Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie ogłasza przetarg
- Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Warecka 22
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7564251 , fax. 022 7564345
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie
ul. Warecka 22 22
05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
tel. 022 7564251, fax. 022 7564345
REGON: 01230809400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-konstancin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zbiornika retencyjnego wody pitnej w miejscowości Opacz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi budowa zbiornika retencyjnego wody pitnej V-150m3 w miejscowości Opacz - działka 323/9 zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia-nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę wykonaniem co najmniej dwóch robot budowlanych (polegających na budowie zbiornika retencyjnego wody pitnej) o wartości brutto min. 200 tys. zł. każda. - Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza nią 200 tys. zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-konstancin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku wielobranżowego nr 6 w kompleksie K-0951 w Siedlcach - Sprawa ZP/32/2016
Dodano: 2016-07-25 - Montaż instalacji klimatyzacji na III piętrze w skrzydle B (część wschodnia) budynku KPRM przy Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku przy ul. Mirkowskiej 48D w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2016-06-24 - Utwardzenie powierzchni przy budynkach SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/47/2016
Dodano: 2016-04-28 - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sieci wodociągowej
Dodano: 2016-03-24 - Rozbudowa budynku Samorządowego Przedszkola w Winnicy gmina Winnica - II etap
Dodano: 2016-03-08 - Utwardzenie placu, wykonanie alejek i chodnika w Zespole Szkół Nr 1 w Żelechowie.
Dodano: 2016-02-23 - Przebudowa kompleksu lekkoatletycznego na Stadionie Miejskim w Białobrzegach
Dodano: 2016-02-19 - Remont boiska sportowego wraz z wykonaniem terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego im. Tadeusza Kościuszki w Garwolinie.
Dodano: 2016-02-01 - Remont i modernizacja sali stołówkowej, restauracyjnej oraz sali konferencyjnej w budynku Powiatowego Ośrodka Sportu i Zarządzania Lokalami w Miętnem.
Dodano: 2016-01-14