pl
Budowa zbiornika wodnego Białobłocie - na terenie gminy Lipka

Klub Przyrodników ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. 1 Maja 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3828236 , fax. 068 3828236
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klub Przyrodników
    ul. 1 Maja 22 22
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 3828236, fax. 068 3828236
    REGON: 97000206000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zbiornika wodnego Białobłocie - na terenie gminy Lipka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa zbiornika wodnego o powierzchni lustra wody 2,0 ha i pojemności 30.000m3, Prace będą polegały na : - usunięciu ok.1,0-1,2m warstwy ziemi w miejscu lokalizacji zbiornika i jej hałdowanie na przyległym terenie, - wykonaniu bystrotoku faszynowego w celu podtrzymania wody w zbiorniku na wypływie rowu ŁO-131, - wykonaniu grobli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział podmioty które: 1) są uprawnione do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek : 1. zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in.: - nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, - wykaz powierzonych części robót, - sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty (rozliczenie z podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 7 dni od otrzymania zapłaty Wykonawcy od Zamawiającego - brak rozliczenia z podwykonawcą wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia Wykonawcy), - zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, 2. przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie : 1. Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89 poz.414 z późn. zm. ) oraz § 3 ust.1 i § 5 ust.6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.Nr 8 z 1995r poz.38 z późn. zm.). 2. Kierownik budowy, w terminie 3 - 5 dni przed rozpoczęciem robót przedstawi inspektorowi nadzoru, program realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. Program musi być zaakceptowany przez Nadleśniczego. 3. Kadra wykonawcza kwalifikacje niezbędne do wykonania prac związanych z realizacją zamówienia, 4) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające), w okresie ostatnich 3 lat min. dwóch robót o podobnym charakterze, zakresie i wartości, jakie obejmuje zamówienie, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, 5) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : 1. posiadają własne lub udokumentują dostęp (informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu wystawiona w okresie trwania postępowania) do środków finansowych zapewniających ciągłość robót w okresie ich trwania, 2. kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 20% ceny ofertowej, 3. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 4. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt 1.2. 6) po zakończeniu robót uporządkują teren, 7) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) udzielą rękojmi za wady wykonanych robót licząc od daty zakończenia robót, 9) niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości licząc od daty zakończenia robót, 10) wykonają roboty budowlane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. z 2002r Nr 151 poz. 1256) 11) posiadają ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji robót, 12) zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 13) złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących dokumentów: 1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy. 3) Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, - terminie wykonania zamówienia, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 1.2, - opracowaniu i wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2002r Nr 151 poz. 1256 ), - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej) Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga przygotowania następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 6) Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 5 - wykaz sprzętu przewidzianego do wykonywania zamówienia, nr 6 - wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia wraz ze świadectwami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje nr 7 - oświadczenie finansowe, 7) Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia: Do oferty należy załączyć : 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : - zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, - sposób rozliczenia za wykonane dostawy (wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ), 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, natomiast wspólnie muszą wykazać, że: 1. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 2. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 3. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. 4. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, przynajmniej jeden z wykonawców lub wspólnie - musi wykazać, że: 1. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Do oceny sytuacji ekonomicznej walory poszczególnych Wykonawców będą odpowiednio sumowane. 8) Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu (tj. zdolności kredytowej Wykonawcy) wskazująca na możliwość wykonania zadania - zgodnie z pkt. 5 rozdz. V. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Opinie Zamawiających, gdzie Wykonawca wykonywał roboty o zakresie zbliżonym do zamówienia, a które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. 10) Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielne funkcje w budownictwie kopie wpisu na OLIB i wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Kopie dokumentów należy potwierdzić (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kp.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach