Przetargi.pl
Budowa zbiornika retencyjnego na wodę 800 m3 wraz z infrastruktura towarzyszącą – Etap I na działce nr 197/1 AM-1 obręb Kamieniec Wrocławski zgodnie z dokumentacją projektową oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 93193498600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czernica.pl/pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zbiornika retencyjnego na wodę 800 m3 wraz z infrastruktura towarzyszącą – Etap I na działce nr 197/1 AM-1 obręb Kamieniec Wrocławski zgodnie z dokumentacją projektową oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa zbiornika retencyjnego na wodę 800 m3 wraz z infrastruktura towarzyszącą – Etap I na działce nr 197/1 AM-1 obręb Kamieniec Wrocławski zgodnie z dokumentacją projektową oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie”. Inwestycja zlokalizowana będzie na działce nr 197/1 AM-1 obręb Kamieniec Wrocławski na terenie Centralnego Węzła Przesyłania Ścieków Komunalnych w Kamieńcu Wrocławskim (CWPŚK) obsługiwanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej Czernica Sp. z o.o. zs. w Ratowicach przy ul. Wrocławskiej 111 na mocy umowy nr GKiI.2.2017.IC zawartej z Gminą Czernica dnia 31.03.2017 r. dot. odpłatnego korzystania z infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na wskazanym terenie. Przedmiotowa działka jest objęta Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego KW_22 – Uchwała nr XXXVI/312/2010 Rady Gminy z dnia 27.08.2010r. W zakres inwestycji wchodzą roboty budowlane oraz wszystkie czynności i działania niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym, między innymi, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej oraz rozliczenie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. nr konta 55 1560 0013 2000 6752 5000 0009 w opisie przelewu należy wskazać nazwę postępowanie, dla którego wadium jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żądał będzie dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną